Droomfiets
-
- Forum-lid
- Berichten: 216
- Lid geworden op: 12 jan 2005 13:49
Quoten: Origineel geplaatst door schmo op 11 September 2005
Op de schuine buis van de soloist kan je makkelijk het woord "Gazelle" kwijt. Te dik en lomp naar mijn smaak ( soloist). De Bayonne daarentegen zou ik best in m'n schuur hebben willen staan.
Dat komt natuurlij door dat ie wel heel plat is ... daar kies je voor..
het 1 of het ander. Zoals je merkt vind ik het een pracht fiets..Als iemand een adres weet waar ze niet oovr de hoofd prijs weg gaan, dan graag melden, frame(set) alleen is ook o.k. .
Op de schuine buis van de soloist kan je makkelijk het woord "Gazelle" kwijt. Te dik en lomp naar mijn smaak ( soloist). De Bayonne daarentegen zou ik best in m'n schuur hebben willen staan.
Dat komt natuurlij door dat ie wel heel plat is ... daar kies je voor..
het 1 of het ander. Zoals je merkt vind ik het een pracht fiets..Als iemand een adres weet waar ze niet oovr de hoofd prijs weg gaan, dan graag melden, frame(set) alleen is ook o.k. .
ik ben dus ook SpEric dusss......<br>
<br>
Doe mee met het Fiets-forum shirt. check topic kleding en schoeisel: <br>
<br>
Doe mee met het Fiets-forum shirt. check topic kleding en schoeisel: <br>
-
- Forum-lid
- Berichten: 216
- Lid geworden op: 12 jan 2005 13:49
Quoten: Origineel geplaatst door Matiz op 21 September 2005
Je moet ook niet op je fiets gaan schrijven. Als je liever een gazelle wilt, waarom dan een cervelo?
vind ie mooier staan denk ik ... maar niet op die buis
Je moet ook niet op je fiets gaan schrijven. Als je liever een gazelle wilt, waarom dan een cervelo?
vind ie mooier staan denk ik ... maar niet op die buis
ik ben dus ook SpEric dusss......<br>
<br>
Doe mee met het Fiets-forum shirt. check topic kleding en schoeisel: <br>
<br>
Doe mee met het Fiets-forum shirt. check topic kleding en schoeisel: <br>
Quoten: Origineel geplaatst door giant-Eric op 21 September 2005
Quoten: Origineel geplaatst door schmo op 11 September 2005
Op de schuine buis van de soloist kan je makkelijk het woord "Gazelle" kwijt. Te dik en lomp naar mijn smaak ( soloist). De Bayonne daarentegen zou ik best in m'n schuur hebben willen staan.
Dat komt natuurlij door dat ie wel heel plat is ... daar kies je voor..
het 1 of het ander. Zoals je merkt vind ik het een pracht fiets..Als iemand een adres weet waar ze niet oovr de hoofd prijs weg gaan, dan graag melden, frame(set) alleen is ook o.k. .
Quoten: Origineel geplaatst door schmo op 11 September 2005
Op de schuine buis van de soloist kan je makkelijk het woord "Gazelle" kwijt. Te dik en lomp naar mijn smaak ( soloist). De Bayonne daarentegen zou ik best in m'n schuur hebben willen staan.
Dat komt natuurlij door dat ie wel heel plat is ... daar kies je voor..
het 1 of het ander. Zoals je merkt vind ik het een pracht fiets..Als iemand een adres weet waar ze niet oovr de hoofd prijs weg gaan, dan graag melden, frame(set) alleen is ook o.k. .
nee de colnago c50 carbon is mijn droomfiets
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 08 Oktober 2005
Woehoe:
http://www.pixagogo.com/1959874253
Prachtige fiets, en bovendien met duurzaam competitiebestendig materiaal, wat je van vele WW-pronkstukjes niet kan zeggen.
Woehoe:
http://www.pixagogo.com/1959874253
Prachtige fiets, en bovendien met duurzaam competitiebestendig materiaal, wat je van vele WW-pronkstukjes niet kan zeggen.
Quoten: Origineel geplaatst door Be.rt op 08 Oktober 2005
Prachtige fiets, en bovendien met duurzaam competitiebestendig materiaal, wat je van vele WW-pronkstukjes niet kan zeggen.
