Olympische spelen 2016
Yuri, en niemand anders, is echt een ongelofelijke sukkel dat hij het zo ver heeft laten komen. In plaats van een kort geding aanspannen zou hij zich in een hoekje diep moeten gaan zitten schamen over zijn gedrag en de consequenties van zijn acties als een man moeten dragen. Dan had ik nog enige vorm van begrip en respect (en medelijden) op kunnen brengen.
In plaats daarvan heeft hij zich om laten praten (verwacht ik, want beinvloedbaar) door een advocaat en vliegen de bedragen (150k dwangsom) alweer over tafel. Eigenlijk jammer dat deze smet op TeamNL zo veel aandacht krijgt.
In plaats daarvan heeft hij zich om laten praten (verwacht ik, want beinvloedbaar) door een advocaat en vliegen de bedragen (150k dwangsom) alweer over tafel. Eigenlijk jammer dat deze smet op TeamNL zo veel aandacht krijgt.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Wat mij vooral opvalt is dat de mensen die hem verdedigen de hele tijd met verkleinwoordjes strooien, incidentje, biertje, avondje stappen. Maar die trainer, die ook jarenlang samen met hem heeft gewerkt in aanloop naar deze finale, die een belangrijk onderdeel in een mogelijke winst zou zijn, die net zo graag als Yuri een gouden olympische medaille op zijn CV als trainer wil hebben vond het blijkbaar niet zo klein. Die heeft het echt niet gedaan vanwege een biertje of een incidentje... Op het moment dat hij de stekker eruit trekt, durf ik wel te geloven dat er echt serieus iets aan de hand is geweest, want anders was die trainer echt wel vol voor goud gegaan...
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
doe mij maat een aflevering over de fameuze 'sprint á deux' op het WK Wielrennen van 78 waarin Knetemann op papier alleen maar van Moser kon verliezen en toch won. Waarover spraken zij? Moser kan het nog navertellen. De tijd dringt.kawouter schreef:Ik kijk al uit naar de Andere Tijden Sport over deze affaire.
van afleveringen Andere Tijden Sport kunnen er nooit genoeg zijn.Nee_Nee schreef:doe mij maat een aflevering over de fameuze 'sprint á deux' op het WK Wielrennen van 78 waarin Knetemann op papier alleen maar van Moser kon verliezen en toch won. Waarover spraken zij? Moser kan het nog navertellen. De tijd dringt.kawouter schreef:Ik kijk al uit naar de Andere Tijden Sport over deze affaire.
- AmstelGoldRaas
- Forum-lid
Volgens z'n trainer heeft hij twee keer ongeoorloofd het Olympisch Dorp verlaten. Een keer om te gaan stappen en een keer om z'n vriendin op te halen van het vliegveld.
Dat laatste, waarom zou dat een probleem zijn? Uberhaupt, waarom zou je het Olympisch Dorp niet mogen verlaten? Sporters zitten niet een gevangenisstraf uit, toch?
Wat een vertoning!
Dat laatste, waarom zou dat een probleem zijn? Uberhaupt, waarom zou je het Olympisch Dorp niet mogen verlaten? Sporters zitten niet een gevangenisstraf uit, toch?
Wat een vertoning!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat een vertoning dat 90% van NL achter YvG gaat staan en bijna niemand zich verplaatst in de directe begeleiding die ook veel liever voor goud waren gegaan.
Dat laatste stelt niks voor en is ook absoluut de reden niet van dit circus. Ik ben het wel eens met Karl op de vorige pagina; iedereen verkleint de incidenten en doet alsof de regels belachelijk zijn.
Hij moet zich doodschamen dat ie dit gedaan heeft. Een topsporter onwaardig. Neem een voorbeeld aan Van Vleuten zoals die gister voor de camera zat.
Dat laatste stelt niks voor en is ook absoluut de reden niet van dit circus. Ik ben het wel eens met Karl op de vorige pagina; iedereen verkleint de incidenten en doet alsof de regels belachelijk zijn.
