Met welke plakker?Kluus schreef: ↑02 jun 2022 18:11 reparatie zit midden op het loopvlak, dus op zich moet dat in theorie wel even houdbaar zijn. Dynaplug zelf zegt in hun Q&A wel dat het een permanente fix is...
Maar misschien moet ik hem maar plakken dan heb ook geen zin om na iedere hobbel alles onder de sealant te hebben en dan kan ik gelijk die tiptop plakkers eens testen.
Edit: en geplakt, dat was uiteindelijk ook niet veel werk.
Tubeless
Huhh, . . . . .Gerwin89 schreef: ↑05 jun 2022 22:14Met welke plakker?Kluus schreef: ↑02 jun 2022 18:11 reparatie zit midden op het loopvlak, dus op zich moet dat in theorie wel even houdbaar zijn. Dynaplug zelf zegt in hun Q&A wel dat het een permanente fix is...
Maar misschien moet ik hem maar plakken dan heb ook geen zin om na iedere hobbel alles onder de sealant te hebben en dan kan ik gelijk die tiptop plakkers eens testen.
Edit: en geplakt, dat was uiteindelijk ook niet veel werk.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Kan zeker. Het werkt wel iets minder goed.
Ik heb onlangs Conti GP5000 S TR 25mm bandjes gemonteerd op een niet-tubeless ready carbon velg. Zijn er mensen die negatieve ervaringen hebben, de band die kan loskomen vd velg of zo?
Laatst gewijzigd door alex606 op 12 jun 2022 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat hangt ervan af aan wie je het vraagt. Vraag je het aan mij zeg ik: kleine kans.
Maar bijvoorbeeld Wasbeer zegt dat het levensgevaarlijk is.
Ik heb zelf met mijn niet-TLR Bora's ongeveer 40.000 probleemloze tubeless kilometers gedraaid. Hierbij diverse afdalingen in het hooggebergte. Ik heb die Conti's er ook op gehad trouwens.
Maar bijvoorbeeld Wasbeer zegt dat het levensgevaarlijk is.
Ik heb zelf met mijn niet-TLR Bora's ongeveer 40.000 probleemloze tubeless kilometers gedraaid. Hierbij diverse afdalingen in het hooggebergte. Ik heb die Conti's er ook op gehad trouwens.
4.5 achter
4 voor
(28 mm)
4 voor
(28 mm)