Vuelta 2015
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
allemaal de schuld van de telegraaf vanmorgen
hoop dat ie de schade een beetje kan beperken!
hoop dat ie de schade een beetje kan beperken!
- opperhoofd
- Forum-lid
Wat een anti climax... (
Komaan hé, we gaan nu toch weer niet beginnen zeker? Blijkbaar heb je nog niet gezien dat er nog een 8-tal renners weggereden zijn van Tom?loos schreef:Enige kans was pokeren toen Aru ging. Nu hebben ze hem opgerookt, en laten staan. Astana collectief is wel weer verdacht sterk.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
De presentator @eurosport zo te horen ook.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
Het is jammer dat Tom zijn plaats niet heeft kunnen behouden maar de verwachting dat hij zou winnen was niet heel erg reëel, zeker niet omdat zijn ploeg niet van het niveau Astana is.
Tom rijdt in de top tien en dat was vooraf niet verwacht en heeft het dus geweldig gedaan!
Tom rijdt in de top tien en dat was vooraf niet verwacht en heeft het dus geweldig gedaan!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Aru lijkt niet op d Aru van laatste dagen. En Tom helaas ook niet
Less is bore
-
- Forum-lid
Aru was niet heel veel beter, maar had nu wel de hulp van ploeggenoten waarbij hij eerder in etappes dat niet had. Tom was wellicht wat minder inderdaad. Zuur vind ik wel dat juridische onzorgvuldigheid van de UCI deze situatie mogelijk heeft gemaakt.
- SevenofNine
- Forum-lid
Kom op zeg, het soort renners van de die Astana-ploeg was toch echt van een heel ander kaliber dan die van Giant-Alpecin! Tom heeft het gewoon verloren omdat hij er niet de ploeg voor had, alles zelf moest opknappen op de momenten waar het om spande. En dat heeft hem teveel energie gekost. Het is al een wonder dat hij het zolang volhield in zijn eentje.
Proficiat Tom, k heb van je genoten! Er komt vast nog veel moois aan in de toekomst.
Proficiat Tom, k heb van je genoten! Er komt vast nog veel moois aan in de toekomst.