Hij moet zich doodschamen dat ie dit gedaan heeft. Een topsporter onwaardig. Neem een voorbeeld aan Van Vleuten zoals die gister voor de camera zat.
Less is bore
Vergelijk t met de Tour. Renners moeten in het hotel verblijven die door ASO is aangewezen. Bakelants moest toestemming vragen bij Tour-directie of hij op de rustdag naar huis mocht om zijn pasgeboren kind te bezoeken en dus 1 nacht niet in rennershotel zou slapen. Dat zijn de spelregels. Misschien flauw, maar heb je daar geen zin in, dan doe je niet mee.AmstelGoldRaas schreef:Volgens z'n trainer heeft hij twee keer ongeoorloofd het Olympisch Dorp verlaten. Een keer om te gaan stappen en een keer om z'n vriendin op te halen van het vliegveld.
Wat een vertoning!
- AmstelGoldRaas
- Forum-lid
Dat gemoraliseer en dat vingertje.. wat zijn we daar toch goed in! Chapeau!
Daar heb ik echt een hele diepe buiging voor gemaakt. Een van de meest indrukwekkende reacties van een teleurgestelde topsporter. Diep respect voor die dame!daniel1975 schreef:Neem een voorbeeld aan Van Vleuten zoals die gister voor de camera zat.
Is dat nog ergens terug te zien? Ik heb het gemist.
Daarom denk ik ook dat er meer aan de hand is dan een biertje, een incidentje of een avondje stappen. Misschien iets waarvan het beter is dat het niet aan de grote klok word gehangen, drugs idd, want strafbaar in Brazilië. We weten het gewoon niet.Karl66 schreef:Wat mij vooral opvalt is dat de mensen die hem verdedigen de hele tijd met verkleinwoordjes strooien, incidentje, biertje, avondje stappen. Maar die trainer, die ook jarenlang samen met hem heeft gewerkt in aanloop naar deze finale, die een belangrijk onderdeel in een mogelijke winst zou zijn, die net zo graag als Yuri een gouden olympische medaille op zijn CV als trainer wil hebben vond het blijkbaar niet zo klein. Die heeft het echt niet gedaan vanwege een biertje of een incidentje... Op het moment dat hij de stekker eruit trekt, durf ik wel te geloven dat er echt serieus iets aan de hand is geweest, want anders was die trainer echt wel vol voor goud gegaan...
Veni. Vidi. Fietsie.
Amstelgoldraas, jij denkt serieus dat dit een klein incidentje was, dat door moraalridders is uitvergroot?
En waarom zou het NOC dat doen, omdat ze vinden dat we al teveel medailles hebben? Of de turnbond, omdat ze zo'n hekel aan Yuri hebben? Zo'n hekel dat ze die andere turner, die zich met het team gekwalificeerd had, thuis lieten om Yuri te laten gaan. Of zou het de trainer zijn geweest, die geen olympische gouden medaille winnaar op zijn CV wil?
Niemand, maar dan ook echt niemand zat op het vertrek van Yuri te wachten, niemand zat op de te verwachten commotie te wachten en iedereen had wel graag Yuri met een medaille gezien. Dus het is echt wel meer dan een door moraalridders opgeblazen incidentje geweest...
En waarom zou het NOC dat doen, omdat ze vinden dat we al teveel medailles hebben? Of de turnbond, omdat ze zo'n hekel aan Yuri hebben? Zo'n hekel dat ze die andere turner, die zich met het team gekwalificeerd had, thuis lieten om Yuri te laten gaan. Of zou het de trainer zijn geweest, die geen olympische gouden medaille winnaar op zijn CV wil?
Niemand, maar dan ook echt niemand zat op het vertrek van Yuri te wachten, niemand zat op de te verwachten commotie te wachten en iedereen had wel graag Yuri met een medaille gezien. Dus het is echt wel meer dan een door moraalridders opgeblazen incidentje geweest...
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets