Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
-
gerrit-1963
- Forum-lid
gerrit-1963
27 mei 2010 11:39
Arnoud schreef:Begreep ook dat in de kleur 2011 afscheid genomen wordt van de glitters.
Arnoud mag ik vragen waar je deze informatie gehoord / gelezen hebt ?
-
the_coereur
- Forum-lid
the_coereur
27 mei 2010 12:33
hoe krijgen ze die fiets zo rap roze ? of heeft ie gwn een nieuwe fiets gekregen van pinarello ?
-
amclassic-fan
- Forum-lid HC
amclassic-fan
27 mei 2010 12:51
Ze hebben daar genoeg fietsen hangen ergens in Treviso. Pak een nieuwe van 't rek, spuiten, even laten drogen, auto in naar de Giro en opbouwen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
-
madhill
- Forum-lid
madhill
27 mei 2010 12:56
Ja die zijn even snel heen en weer gereden, gebeurt wel vaker dat er midden in de nacht frames worden afgeleverd en dat de monteurs die 's morgens al klaar hebben om op te rijden. Ziet er wel knap uit voor in de Giro.
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra
-
freakish
- Forum-lid
freakish
27 mei 2010 13:04
Volgens mij komen de kleurcodes van de trui en frame niet overeen? Als je het dan doet, doe het dan ook goed. Of zeur ik dan teveel?
Verder ziet het er strak uit. Dit soort over-the-top hoort gewoon bij de Giro, daarom vind ik de Giro zoveel leuker dan de Tour.
-
charite
- Forum-lid
charite
27 mei 2010 13:11
"Volgens mij komen de kleurcodes van de trui en frame niet overeen? Als je het dan doet, doe het dan ook goed. Of zeur ik dan teveel?"
Ik zou me meer druk maken over de kleur van zijn schoenen dan de rose kleurcodes. En inderdaad, je zeurt teveel
cheers,
Peter
-
freakish
- Forum-lid
freakish
27 mei 2010 13:37
Klopt! niet eens gezien. Vast geen SIDI, die hadden dat wel geregeld. Ik mis trouwens ook roze wielen...
-
kuiper
- Forum-lid
-
Contact
kuiper
27 mei 2010 13:42
Madhill schreef:Ja die zijn even snel heen en weer gereden, gebeurt wel vaker dat er midden in de nacht frames worden afgeleverd en dat de monteurs die 's morgens al klaar hebben om op te rijden. Ziet er wel knap uit voor in de Giro.
Voor zo een evenement staan dit soort frames, in sommige gevallen al klaar.
-
jorisb
- Forum-lid
jorisb
27 mei 2010 13:48
Het zijn wel Sidis. Bij zijn Caisse D'epargne outfit zou je toch de rode versie sidis verwachten en niet de blauwe. Maar inderdaad, deze blauwe slaan nu helemaal nergens op...dan had ik voor deze kleur fiets en outfit mooie witte aangetrokken.
Het roze had inderdaad wat zachter moeten zijn op het frame stuur en helm. Een beetje je materiaal en kleding aanpassen aan een leiderstrui vind ik mooi, maar men begint het wel behoorlijk te overdrijven de laatste tijd. Maar misschien is dat wel omdat iedereen het nu doet. In mijn herinnering is Cipollini de eerste die er mee begon, toen was het gaaf. Nu heb ik het wel een beetje gehad, men mag wel weer wat nieuws gaan bedenken...of zit ik nu in zeurmode?
-
the_coereur
- Forum-lid
the_coereur
27 mei 2010 14:07
Kuiper schreef:Madhill schreef:Ja die zijn even snel heen en weer gereden, gebeurt wel vaker dat er midden in de nacht frames worden afgeleverd en dat de monteurs die 's morgens al klaar hebben om op te rijden. Ziet er wel knap uit voor in de Giro.
Voor zo een evenement staan dit soort frames, in sommige gevallen al klaar.
ja dat kan ik me ook wel in beelden dat ze dit doen, maar meestal is het dan toch omdat je een kandidaat eindwinnaar in de ploeg hebt of omdat je zeker bent dat je roze neemt (via lange vlucht of tijdrit). Persoonlijk denk ik niet dat arroyo voor de giro gezien werd als mogelijk eindwinnaar en die lange vlucht die dan gelukt is werd waarschijnlijk ook niet gepland (aangezien arroyo toch een redelijke klimmer is) dus ja zou eerder verwachten dat ze dit bij evans of basso doen.
-
redalert
- Forum-lid
redalert
27 mei 2010 14:25
Een beetje je materiaal en kleding aanpassen aan een leiderstrui vind ik mooi, maar men begint het wel behoorlijk te overdrijven de laatste tijd. Maar misschien is dat wel omdat iedereen het nu doet. In mijn herinnering is Cipollini de eerste die er mee begon, toen was het gaaf. Nu heb ik het wel een beetje gehad, men mag wel weer wat nieuws gaan bedenken...of zit ik nu in zeurmode?
Nee hoor, dat vond ik ook al.
-
timo2.0
- Forum-lid HC
timo2.0
27 mei 2010 14:29
Volgens mij is deze roze Pinarello juist zo ongeveer de enige Pinarello die ik de afgelopen vijf jaar echt mooi heb gevonden.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof