Puck Moonen
Toen ze afstapte waar ik stond vertelde ze dat ze een lekke band had. Die velg zie ik nu net.
- Supergrover
- Forum-lid HC
Wisselen had geen nut. Gebeurde achterop het rondje. Krijg je één ronde vergoeding. Dus dat kreeg ze nooit op tijd voor elkaar, Volgens mijn dochter, die achter haar fietste, kregen ze een klap wind waardoor ze pootje van een hek raakte, Op dat moment begon ook Annemiek van Vleuten met het slopen van het peloton. Dat laatste gebeurde op een zeer indrukwekkende manier. Wat kan die trappen zeg.
De dames wedstrijd was dan ook vele malen mooie om te zien dan de professionals met hun strak vooraf afgesproken optocht/spelletje.
Laatst gewijzigd door fietsernl op 04 aug 2017 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die na-Tour criteriums en 6-daagsen kijk ik niet meer. Ruim de helft is fake.
Less is bore
- AmstelGoldRaas
- Forum-lid
Ruim de helft? Volgens mij 100%, in ieder geval wat de na-Tour criteriums betreft. Ik ben vorige week met m'n zoontje van 5 bij het profcriterium van Surhuisterveen geweest. Hij vond 't prachtig, maar met een wedstrijd heeft 't niets te maken. 't is gewoon een toneelstukje waar de deelnemers een mooie fooi voor krijgen.daniel1975 schreef: ↑04 aug 2017 13:07 Die na-Tour criteriums en 6-daagsen kijk ik niet meer. Ruim de helft is fake.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die criteriums is idd afgesproken werk.
Bij de 6daagsen een deel ook. En dan vind ik het niet leuk meer.
Bij de 6daagsen een deel ook. En dan vind ik het niet leuk meer.
Less is bore
-
- Forum-lid
Gezien de eerdere discussies in dit topic is dit wellicht de knuppel in het hoenderhok gooien maar toch: Annemiek van Vleuten en de andere dames die daar met een contract rondrijden zijn toch ook gewoon professionals? Beetje krom om te spreken van de dames en de professionals als je het mij vraagt...
Niet helemaal waar wat je zegt.
Van Vleuten is zeker professional. Oostvoorne reden meerderer professional dames tussen, of met, (hoe je het noemen wil) met de overigen dames. Bij de mannen is zoiets ondenkbaar.
Bij de heren rijden alleen professionals, Iedereen die mee rijdt krijgt in deze categorie startgeld. Inschrijven kan alleen als je rijdt bij een continentaal, pro continentaal of protour team. Alles onder deze teams hebben hun eigen wedstrijden tijdens zo'n dag.
Bij de dames kan iedereen met een licentie meerijden, UCI-Vr./ Belofte-Vr./ Elite Club-Vr. van beginnend amateur tot prof in dezelfde wedstrijd. Het niveau verschil is daar dan ook erg groot.
Van Vleuten is zeker professional. Oostvoorne reden meerderer professional dames tussen, of met, (hoe je het noemen wil) met de overigen dames. Bij de mannen is zoiets ondenkbaar.
Bij de heren rijden alleen professionals, Iedereen die mee rijdt krijgt in deze categorie startgeld. Inschrijven kan alleen als je rijdt bij een continentaal, pro continentaal of protour team. Alles onder deze teams hebben hun eigen wedstrijden tijdens zo'n dag.
Bij de dames kan iedereen met een licentie meerijden, UCI-Vr./ Belofte-Vr./ Elite Club-Vr. van beginnend amateur tot prof in dezelfde wedstrijd. Het niveau verschil is daar dan ook erg groot.
Laatst gewijzigd door fietsernl op 04 aug 2017 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.