Ja, maar vroeg of laat breekt er toch iets hoor. Heb je met elke fiets waarmee je in competitie gaat. Ik schat dat hij gemiddeld om de 3 maanden een nieuwe Tacx Tao bidonhouder mag steken (gelukkig is die niet duur, is bij mij ingecalculeerd).
Prachtige fiets, en bovendien met duurzaam competitiebestendig materiaal, wat je van vele WW-pronkstukjes niet kan zeggen.
Ja, maar vroeg of laat breekt er toch iets hoor. Heb je met elke fiets waarmee je in competitie gaat. Ik schat dat hij gemiddeld om de 3 maanden een nieuwe Tacx Tao bidonhouder mag steken (gelukkig is die niet duur, is bij mij ingecalculeerd).
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Look maakt iid verdomt mooie frames. Misschien moet ik mijn droomfiets eens gaan bijstellen van Merlin naar Look... Gelukkig heb ik nog meer dan genoeg tijd om daar over te dromen (als ik zo een blik werp op mijn banksaldo)Die eigenaar van die Look hierboven heeft ook voor een klein fortuin aan wielen staan, halleluja zeg!
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!
Quoten: Origineel geplaatst door Jee-eS op 08 Oktober 2005
Look maakt iid verdomt mooie frames. Misschien moet ik mijn droomfiets eens gaan bijstellen van Merlin naar Look... Gelukkig heb ik nog meer dan genoeg tijd om daar over te dromen (als ik zo een blik werp op mijn banksaldo)Die eigenaar van die Look hierboven heeft ook voor een klein fortuin aan wielen staan, halleluja zeg!
Ja, sommige mensen hebben nu eenmaal een héél leuke bike-stal... en ik mag ook niet klagen. Hier poseer ik met de Pinarello Dogma van een Engelse internetvriend (TS-Biker ontmoette hem ook vorig weekend):
Pinarello Dogma met Lightweight Obermayers, Clavicula cranks, ZG remhoeven, hier met Deda Spectrum stuur. En de eigenaar heeft nog zo'n Dogma (in andere kleuren) met dezelfde cranks, remhoeven en nog een set Obermayers. Hij heeft in bestelling staan: Lightweight Ventoux, Pinarello Montello TT frame...
Look maakt iid verdomt mooie frames. Misschien moet ik mijn droomfiets eens gaan bijstellen van Merlin naar Look... Gelukkig heb ik nog meer dan genoeg tijd om daar over te dromen (als ik zo een blik werp op mijn banksaldo)Die eigenaar van die Look hierboven heeft ook voor een klein fortuin aan wielen staan, halleluja zeg!
Ja, sommige mensen hebben nu eenmaal een héél leuke bike-stal... en ik mag ook niet klagen. Hier poseer ik met de Pinarello Dogma van een Engelse internetvriend (TS-Biker ontmoette hem ook vorig weekend):
Pinarello Dogma met Lightweight Obermayers, Clavicula cranks, ZG remhoeven, hier met Deda Spectrum stuur. En de eigenaar heeft nog zo'n Dogma (in andere kleuren) met dezelfde cranks, remhoeven en nog een set Obermayers. Hij heeft in bestelling staan: Lightweight Ventoux, Pinarello Montello TT frame...
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 08 Oktober 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Be.rt op 08 Oktober 2005
Prachtige fiets, en bovendien met duurzaam competitiebestendig materiaal, wat je van vele WW-pronkstukjes niet kan zeggen.
Ja, maar vroeg of laat breekt er toch iets hoor. Heb je met elke fiets waarmee je in competitie gaat. Ik schat dat hij gemiddeld om de 3 maanden een nieuwe Tacx Tao bidonhouder mag steken (gelukkig is die niet duur, is bij mij ingecalculeerd).
Ik heb de zwarte versie. Is die beter? De mijne lijken me toch uiterst duurzaam. Met zo'n fiets rijd je natuurlijk alleen competitie als je ofwel gesponserd wordt, ofwel genoeg geld in reserve hebt om na een val een nieuw frame of nieuwe wielen te kopen. Vallen doe je toch, en als jezelf recht kan blijven zal er wel iemand zijn om je omver te rijden, zoals mij onlangs is overkomen. Resultaat: een barst in mijn bekken en mijn Ridley Scandium frame zwaar gedeukt. In promotie heb ik er maar 700 euro voor betaald, maar het zal je maar overkomen met zo'n Look.
