Cervélo
Cervelo R3SL of Look 595 (ulltra)??
Hopelijk zijn er hier fietsers welke met beide gereden hebben en mij de verschillen kunnen vertellen. Deze winter zal een van beide mijn nieuwe aanwinst moeten worden.
Ik weet dat de Look wat zwaarder is (200gr), maar kan iemand mij vertellen wat het verschil in stijfheid/comfort zal zijn??
Mondrius
Hopelijk zijn er hier fietsers welke met beide gereden hebben en mij de verschillen kunnen vertellen. Deze winter zal een van beide mijn nieuwe aanwinst moeten worden.
Ik weet dat de Look wat zwaarder is (200gr), maar kan iemand mij vertellen wat het verschil in stijfheid/comfort zal zijn??
Mondrius
Passoni XXti - Cervelo R3SL - Cervelo RS - Giant XTC 29er - BSP Metropolis - DOLLY bakfiets
De Wolf SL vork is ondertussen tijdelijk vervangen door een THM-Carbones Scapula SP Tuned: spaar ik weer een pak gewicht mee uit en ik had op training gisteren zelfs het gevoel dat ie ook nog stijver en strakker in de afdalingen was. Netto verlies zal was aerodynamica op de voorvork zijn. En het ziet er een pak minder uit, maar goed... deze opstelling moet nog even dienst doen voor een tri competitie.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
C a s r a n schreef: En het ziet er een pak minder uit, maar goed...
Sorry maar die tijdelijke vork ziet er niet slecht uit.
Zeker niet in vergelijk met die afzichtelijke bidon
En kom op. Het verschil in aerodynamica merk je echt niet Casran.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
ZorroI schreef:Sorry maar die tijdelijke vork ziet er niet slecht uit.
Nou, niets tegen Squeezy hé! Veruit de best sportvoeding waarmee ik ooit werkte: staat een niveautje hoger dan wat courant in het wielrennen gebruikt wordt.
En tja, aerodynamica van fietsmateriaal merk je hoe dan ook NOOIT: tijdrithelm of niet, schoenovertrekjes, verschillende wielen... denk niet dat je dit ooit effectief zelf voelt, en toch speelt het.
Was het echt een wedstrijd waar aerodynamica zo een grote rol speelde, had ie wel op zijn P3 gereden.
Het is tenslotte voor de IM van Monaco, die meer klimmen/dalen is dan vlak rijden. En het durft daar nogal warm zijn, dus dan heb je liever 2 grote bidons op je fiets staan.
Uitgedroogd maar aerodynamisch is imho nog steeds slechter dan goed kunnen drinken en een beetje verlies in aerodynamica
Het is tenslotte voor de IM van Monaco, die meer klimmen/dalen is dan vlak rijden. En het durft daar nogal warm zijn, dus dan heb je liever 2 grote bidons op je fiets staan.
Uitgedroogd maar aerodynamisch is imho nog steeds slechter dan goed kunnen drinken en een beetje verlies in aerodynamica
C a s r a n schreef:ZorroI schreef:Sorry maar die tijdelijke vork ziet er niet slecht uit.
Nou, niets tegen Squeezy hé! Veruit de best sportvoeding waarmee ik ooit werkte: staat een niveautje hoger dan wat courant in het wielrennen gebruikt wordt.
En volgend jaar heeft ie een andere sponsor en is die gelijk weer de beste voeding die ie ooit heeft gehad
azerty schreef:En volgend jaar heeft ie een andere sponsor en is die gelijk weer de beste voeding die ie ooit heeft gehad
Dat is wel heel kort door de bocht, en bedenkelijke 2de post van jou. Ik heb Squeezy en Leppin sportvoeding vorig jaar leren kennen via duatleet Koen Maris, en zweer er bij. Het is geen toeval dat voedingsprodukten die in de loopsport ontstaan zijn op een niveautje hoger staan: stukken maagvriendelijker voeding die beter te verteren valt. Deze winter had ik aan importeur Nutrisport gezegd dat ik sowieso met hun produkten zou sporten, ook al zouden ze ons team niét sponsoren. Voedingskeuze is zowat het laatste wat je door je sponsor moet laten bepalen!
-
- Forum-lid
nu we het toch over voeding gaan hebben , ik gebruik het produkt van SIS
bijv. GO gel isotonic energy wat by the way ook door csc wordt gebruikt
ik ben er mee in aan raaking gekomen nadat ik een proef paket van Maarten mimpen( verzorger van CSC) kreeg om te proberen , het bevalt mij prima, goed op neembaar en goed weg te krijgen en niet te zoet
het is niet overal te krijgen dat is wel eens jammer en best wel aan de prijs maar dat is alle sportvoeding
bijv. GO gel isotonic energy wat by the way ook door csc wordt gebruikt
ik ben er mee in aan raaking gekomen nadat ik een proef paket van Maarten mimpen( verzorger van CSC) kreeg om te proberen , het bevalt mij prima, goed op neembaar en goed weg te krijgen en niet te zoet
het is niet overal te krijgen dat is wel eens jammer en best wel aan de prijs maar dat is alle sportvoeding
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid
Voeding, voeding, voeding...
Kijk eens naar die fiets. Ongelooflijk mooi ondanks het clip-on stuurtje.
Look at those wheels man...
Kijk eens naar die fiets. Ongelooflijk mooi ondanks het clip-on stuurtje.
Look at those wheels man...