Wielerseizoen 2017
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lars Boom niet heel populair hier geloof ik. Niemand maakt melding van zijn eindiverwinning in Tour GB
Less is bore
Dat zal meer te maken hebben dat hij hier vaak door een paar vaste Forummers afgekraakt wordt.daniel1975 schreef: ↑12 sep 2017 17:03 Lars Boom niet heel populair hier geloof ik. Niemand maakt melding van zijn eindiverwinning in Tour GB
Als je dan zo'n bericht plaatst, is de kans groot dat er alleen maar negatief gereageerd wordt.
Dan is de zin om iets te plaatsen ook een stuk minder.
En ja, ik ben een fan van hem.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hoeraaaaaaa, we hebben hem gevonden, dé Fan van LB
Ik ben totaal geen fan van de man, maar dit is wel een knappe prestatie.
Less is bore
LOL.daniel1975 schreef: ↑12 sep 2017 19:52 Hoeraaaaaaa, we hebben hem gevonden, dé Fan van LB
Mooie prestatie, grappige conversatie
Wat me opviel was dat Lotto-Jumbo het als ploeg heel goed deed in de tijdrit.
Met mannen als Boom, Roglic, van Emden, Clement en Campenaerts kunnen ze in het WK ploegentijdrit het nog wel eens goed kunnen gaan doen.
Met mannen als Boom, Roglic, van Emden, Clement en Campenaerts kunnen ze in het WK ploegentijdrit het nog wel eens goed kunnen gaan doen.
- oldandslow
- Forum-lid
image uploader
Tijdens onze "Transbrexit" ATB tocht van Newcastle naar Londen vorige week kruisten we op zaterdag toevallig de route. En we zagen Lars nog rijden in zijn groene leiderstrui. Goed voor hem, zo`n resultaat na wat mindere jaren. Hopelijk komt er volgend voorjaar nog iets moois bij.
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die mindere jaren heeft hij volgens mij ook voor een deel aan zichzelf te danken. Zoveel talent en er zo weinig mee doen....
Less is bore
Hij zegt te weinig duurtraining in de winter door te veel crossen. Dat zou je uit kunnen leggen als luiheid.
Heel vreemd vind ik dat de ploeg zoiets toe laat. Een trainer zou daarvoor toch een stokje moeten steken.
Heel vreemd vind ik dat de ploeg zoiets toe laat. Een trainer zou daarvoor toch een stokje moeten steken.
te veel crossen? 'k ga niet de moeite doen om het op te zoeken maar als hij 5 volledige crossen de laatste winters heeft gereden / seizoen zal 't veel zijn.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Kunnen ook trainingen zijn natuurlijk.
- daniel1975
- Forum-lid HC