Scott
Qua geometrie is ie wel redelijk standaard tov de vorige toch?xytras schreef:Gisteren de nieuwe foil voor het eerst live gezien bij de lbs. Zelfs in een maat M ziet de fiets er uit als een dranghekken. Wat hebben ze toch met dat balhoofd en die verlaagde onderbuis gedaan...?!
Schitterende Addict zeg!
- Wolfhound32
- Forum-lid
Eerrrrrug mooi fietske, guerciotti!
- Forum-lid HC
Mooie fiets! Nette afmontage.
Als ie af is ben ik ook wel benieuwd naar de foto,s en het gewicht.
Het verbaasd me als "standaard mtb,er" dat je toch weinig scott racers ziet. Wel leuk voor de exclusiviteit.
Ik ben de mijne nog nooit tegengekomen, wel als frame maar niet dezelfde kleurstelling.
Als ie af is ben ik ook wel benieuwd naar de foto,s en het gewicht.
Het verbaasd me als "standaard mtb,er" dat je toch weinig scott racers ziet. Wel leuk voor de exclusiviteit.
Ik ben de mijne nog nooit tegengekomen, wel als frame maar niet dezelfde kleurstelling.
De geo is idd hetzelfde maar die onderbuis is precies verlaagd. Die komt een stuk onder het bovenstuk van de vork tov de onderkant van de balhoofdbuis.tommeke14 schreef:Qua geometrie is ie wel redelijk standaard tov de vorige toch?xytras schreef:Gisteren de nieuwe foil voor het eerst live gezien bij de lbs. Zelfs in een maat M ziet de fiets er uit als een dranghekken. Wat hebben ze toch met dat balhoofd en die verlaagde onderbuis gedaan...?!
Schitterende Addict zeg!
Het is alweer even stil hier en ik verwacht dat er nog geen mensen zijn met de nieuwe Foil.. Daarom nog maar een fotosessie van mijn Scott Foil uit 2013 en ik ben er nog steeds super tevreden mee!
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
- Wolfhound32
- Forum-lid
Ik vind die Foil nog steeds het mooiste frame dat ik ken.
Krijg er geen genoeg van.
Krijg er geen genoeg van.