Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
Campagnolo zadelpen van bijna 28 jaar oud. NOS
Opgehaald in wateringen setje kuiper fcc 50, tweedehands
Binnengekregen via futurum: pedaalsleutel,, tang om bracket los te draaien en een tang om de cassette te bevestigen + tube carbon montage pasta
Ik kan vrijdag mijn fiets een grote beurt geven
Binnengekregen via futurum: pedaalsleutel,, tang om bracket los te draaien en een tang om de cassette te bevestigen + tube carbon montage pasta
Ik kan vrijdag mijn fiets een grote beurt geven
Allard
Bladboutjes voor een 10sp Chorus crankstel, de originele boutjes van Campagnolo. Darn wat zijn die belachelijk duur: € 96,00 advies en met klantenkorting altijd nog € 70,00
Jammer genoeg wou ik gewoon zwarte boutjes en alle aftermarket boutjes die ik gezien heb voor dit crankstel (Tiso, BBB) hebben een witte opdruk.
Verder nog twee Vittoria open corsa evo-sc banden, wat binnenbandjes, een Record 10sp ketting, een Veloce cassette en een Fizik stuurlintje.
Jammer genoeg wou ik gewoon zwarte boutjes en alle aftermarket boutjes die ik gezien heb voor dit crankstel (Tiso, BBB) hebben een witte opdruk.
Verder nog twee Vittoria open corsa evo-sc banden, wat binnenbandjes, een Record 10sp ketting, een Veloce cassette en een Fizik stuurlintje.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Geniaal. Eerst boutjes ontwerpen die niet vast blijven zitten en dan vervolgens bijna 100 euro vragen voor een paar gram metaal.timo2.0 schreef:Bladboutjes voor een 10sp Chorus crankstel, de originele boutjes van Campagnolo. Darn wat zijn die belachelijk duur: € 96,00 advies en met klantenkorting altijd nog € 70,00
Zijn de Centaur boutjes dan volledig compatible met een 10sp Chorus carbon UT crank? Wat dat betreft zie je ook door de bomen het bos niet meer
Ben ik even blij met m'n zwarte CrMo boutjes zonder opdruk van 1 euro Niet dat je die ziet met m'n Squale kettingblad..
Zijn dat boutjes voor Campa cranks?lvgh schreef:Ben ik even blij met m'n zwarte CrMo boutjes zonder opdruk van 1 euro Niet dat je die ziet met m'n Squale kettingblad..