Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Cervélo

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 01 sep 2008 22:18

Maar nog steeds een oerlelekijke Bidon ;) :D en dus niet te maken met je voeding Casran maar dat begreep waarschijnlijk al wel.
Als het zo goed is laat ze dan ook a.u.b. ook iets mooiere bidons leveren. Goed eten heeft ook met de opdiening te maken ;)

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

casran
Forum-lid HC

casran 01 sep 2008 22:47

de monsternaar schreef:nu we het toch over voeding gaan hebben , ik gebruik het produkt van SIS
bijv. GO gel isotonic energy wat by the way ook door csc wordt gebruikt
ik ben er mee in aan raaking gekomen nadat ik een proef paket van Maarten mimpen( verzorger van CSC) kreeg om te proberen , het bevalt mij prima, goed op neembaar en goed weg te krijgen en niet te zoet
het is niet overal te krijgen dat is wel eens jammer en best wel aan de prijs maar dat is alle sportvoeding

Heb ik ook al gebruikt, doch niet courant. SIS deed nog maar sinds kort zijn intrede in het wielrennen (CSC en dit jaar ook Astana), en is even hoogwaardig als Squeezy/Leppin (dat Gerolsteiner gebruikt)... Idd wel prijzig, maar top produkten ja. Die Gels hebben gelijkaardige energetische waarde en opnamesnelheid als Squeezy gels, maar bevatten meer vocht en zijn dus wat zwaarder: minder praktisch in triatlon, vind ik, maar prima stuff.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

dewitte
Forum-lid

dewitte 01 sep 2008 23:46

hey casran,

Ben momenteel ook andere voeding aan het proberen waaronder nu PERFORMANCE wat ik nogal zwaar en moeilijk veteerbaar vindt!
Die sqeeuzy/leppin waar kan je dat ergens vinden in België of enkel te verkrijgen via sponsor???

grtz witte
Colnago E1
Als het niet gaat zoals het moet dat moet het zoals het gaat.

lancev7
Forum-lid

Gebruikersavatar lancev7 01 sep 2008 23:52

Hoewel de vraag niet aan mij gericht is, een kennis van we wordt gesponsort door SIS, ik kan wel 't een en ander regelen mocht je dit willen, bij interesse PM maar.

ericpeters
Forum-lid HC

ericpeters 01 sep 2008 23:55

Mondrius schreef:Cervelo R3SL of Look 595 (ulltra)??

Hopelijk zijn er hier fietsers welke met beide gereden hebben en mij de verschillen kunnen vertellen. Deze winter zal een van beide mijn nieuwe aanwinst moeten worden.

Ik weet dat de Look wat zwaarder is (200gr), maar kan iemand mij vertellen wat het verschil in stijfheid/comfort zal zijn??

Mondrius

Een vriend van mij heeft een 595Ultra en wil hem verkopen zodat hij net zoals mij een R3 kan kopen. Hij vind de Look niet prettig rijden en oncomfortabel, hij zou ook mooit meer een fiets met geintegreerde zadelpen kopen. De R3 is in ieder geval waar het belangrijk is veel stijver.
Afbeelding

dewitte
Forum-lid

dewitte 02 sep 2008 00:07

alvast bedankt lance....stuur je direct pm!
Colnago E1
Als het niet gaat zoals het moet dat moet het zoals het gaat.

spook
Forum-lid

spook 02 sep 2008 01:20

Iemand al ergens een afbeelding gezien van de nieuwe kleuren voor de SLT 2009?

(of vanaf dan heet 'ie geloof ik de S1...)
'I have too many bikes', said no cyclist ever.

bigm
Forum-lid

bigm 02 sep 2008 01:34

spook schreef:Iemand al ergens een afbeelding gezien van de nieuwe kleuren voor de SLT 2009?

(of vanaf dan heet 'ie geloof ik de S1...)

nee we wachten met smart

masterb
Forum-lid

masterb 02 sep 2008 10:15

Ik ook. Hij zal toch op een P2C gaan lijken qua kleuren? Ik zie wel. Ik heb wel alvast een potje gemaakt...:)

mondrius
Forum-lid

mondrius 02 sep 2008 10:37

ericpeters schreef:
Mondrius schreef:Cervelo R3SL of Look 595 (ulltra)??

Hopelijk zijn er hier fietsers welke met beide gereden hebben en mij de verschillen kunnen vertellen. Deze winter zal een van beide mijn nieuwe aanwinst moeten worden.

Ik weet dat de Look wat zwaarder is (200gr), maar kan iemand mij vertellen wat het verschil in stijfheid/comfort zal zijn??

Mondrius

Een vriend van mij heeft een 595Ultra en wil hem verkopen zodat hij net zoals mij een R3 kan kopen. Hij vind de Look niet prettig rijden en oncomfortabel, hij zou ook mooit meer een fiets met geintegreerde zadelpen kopen. De R3 is in ieder geval waar het belangrijk is veel stijver.

De R3sl is ongeveer 20% lichter als de Look 595, je zou verwachten dat de Look dan stijver zou zijn. Look is toch een gerenomeerd merk, lopen ze bij Cervelo technologisch zo ver op Look?
Passoni XXti - Cervelo R3SL - Cervelo RS - Giant XTC 29er - BSP Metropolis - DOLLY bakfiets

sharkman113
Forum-lid HC

sharkman113 02 sep 2008 12:21

Een R3sl is een concurrent van de 585 organic (nude versie) en dat is het verschil niet zo heel groot meer. Overall zijn deze fietsen aan elkaar gewaagd waarbij de look veel soepeler fietst, minder stijf is maar weer en een veel betere vork heeft (waarschijnlijk de beste op de markt). Denk dat het aantal tevreden rijders op beide frames gewoon gelijk opgaat.
Een 595 is een concurrent van de de Soloist waarbij de eerste (in de organic uitvoering) welliswaar iets zwaarder is maar wederom een betere vork heeft en overall nog lekkerder rijdt (zelden een frame gereden wat zo strak stuurt en direkt reageerd).

Dus: stuk voor stuk topfietsen voor liefhebbers met een flink budget.

mondrius
Forum-lid

mondrius 02 sep 2008 12:35

Sharkman 1,
Hoe zie je dan de Look 586? Puur als "betere" versie van de 585 en dus dan ook vergelijkbaar met de R3sl?

een frame zoekende Mondrius!
Passoni XXti - Cervelo R3SL - Cervelo RS - Giant XTC 29er - BSP Metropolis - DOLLY bakfiets

Plaats reactie