Wielerseizoen 2018
Rust zacht ...
Dat komt hard aan.
Dat komt hard aan.
Wat is die Tim Wellens toch een geweldige renner! Mooie zege gisteren.
Ik ben sowieso fan van Lotto Soudal. Oa Wellens, Benoot, de Gendt, zij maken de koers, de rest van het peloton anticipeert mij teveel.
Ik ben sowieso fan van Lotto Soudal. Oa Wellens, Benoot, de Gendt, zij maken de koers, de rest van het peloton anticipeert mij teveel.
Campagnolo Ultra Dork
Ik vind het ook een leuke ploeg. Niet teveel bla bla en gewoon lekker trappen. Ik gond het zondag jammer van Wallays dat hij het podium niet haalde. Had het hem wel gegund dat ze met 3 het velodroom waren opgereden.
Mooie finale in de AGR sinds jaaaaaren! Het nieuwe aankomstparcours maak het echt veel leuker en minder voorspelbaar. Zalig om gewoon naar het pokerspel te zitten kijken waarin Sagan en Piti elkaar niks gunnen. Stiekum hoop je dan dat in zo'n tactische warboel een Riesebeek nog kan winnen. Heerlijke coureur
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
https://www.ad.nl/wielrennen/opnieuw-jo ... ~a0e57dc1/
Het houdt maar niet op bij onze zuiderburen....
Het houdt maar niet op bij onze zuiderburen....
- daniel1975
- Forum-lid HC
Triest
Maar wel weer een extra argument om eens heeeeeeeel goed naar de jeugdopleidingen te kijken. Niet alleen het cliche doping, maar het totaalplaatje. Het zijn er teveel om 100% toeval te zijn.
Maar wel weer een extra argument om eens heeeeeeeel goed naar de jeugdopleidingen te kijken. Niet alleen het cliche doping, maar het totaalplaatje. Het zijn er teveel om 100% toeval te zijn.
Less is bore
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Of is er niets aan de hand? Ook onder niet-sporters zijn er mensen die zonder enig voorteken een hartaanval krijgen. Er zijn renners die zijn overleden waarvan achteraf bleek dat ze een genetisch afwijking hadden, andere zijn zonder directe aanleiding getroffen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik weet wie je bedoeld Mark, maar je bent het denk ik wel met mij eens dat het statisch gezien minimaal een reden tot nader onderzoek moet zijn.
Uiteraard kan het allemaal stom toeval zijn. Hardlopen is ook niet ineens ongezond omdat er een deelnemer van een marathon plots neervalt.
Uiteraard kan het allemaal stom toeval zijn. Hardlopen is ook niet ineens ongezond omdat er een deelnemer van een marathon plots neervalt.
Less is bore