Ik wil niet veel zeggen maar alleen Nibali heeft Kangert nog bij zich en de rest zit alleen.Tracing_NL schreef:Helaas gebeurt precies wat ik had voorspeld. Bij eerste fatsoenlijke aanval LJ volledig weg. Kruiswijk zal het helemaal alleen moeten opknappen. Voorlopig houd hij stand, erg knap. Donderdag nog moeilijk en dan gelukkig weer in hooggebergte. waar hij (denk ik) de sterkste is. Hou vol Steven!
Giro 2016
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Och, als het bergop had gaat dan zit bijna iedereen alleen dus daar maak ik me niet zo'n zorgen om en kijk, Chaves ligt op 44 seconden dus Nibali heeft daar ook voordeel bij.Tracing_NL schreef:Helaas gebeurt precies wat ik had voorspeld. Bij eerste fatsoenlijke aanval LJ volledig weg. Kruiswijk zal het helemaal alleen moeten opknappen. Voorlopig houd hij stand, erg knap. Donderdag nog moeilijk en dan gelukkig weer in hooggebergte. waar hij (denk ik) de sterkste is. Hou vol Steven!
Kopgroep rouleert goed dus dan zo dadelijk Nibali en Kruijswijk die waarschijnlijk voor de etappewinst gaan.
Zoals mrcoffee zegt dus
Een waaieretappe daarentegen...........
Laatst gewijzigd door Zorro op 24 mei 2016 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
LMAO
Cyclingnews:
Cyclingnews:
15:34:10 CEST
Kruijswijk gives Valverde a pat on the back - i'm not sure what he said to Spaniard. In any case, this front group is strung out into one long line and everyone seems to be happy to come through and do their turns.
Tsja, waarom oh waarom zou hij iedereen toch een schouderklopje geven?15:59:27 CEST
Kruijswijk now gives Zakarin a pat on the back. Why is he patting everyone on the back?!
Laatst gewijzigd door dc op 24 mei 2016 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja het was vrijwel meteen ieder voor zich, de knechten van de andere kopmannen kunnen misschien iets langer aanhangen, verder hebben ze in deze etappes er niks aan. Gevaarlijker is een scenario zoals de Vuelta vorig jaar, 2/3 astana mannen mee in een kopgroep waar Nibali in een dal bij aansluit terwijl Kruijswijk alleen zit. Moet Nibali wel Kruijswijk los kunnen rijden.mrcoffee schreef:Ik wil niet veel zeggen maar alleen Nibali heeft Kangert nog bij zich en de rest zit alleen.Tracing_NL schreef:Helaas gebeurt precies wat ik had voorspeld. Bij eerste fatsoenlijke aanval LJ volledig weg. Kruiswijk zal het helemaal alleen moeten opknappen. Voorlopig houd hij stand, erg knap. Donderdag nog moeilijk en dan gelukkig weer in hooggebergte. waar hij (denk ik) de sterkste is. Hou vol Steven!
- Tracing_NL
- Forum-lid
voorlopig (met de nadruk op voorlopig) kruiswijk de lachende derde , chavez op 40 sec
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.
Ik vraag me af of Kruijswijk zo sterk is en vertrouwen heeft dat hij daarom ook nu weer 2-3 posities achter Nibali zit. Toch handiger om iets dichterbij te zitten in geval van een demaratie van Nibali.
Haha, Kruijswijk leest mee en doet het gewoon zelf. Poef achter Lopez aan en Nibali liet even een gaatje maar is weer terug. Geeft toch wel aan dat Kruijswijk wederom erg sterk is.
Nah, Nibali nu ook alleen.
Haha, Kruijswijk leest mee en doet het gewoon zelf. Poef achter Lopez aan en Nibali liet even een gaatje maar is weer terug. Geeft toch wel aan dat Kruijswijk wederom erg sterk is.
Nah, Nibali nu ook alleen.
Laatst gewijzigd door Zorro op 24 mei 2016 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Nibali gaat het van geen kanten doen en de indruk van afspraken tussen Kruiswijk, Valverde en Zakarin is toch wel een beetje aanwezig. Dit is dus echt mooie koers!
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
beetje off topic
Op ong. 11,8km van de finish stond in het Nederlands op de weg gekalkt dat Erdogan sexuele handelingen verricht met geiten. Dit was duidelijk zichtbaar omdat precies daar een shot vanuit de heli werd uitgezonden.
Ik denk niet dat de Giro in Turkije gaat starten binnenkort.
Op ong. 11,8km van de finish stond in het Nederlands op de weg gekalkt dat Erdogan sexuele handelingen verricht met geiten. Dit was duidelijk zichtbaar omdat precies daar een shot vanuit de heli werd uitgezonden.
Ik denk niet dat de Giro in Turkije gaat starten binnenkort.