Giant
ik ben me serieus aan het orienteren op 2dehands fiets. nu stuit ik op een Giant TCR Advanced Disc uit 2018. Hij heeft Ultegra afmontage. Ook de schijfrem is Ultegra, met de Rs505 shifter. Heeft de PR2 wielen, echter zijn decals niet oranje maar allemaal grijs. Paar vragen hierover:
- welk type advanced zou dit zijn? Ik vemoed de Advanced 1
- kun je ook gewoon vouwband op deze wielen leggen
Wat is reële waarde? Staat 8/10
Wat is reële waarde? Staat 8/10
-
- Forum-lid
Het gaat hier om de advanced disc 1 van 2018.Aspide83 schreef: ↑07 sep 2020 11:41 ik ben me serieus aan het orienteren op 2dehands fiets. nu stuit ik op een Giant TCR Advanced Disc uit 2018. Hij heeft Ultegra afmontage. Ook de schijfrem is Ultegra, met de Rs505 shifter. Heeft de PR2 wielen, echter zijn decals niet oranje maar allemaal grijs. Paar vragen hierover:
Wat is reële waarde? Staat 8/10TCR-Advanced-1-Disc-Color-A-Carbon.jpg
De derailleurs zijn Ultegra en de crank.
Cassette en shifters 105 niveau
Remschijven en calipers ook.
Denk dat hij er nieuw setje wielen in heeft.
Vorkbuis is niet van carbon bij de 2018 advanced modellen. Alleen bij de pro en sl. Nieuwe 2021 advanced modellen hebben wel een carbonnen vorkbuis.
Nieuw prijs destijds 2299
Ik zal er niet meer als 1400 euro voor betalen.
Passen gewoon vouwbandjes op.
Laatst gewijzigd door sensawielerfan op 07 sep 2020 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
mhr-zip schreef: ↑06 sep 2020 20:09Kan je hier voordelig aankomen?sensawielerfan schreef: ↑06 sep 2020 14:34 Ok, nou veel plezier met de tcr. Ik zelf denk de slr2 wielset aan te willen schaffen. Mijn huidige DT Swiss alu wielset begint scheurtjes in de velg te vertonen en helaas de garantie net verlopen.
Ja ik kan hier voordeliger aankomen als de 1000 adviesprijs. Anders ging ik wel idd voor een ander wielsetje
Anders kan je voor dat geld vast wat anders leuks/leukers kopen.
Dank voor infosensawielerfan schreef: ↑07 sep 2020 15:10
Cassette en shifters 105 niveau
Remschijven en calipers ook.
Denk dat hij er nieuw setje wielen in heeft.
Vorkbuis is niet van carbon bij de 2018 advanced modellen. Alleen bij de pro en sl. Nieuwe 2021 advanced modellen hebben wel een carbonnen vorkbuis.
Nieuw prijs destijds 2299
Ik zal er niet meer als 1400 euro voor betalen.
Passen gewoon vouwbandjes op.
Binnenbeenlengte is 89-90 cm. Ben best wel lenig. Armlengte weet ik niet zo precies. Maar ooit eens gemeten en is in verhouding met de rest
Ik zit een beetje tussen M/L en L in en had een lichte voorkeur voor L. Overigens nu een defy als gravelbike en daar twijfel ik toch wel enigzins of ik niet beter een M/L had kunnen doen.
Ik wou zojuist een iets kortere stuurpen monteren maar het viel me nu pas op dat de standaard spacers van Giant een bepaald vorm hebben waardoor de nieuwe stuurpen niet goed aansluit.
Zou ik dat hiermee kunnen oplossen ?
https://www.futurumshop.nl/pro-spacers- ... gJIQ_D_BwE
Zou ik dat hiermee kunnen oplossen ?
https://www.futurumshop.nl/pro-spacers- ... gJIQ_D_BwE