Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Kuota

cycling2winn
Forum-lid
Berichten: 60
Lid geworden op: 01 apr 2006 23:05

cycling2winn 17 feb 2007 15:25

ofwel ben ik volledig blind geworden, maar volgens mij is dit een dura-ace met 105 kettingbladen.

marcusss
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 feb 2007 11:33

marcusss 17 feb 2007 16:21

klopt, het buitenblad is 105. Er stond oorspronkelijk een 53 op van DA ipv een 50. Dit is een voorlopige oplossing.

mati948
Forum-lid
Berichten: 98
Lid geworden op: 06 feb 2007 20:22

mati948 17 feb 2007 17:22

Nog en vraag is dit de standaart uitrusung van kebel of niet (die wielen denk ik niet)

pinguin
Forum-lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 29 mar 2006 23:53

pinguin 17 feb 2007 17:45

Die Kebel is een pracht van een fiets maar dat 105 kettingblad ziet er wat goedkoop uit op dit monster. Functioneel zal het wel niet veel uitmaken.
TA-kettingbladen kunnen hier een stijlvol alternatief bieden (http://www.specialites-ta.com/)

Kijk ook eens naar deze Trek 5500. Deze heeft ook custom kettingbladen op een Dura-Ace crank. Best te genieten...http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... eadPage=11
No pain, no game!

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 17 feb 2007 18:54

Quoten: Origineel geplaatst door marcusss op 17 Februari 2007

Tzadaaa!!! Trifox is hierbij eventjes in snelheid genomen , want hier staat hij (of moet ik 'ze' zeggen) dan: "de eerste 'Kebel' op dit forum". Het is jammer genoeg nog niet de mijne, maar die van mijn zus klaar voor de maidentrip. (Mijn vork moet nog ingekort worden)


Ik had hem dus al gezien, maar best wel mooi met dat witte SLR zadel dat je zus zooo graag wou!  Ik hoop dat ze dit weekend terug wat kan fietsen, dan hoor ik wel hoe het ermee zit.
Hoe verloopt de montage van jouw Kebel, marcusss?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 17 feb 2007 18:57

Quoten: Origineel geplaatst door mati948 op 17 Februari 2007

Nog en vraag is dit de standaart uitrusung van kebel of niet (die wielen denk ik niet)

Nee, komt standaard met Fi'zi:k Arione en Mavic Aksium wielen. Te vinden hier: http://www.kuota.be/_nl/gamma_detail.php?id=kebel (niet op de foto, wel op de uitleg eronder)
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Gebruikersavatar
soloist
Forum-lid
Berichten: 810
Lid geworden op: 18 nov 2005 16:40

Gebruikersavatar soloist 17 feb 2007 19:21

Gefeliciteerd, zus van Marcusss! Schitterend! Dit maakt het wachten op mijn eigen Kebel alleen nog maar moeilijker!!!
Afbeelding

trifox
Forum-lid
Berichten: 455
Lid geworden op: 27 dec 2005 10:46

trifox 17 feb 2007 19:23

Quoten: Origineel geplaatst door marcusss op 17 Februari 2007
Tzadaaa!!! Trifox is hierbij eventjes in snelheid genomen , want hier staat hij (of moet ik 'ze' zeggen) dan: "de eerste 'Kebel' op dit forum". Het is jammer genoeg nog niet de mijne, maar die van mijn zus klaar voor de maidentrip. (Mijn vork moet nog ingekort worden)


Inderdaad met de foto's. Intussen is mijn Kalibur afgemonteerd en ben ik nu bezig mijn Kebel met Chorus af te monteren (Heb dan ook de Record-cranks genomen) Voel me momenteel in de zevende hemel. Jammer dat ik met het vrouwtje op weekend ga want anders reed ik morgenvroeg een uurtje met de ene en een uurtje met de andere.
Eerste indrukken van de Kebel : machtig mooie fiets. Hij is nog indrukwekkender in het echt. Vooral de voorvork en achtertrein zijn eigenlijk naar het geile toe (vergeef me de uitspraak) De voorvork heeft zelfs het vrouwelijke silouet als je ervoor staat. echt prachtig.

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 17 feb 2007 19:30

Quoten: Origineel geplaatst door Trifox op 17 Februari 2007

Inderdaad met de foto's. Intussen is mijn Kalibur afgemonteerd en ben ik nu bezig mijn Kebel met Chorus af te monteren (Heb dan ook de Record-cranks genomen) Voel me momenteel in de zevende hemel. Jammer dat ik met het vrouwtje op weekend ga want anders reed ik morgenvroeg een uurtje met de ene en een uurtje met de andere.
Eerste indrukken van de Kebel : machtig mooie fiets. Hij is nog indrukwekkender in het echt. Vooral de voorvork en achtertrein zijn eigenlijk naar het geile toe (vergeef me de uitspraak) De voorvork heeft zelfs het vrouwelijke silouet als je ervoor staat. echt prachtig.


Hoho, lol, Trifox, ik mag hopen dat je vrouw hier niet komt lezen... of ze mag zich zorgen maken?  Binnenkort heb je ook Nokons voor je Kebel, dan is ie helemaal af.
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

marcusss
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 feb 2007 11:33

marcusss 18 feb 2007 00:23

Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 17 Februari 2007
Quoten: Origineel geplaatst door marcusss op 17 Februari 2007Tzadaaa!!! Trifox is hierbij eventjes in snelheid genomen , want hier staat hij (of moet ik 'ze' zeggen) dan: "de eerste 'Kebel' op dit forum". Het is jammer genoeg nog niet de mijne, maar die van mijn zus klaar voor de maidentrip. (Mijn vork moet nog ingekort worden)Ik had hem dus al gezien, maar best wel mooi met dat witte SLR zadel dat je zus zooo graag wou! Ik hoop dat ze dit weekend terug wat kan fietsen, dan hoor ik wel hoe het ermee zit.Hoe verloopt de montage van jouw Kebel, marcusss?


Hij is net klaar, morgen als het licht is, trek ik er een foto van. Binnekort dus nog meer fraai speelgoed...

@vrouwke: normaal gez. FSA

marcusss
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 feb 2007 11:33

marcusss 18 feb 2007 12:58

Hoeft dit nog commentaar?

Plaats reactie