Doe ik ook zo.Erik schreef:Ik zet het ventiel altijd in het midden van de decals.
Bora Ultra 50
-
- Forum-lid HC
Heren een fiets is vooral om er gebruik van te maken en kilometers.
Een fiets is geen fotomodel, al die onzin van die stijlpolitie hier, als je kilometers maakt draait dat wiel gewoon rond en geen hond die het ziet of er op let waar die decals zitten.
En meer van die onzin hier, ga lekker fietsen in plaats van pronken!
Een fiets is geen fotomodel, al die onzin van die stijlpolitie hier, als je kilometers maakt draait dat wiel gewoon rond en geen hond die het ziet of er op let waar die decals zitten.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Geheel mee eens!
Helemaal mee eens. Ik vind het echt prachtige wielen zoals ze origineel van Campa komen.loos schreef:don't, stickers zit overigens niet onder de lak.havana schreef:Nog een vraagje voor jou.... ik kon gisteren niet goed zien of de stickers nu onder de lak zaten of niet?
Vind de 3D letters namelijk niet heel fraai en overweeg ze te vervangen door heldere letters.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
- Serge du Temps
- Forum-lid
Ik word hebberig van de 35mm versie. Ik twijfel of ik voor de tube versie moet gaan, aangezien ik ze ook wel graag in de bergen wil gebruiken. Alleen twijfel ik of ik dat wel aandurf mbt. lekrijden. Wat zijn bewezen lekbestendige tubes en wat doet dat met het gewicht?
-
- Forum-lid HC
Natuurlijk! eenscolnagofreak schreef:Heren een fiets is vooral om er gebruik van te maken en kilometers.
Maar als je dit soort wielen koopt doe je dat ook (of zelfs alleen) voor de look. Dus dan kunnen deze discussies daar toch ook wel bij.
Een auto is ook om mee te rijden, maar het juiste velgje en kleur doen wel heel veel!
- Wolfhound32
- Forum-lid
En buiten dat. Wie zijn wij om tegen The Rules in te gaan. Tsss....
Mijn trainingen op bikeplanner.com
- de zwarten
- Forum-lid HC
ivm goede, lekbestendige tubes:
Als je puur op lekbestendigheid kijkt, zou Continental goed moeten scoren.
Maar welke tube je ook neemt, je kan ze altijd nog wat beter lekbestendig maken door er wat wit snot in te gieten:
http://www.slowtwitch.com/Products/Thin ... _4155.html
ps: tubes met latex inner tubes scoren beter ivm lekbestendigheid, maar je moet ze vaker oppompen.
trouwens, mooie wielen, die Bora's!
Als je puur op lekbestendigheid kijkt, zou Continental goed moeten scoren.
Maar welke tube je ook neemt, je kan ze altijd nog wat beter lekbestendig maken door er wat wit snot in te gieten:
http://www.slowtwitch.com/Products/Thin ... _4155.html
ps: tubes met latex inner tubes scoren beter ivm lekbestendigheid, maar je moet ze vaker oppompen.
trouwens, mooie wielen, die Bora's!
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Ik rijd gewoon met m'n Bora clinchers in de bergen. Ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen. Met mijn vorige carbon wielen ook duizenden km's door de heuvels en bergen gereden zonder problemen.
-
- Forum-lid
inderdaad hier hetzelfde, moet alleen niet met harde wind gaan....havana schreef:Ik rijd gewoon met m'n Bora clinchers in de bergen. Ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen. Met mijn vorige carbon wielen ook duizenden km's door de heuvels en bergen gereden zonder problemen.
verder geen problemen gehad.
-
- Forum-lid HC
Je bedoeld waarschijnlijk dat je van plan bent met je Bora clinchers in de bergen te gaan rijden?havana schreef:Ik rijd gewoon met m'n Bora clinchers in de bergen. Ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen. Met mijn vorige carbon wielen ook duizenden km's door de heuvels en bergen gereden zonder problemen.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!