Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

DeRosa

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 04 mei 2005 14:25

Quote: Origineel geplaatst door cirano op 04 Mei 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 03 Mei 2005Nu nog een ovaal kettingblad en ovale wielen! Het lijkt wel een foto in een lachspiegel!Leuk voor de mannen die er een gekocht hebben!!!Zielig mannen, zielig!

Je mag toch wel je mening over een fiets ventileren, kom nou.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 04 mei 2005 15:02

Een uitspraak als: "Nu nog een ovaal kettingblad en ovale wielen! Het lijkt wel een foto in een lachspiegel!" is toch helemaal niet scherp? Dat is op een luchtige manier over een fiets kletsen. Jack Spijkerman doet het op dezelfde manier (satiere) en trekt 3miljoen kijkers .
Een beetje respect en relativeringsvermogen is hier wel op z'n plaats hoor. Ik vind hem er ook uitzien als gesmolten kaas....     
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

marconi
Forum-lid

Gebruikersavatar marconi 04 mei 2005 17:30

Ach, laat maar! Ik had de zadelpen nog vergeten. Wat vinden jullie van een kurkentrekker model op zo'n frame? Functioneel (verend) en past prachtig bij dat verwrongen frame. De cranks kunnen ook nog wel een paar bochten  krijgen om in "style "te blijven. Dan IK erop en alles klopt!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

cubebiker
Forum-lid

Gebruikersavatar cubebiker 05 mei 2005 01:11

Ik zal zowiezo geen italiaanse produkten aanschaffen (zie vanavond PSV). En ik ga er ook nooit meer op vakantie. De giro wordt geboycot.Italianen... walgelijke mensen

squadra
Forum-lid

squadra 05 mei 2005 03:08

Terug van weggeweest, computer een paar weken stuk. En in Italië een week als gids weer een fiets/ trainings vakantie georganiseerd voor Nederlandse en Belgische gasten.
Ik heb met mijn De Rosa Merak 700 km onder de wieltjes doorgedraaid met fraaie beklimmingen, vergezichten, snelle afdalingen, lekker eten en fantastisch fietsweer!
Ook weer Cristiano De Rosa ontmoet tijdens de fietsmanifestatie in Rimini, en het nieuwste kleurenpallet van 2006 mogen aanschouwen in de De Rosa stand.
En Big Rosa het Belvedere teneue met het De Rosa embleem is een juweeltje! In Juli ben ik wwer in Italië om daar het programma van de trainings vakantie week van oktober 2005 en april 2006 te bespreken. Interesse voor een kledingsetje of voor een weekje fietsen in Bella Italia, laat het even weten!
Big Rosa gefeliciteerd met je Merak, veel veilige kilometers toegewenst met zon in de spaken en wind in de rug!!! Je hebt een fantastisch model uit de De Rosa reeks gekocht waar je zeker geen spijt van zult krijgen. Om met de woorden van mijn Belgische gasten te spreken "Ut rijdt as enne TGV"

http://www.belvederericcione.com" onclick="window.open(this.href);return false; voor een 7-daagse trainings/ fiets vakantie

marconi
Forum-lid

Gebruikersavatar marconi 05 mei 2005 13:18

He marconi , ik weet ook wel dat het een geintje is en dat je het met een glimlach moet nemen, ik heb ook niks tegen kritiek op een bepaald frame. Er zullen ook mensen ronde lopen die mijn of jouw frame niet mooi vinden, als je hem zelf maar mooi vind daar gaat het om en wat een ander er eigelijlk van vind t, tsja het kan me eigelijk een worst wezen,gelukkig zijn er veel smaak verschillen. Gelukkig worden er veel verschillende frame's gebouwd , mooi, duur ,lelijk, kunstwerken zoals een MERLIN waarvan alle verbindingslugs met de hand gegraveerd zijn ik vind het schitterend kijk maar eens op hun site.______________________________________________________________
Hi, Bigga Rosa!
Je bent vroeg uit de veren! Gauw op je Roosje ? (Je fiets dus!)  He, ik vind dat frame gewoon  een miskleun. Net of het tijdens uitharden uitgezakt is. Mijn frame? Oh, joh, dat is zo oudbollig dat iedereen er misprijzend zijn schouders voor ophaalt. De hele fiets is uit het jaar nul, ik dus ook. Past goed bij elkaar. Ik heb er geen enkel probleem mee hoor als men misprijzend over mijn Hertje (Gazelle) schrijft of spreekt. Smaken verschillen en vrijheid blijheid. Ik probeerde het alleen wat ludiek voor te stellen maar sommigen schijnen op hun teentjes getrapt te zijn. Het zij zo. Merlin is mooi maar niet helemaal mijn smaak. Ik houd van recht en strak werk. Alleen een vork moet iets gebogen zijn, dat geeft wat "schwung " iets sierlijks . Mijn zonen vinden rechte vorken helemaal toppie. Maar so what?  Als je maar met plezier fietst en als het kan op een fiets die JIJ schitterend vindt. Daarom zijn  er zoveel modellen, net als vrouwen!

marconi
Forum-lid

Gebruikersavatar marconi 05 mei 2005 13:27

Quoten: Origineel geplaatst door Cubebiker op 04 Mei 2005

Ik zal zowiezo geen italiaanse produkten aanschaffen (zie vanavond PSV). En ik ga er ook nooit meer op vakantie. De giro wordt geboycot.Italianen... walgelijke mensen___________________________________________________
J C ! Jij moet wel héél slechte ervaringen met Italianen hebben gehad! Is de spaghetti een keer verkeerd gevallen? En wat heeft PSV er mee te maken? Ja, die zijn eruit geknikkerd, met ere hoor! Mooie wedstrijd, maar die dekkingsfout was fataal. Italianen walgelijke mensen? Nou, ik heb totaal andere ervaringen. Je moet een slechte ervaring niet op een heel volk afwentelen. Dat heet generaliseren.

Plaats reactie