Wielrenners in de Media (Geenstijl)
Jouw opmerking dat jonge mensen over het algemeen meer verkeersinzicht hebben strookt niet met dit gegeven.
Het gaat namelijk om factoren als duur en frequentie.
En wat betreft die intelligentie, blijkbaar voel je je aangesproken mbt die 80-85 punten.
80-85 is zo gek nog niet aangezien de norm stelt dat het gemiddelde 100 is.[/quote]
Mijn opmerking was sarcastisch bedoelt en gezien je uitleg denk ik dat je donders goed weet wat ik bedoel.
Het gaat namelijk om factoren als duur en frequentie.
En wat betreft die intelligentie, blijkbaar voel je je aangesproken mbt die 80-85 punten.
80-85 is zo gek nog niet aangezien de norm stelt dat het gemiddelde 100 is.[/quote]
Mijn opmerking was sarcastisch bedoelt en gezien je uitleg denk ik dat je donders goed weet wat ik bedoel.
overigens @Nicosh.....
...... een IQ van 80-85 zit op de bovengrens van licht verstandelijk gehandicapt.
80-85 is zo gek nog niet aangezien de norm stelt dat het gemiddelde 100 is.
...... een IQ van 80-85 zit op de bovengrens van licht verstandelijk gehandicapt.
Vanmorgen om 7.00u weer richting Franeker geweest met de auto en op het fietspad geen fietser gezien. Zojuist op de terugweg twee fietsers op één tandem op het fietspad en, jawel, een wielrenner op de de weg. Hij had de wind in de rug en zijn mond open, hij zal wel 30+ hebben gereden.
Stel je voor wat er had kunnen gebeuren als de wielrenner ruzie had gekregen met de twee fietsers op de tandem.
Stel je voor wat er had kunnen gebeuren als de wielrenner ruzie had gekregen met de twee fietsers op de tandem.
Toch denk ik dat wij allemaal aan de camera moeten:
http://www.ad.nl/ad/nl/4560/Gezond/arti ... nuut.dhtml
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Lol. Die man is behoorlijk bedreven in het vloeken aan de piepjes te horen.JPAR schreef:Toch denk ik dat wij allemaal aan de camera moeten:
Ik snap al die agressie in het verkeer eigenlijk niet.
En door dat gepiep stagneert de uitbreiding van mijn vocabulair weer
Maar goed. Sommige mensen hebben een erg kort lontje en zeker als ze op hun fouten gewezen wordt.
Maar goed. Sommige mensen hebben een erg kort lontje en zeker als ze op hun fouten gewezen wordt.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Michael Rasmussen lijkt er nog dagelijks onder te lijden dat hij in 2007 door Rabobank uit de Tour de France werd gezet, terwijl hij op dat moment in de gele leiderstrui fietste. Afgelopen weekend verscheen de Deen bij een dernywedstrijd in Wijchen in een compleet gele wieleroutfit en op een gele fiets, een duidelijke verwijzing naar die gebeurtenis ruim 7 jaar geleden.
Zijn verschijning zorgde voor de nodige opschudding in de dernykoers voor oud-profs. Alsof het allemaal nog niet gek genoeg was, wist de 40-jarige Rasmussen ook nog als eerste over de streep te komen.
De Deen leek in 2007 op weg naar Tour-winst. Op vier dagen van het einde had de Deen een voorsprong van ruim drie minuten op zijn naaste belager, Alberto Contador.
Maar plots werd Rasmussen door zijn Nederlandse ploeg Rabobank uit de Ronde van Frankrijk gezet. De Chicken, zoals zijn bijnaam is, had gelogen over zijn verblijfplaats tijdens een training. Later bekende hij het systematische gebruik van allerlei dopingproducten. De voorbije jaren voerde de Deen een juridische strijd tegen zijn Nederlandse ex-werkgever.
Zijn verschijning zorgde voor de nodige opschudding in de dernykoers voor oud-profs. Alsof het allemaal nog niet gek genoeg was, wist de 40-jarige Rasmussen ook nog als eerste over de streep te komen.
De Deen leek in 2007 op weg naar Tour-winst. Op vier dagen van het einde had de Deen een voorsprong van ruim drie minuten op zijn naaste belager, Alberto Contador.
Maar plots werd Rasmussen door zijn Nederlandse ploeg Rabobank uit de Ronde van Frankrijk gezet. De Chicken, zoals zijn bijnaam is, had gelogen over zijn verblijfplaats tijdens een training. Later bekende hij het systematische gebruik van allerlei dopingproducten. De voorbije jaren voerde de Deen een juridische strijd tegen zijn Nederlandse ex-werkgever.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Supergrover
- Forum-lid HC
Compleet geel met uitzondering van de helm....JPAR schreef:Michael Rasmussen lijkt er nog dagelijks onder te lijden dat hij in 2007 door Rabobank uit de Tour de France werd gezet, terwijl hij op dat moment in de gele leiderstrui fietste. Afgelopen weekend verscheen de Deen bij een dernywedstrijd in Wijchen in een compleet gele wieleroutfit en op een gele fiets, een duidelijke verwijzing naar die gebeurtenis ruim 7 jaar geleden.
Serieus, doet hij dit kunstje nog steeds???