Status forumproblemen
Allen, jullie hebben het waarschijnlijk gemerkt....we zijn verhuisd.
Iedere gebruiker moet even zijn wachtwoord opnieuw instellen en daarna moet alles weer werken als voorheen. Maar dan sneller en zonder onderhoudsschermen
Mocht je problemen ondervinden met het wijzigen van je wachtwoord.....mail even naar forum@fiets.nl.
We kunnen jullie nu weer zelf op weg helpen....hallelujah!
Het nieuw verstrekte wachtwoord kun je overigens via "gebruikerspaneel -> profiel -> wijzig registratiegegevens" weer veranderen in een wachtwoord dat je wel kunt onthouden.
Edit: Er zijn een paar posts van vanochtendvroeg verloren gegaan tijdens de verhuizing, sorry daarvoor!
Iedere gebruiker moet even zijn wachtwoord opnieuw instellen en daarna moet alles weer werken als voorheen. Maar dan sneller en zonder onderhoudsschermen
Mocht je problemen ondervinden met het wijzigen van je wachtwoord.....mail even naar forum@fiets.nl.
We kunnen jullie nu weer zelf op weg helpen....hallelujah!
Het nieuw verstrekte wachtwoord kun je overigens via "gebruikerspaneel -> profiel -> wijzig registratiegegevens" weer veranderen in een wachtwoord dat je wel kunt onthouden.
Edit: Er zijn een paar posts van vanochtendvroeg verloren gegaan tijdens de verhuizing, sorry daarvoor!
Oh oh oh, nu meteen de eerste "storing" al te pakken?ever schreef:Helaas werkt de optie "toon nieuwe berichten" nog niet...freerider schreef:Iedere gebruiker moet even zijn wachtwoord opnieuw instellen en daarna moet alles weer werken als voorheen.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Kan ik nu wel zonder problemen mijn wachtwoord veranderen (in het verleden was je dan je toegang tot je account definitief kwijt geloof ik)?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja, hier ook probleemloos. Ook WW kunnen wisselen!
Top & thnx!
Top & thnx!
Less is bore