Veldrijden 2020-2021
-
- Forum-lid HC
Dan piepen ze pas echt
- Jonasipdevélo
- Forum-lid
- Contact
Ze hebben er al iets op gevonden:
Er komen in febr. nog een paar weekenden met 2 veldritten aan ,op zat en zondag.
(Zag dat op de veldritkalender.)
Komen er nog duels aan, tussen Wout vAert en MvdPoel.? of zitten die nu in een rustige periode en daarna volle voorbereiding v/hvoorjaar op de weg.
Ik kan dat nl zelf niet vinden.
(Zag dat op de veldritkalender.)
Komen er nog duels aan, tussen Wout vAert en MvdPoel.? of zitten die nu in een rustige periode en daarna volle voorbereiding v/hvoorjaar op de weg.
Ik kan dat nl zelf niet vinden.
Wat een bizar verloop van de wedstrijd. Gaat Sweeck dan net voor de meet de remmen dichtknijpen? Ik ben benieuwd.
Genant for Pauwels Sauzen Bingoal
Genant for Pauwels Sauzen Bingoal
Dan was Larsje toch een betere ploegmaat, die stond gewoon even te wachten in de wei met z'n fiets op de schouder.
Aan de andere kant schijnt Iserbyt ook naast de fiets niet de meest sympathieke te zijn en Sweeck is ook gene gemakkelijke, krijg die dan maar eens op 1 lijn als ploegbaas. Ik denk dat Vantourenhout best had willen wachten als Sweeck ook had gewacht.
Aan de andere kant schijnt Iserbyt ook naast de fiets niet de meest sympathieke te zijn en Sweeck is ook gene gemakkelijke, krijg die dan maar eens op 1 lijn als ploegbaas. Ik denk dat Vantourenhout best had willen wachten als Sweeck ook had gewacht.
Idd, Michael zou gewacht hebben, was daarom ook kwaad op Sweeck denk ik. Maar die had ook z'n eigen demonen vandaag, en het is niet dat het finaal iets had uitgemaakt.TL@ schreef: ↑06 feb 2021 17:12 Dan was Larsje toch een betere ploegmaat, die stond gewoon even te wachten in de wei met z'n fiets op de schouder.
Lars, mwoah. Heeft even opzichtig gewacht, maar is er dan toch ook terug van weggereden. Zoveel verschil is dat dan ook niet. Enkel de perceptie is anders.
Maar bij team Nijs is er toch werk voor volgend jaar, althans in de mannenploeg. Maar denk niet dat er iemand vrijkomt.