Marmotte 2 juli 2011 (Frankrijk)
Volgens mij maar op één plek, namelijk bovenop de Alpe d'Huez. De dagen weet ik niet precies, maar is vast wel iemand die dat wel weet.
-
- Forum-lid
A l'Alpe d'Huez au Palais des Sports, Jeudi de 14h à 20h et Vendredi de 10h à 20h ainsi qu'au Contrôle Départ le Samedi matin à Bourg d'Oisans sur le parking au pied de la route de l'Alpe.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
-
- Forum-lid
Ik dacht pas vanaf donderdag?
Hele seizoen getrained, helemaal klaar voor de Marmotte. en nu>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>
HERNIA. Het is dus niet erg waarschijnlijk dat ik hem ga fietsen.
dus startbewijs ter overname
Gr. Richard
HERNIA. Het is dus niet erg waarschijnlijk dat ik hem ga fietsen.
dus startbewijs ter overname
Gr. Richard
ga je richting zee dan heb je de wind niet mee!
Het is nu nog een dikke 2 weken tot de Marmotte. Ik ben vanaf januari in training en heb er inmiddels 7000km opzitten. Denk dat ik het ook wel goed heb opgebouwd: begin veel D1, daarna meer interval in combinatie met langere afstanden. Afgelopen zondag nog Tilff bastogne tilff gedaan (240). Mijn vraag is wat een goede manier is om de laatste 2 weken te vullen:
- Een na laatste week zoveel mogelijk D1 fietsen?
- Verstandig om Limburgs mooiste 150km nog te doen 1 week van te voren?
- Nog 1 of 2x een flinke interval training (3 uur, met achtereenvolgens D1 (20min) - D2 (20 min) - D3 (20 min) en dat 3x?
- Nu al langzaam beginnen af te bouwen en geen grote, zware tochten meer doen?
Wie heeft er tips om de laatste 2 weken zo nuttig mogelijk te besteden?
Dank,
Michel
- Een na laatste week zoveel mogelijk D1 fietsen?
- Verstandig om Limburgs mooiste 150km nog te doen 1 week van te voren?
- Nog 1 of 2x een flinke interval training (3 uur, met achtereenvolgens D1 (20min) - D2 (20 min) - D3 (20 min) en dat 3x?
- Nu al langzaam beginnen af te bouwen en geen grote, zware tochten meer doen?
Wie heeft er tips om de laatste 2 weken zo nuttig mogelijk te besteden?
Dank,
Michel
Ik ga een week acclimatiseren in Frankrijk, vertrek volgende week zondag. Aldaar ga ik 3 of 4 dagen fietsen en de laatste 2/3 dagen niks meer doen.
De week voordat ik naar Frankrijk vertrek (volgende week dus) doe ik op 2x 60 KM lostrappen (D1 of lager) helemaal niks meer. Rust houden, dat is belangrijk. Je gaat echt niet meer beter worden in deze week, maar je kunt jezelf wel onnodig vermoeien. Misschien dat ik zelfs het lostrappen wel schrap (het weer ziet er ook dramatisch uit trouwens).
De week daarvoor (dat is dus deze week) heb ik nog één lange duurtraining D1 afgewerkt en morgen doe ik nog 150 km op heuvelachtig terrein. Dat is mijn laatste intensieve training, daarna zit de voorbereiding erop. Er zal dan iets meer dan 6000 km op de teller staan.
De week voordat ik naar Frankrijk vertrek (volgende week dus) doe ik op 2x 60 KM lostrappen (D1 of lager) helemaal niks meer. Rust houden, dat is belangrijk. Je gaat echt niet meer beter worden in deze week, maar je kunt jezelf wel onnodig vermoeien. Misschien dat ik zelfs het lostrappen wel schrap (het weer ziet er ook dramatisch uit trouwens).
De week daarvoor (dat is dus deze week) heb ik nog één lange duurtraining D1 afgewerkt en morgen doe ik nog 150 km op heuvelachtig terrein. Dat is mijn laatste intensieve training, daarna zit de voorbereiding erop. Er zal dan iets meer dan 6000 km op de teller staan.
Laatst gewijzigd door havana op 16 jun 2011 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Méteo France is prima. Maar het weer in de bergen is erg onvoorspelbaar op middenlange en lange termijn. Alleen voorspellingen tot 3 dagen vooruit kloppen vrij goed. Dus het heeft niet zoveel zin om 20x per dag op de site kijken.