Quoten: Origineel geplaatst door Be.rt op 08 Oktober 2005
Prachtige fiets, en bovendien met duurzaam competitiebestendig materiaal, wat je van vele WW-pronkstukjes niet kan zeggen.
Ja, maar vroeg of laat breekt er toch iets hoor. Heb je met elke fiets waarmee je in competitie gaat. Ik schat dat hij gemiddeld om de 3 maanden een nieuwe Tacx Tao bidonhouder mag steken (gelukkig is die niet duur, is bij mij ingecalculeerd).
Ik heb de zwarte versie. Is die beter? De mijne lijken me toch uiterst duurzaam. Met zo'n fiets rijd je natuurlijk alleen competitie als je ofwel gesponserd wordt, ofwel genoeg geld in reserve hebt om na een val een nieuw frame of nieuwe wielen te kopen. Vallen doe je toch, en als jezelf recht kan blijven zal er wel iemand zijn om je omver te rijden, zoals mij onlangs is overkomen. Resultaat: een barst in mijn bekken en mijn Ridley Scandium frame zwaar gedeukt. In promotie heb ik er maar 700 euro voor betaald, maar het zal je maar overkomen met zo'n Look.
Quoten: Origineel geplaatst door Be.rt op 08 Oktober 2005
Ik heb de zwarte versie. Is die beter? De mijne lijken me toch uiterst duurzaam. Met zo'n fiets rijd je natuurlijk alleen competitie als je ofwel gesponserd wordt, ofwel genoeg geld in reserve hebt om na een val een nieuw frame of nieuwe wielen te kopen. Vallen doe je toch, en als jezelf recht kan blijven zal er wel iemand zijn om je omver te rijden, zoals mij onlangs is overkomen. Resultaat: een barst in mijn bekken en mijn Ridley Scandium frame zwaar gedeukt. In promotie heb ik er maar 700 euro voor betaald, maar het zal je maar overkomen met zo'n Look.
Wat die Tao's betreft: ze breken allemaal vroeg of laat af aan het aanhechtingsstukje waar het vijsje in zit, zowel de zwarte als zilveren. Bij val is het zeker om zeep. Maar ach, goedkope dingetjes. Ga nooit voor carbonversie dus (al is een carbon Tao al belachelijk: valt niet eens op dat het carbon is).
Spijtig van je Ridley Scandium, maar ik merk van een heel pak valpartijen dat alu Ridley-frames allemaal heel snel indeuken. Zelf heb ik steeds competitie gedaan met carbonframes en die zijn steeds ongeschonden uit valpartijen gekomen (het frame dan hé); een vriend van me mocht wel ooit 'ns zijn Giant carbonframe in twee stukjes oprapen (enkel de kabels hielden hem bijeen) maar die was super tevreden dat zijn LWs die val feilloos overleefden.
Ik heb de zwarte versie. Is die beter? De mijne lijken me toch uiterst duurzaam. Met zo'n fiets rijd je natuurlijk alleen competitie als je ofwel gesponserd wordt, ofwel genoeg geld in reserve hebt om na een val een nieuw frame of nieuwe wielen te kopen. Vallen doe je toch, en als jezelf recht kan blijven zal er wel iemand zijn om je omver te rijden, zoals mij onlangs is overkomen. Resultaat: een barst in mijn bekken en mijn Ridley Scandium frame zwaar gedeukt. In promotie heb ik er maar 700 euro voor betaald, maar het zal je maar overkomen met zo'n Look.
Wat die Tao's betreft: ze breken allemaal vroeg of laat af aan het aanhechtingsstukje waar het vijsje in zit, zowel de zwarte als zilveren. Bij val is het zeker om zeep. Maar ach, goedkope dingetjes. Ga nooit voor carbonversie dus (al is een carbon Tao al belachelijk: valt niet eens op dat het carbon is).
Spijtig van je Ridley Scandium, maar ik merk van een heel pak valpartijen dat alu Ridley-frames allemaal heel snel indeuken. Zelf heb ik steeds competitie gedaan met carbonframes en die zijn steeds ongeschonden uit valpartijen gekomen (het frame dan hé); een vriend van me mocht wel ooit 'ns zijn Giant carbonframe in twee stukjes oprapen (enkel de kabels hielden hem bijeen) maar die was super tevreden dat zijn LWs die val feilloos overleefden.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -