Het grote OAKLEY topic
Dat gaat waarschijnlijk niet meer werken. Ze hebben geen contract meer. Staat al enkele pagina´s terug te lezen.
Edit: staat ook op hun eigen website. Er staat wel dat ze dit via een opticien gaan doen. Maar dan zal het wel de normale prijs zijn verwacht ik.
Edit: staat ook op hun eigen website. Er staat wel dat ze dit via een opticien gaan doen. Maar dan zal het wel de normale prijs zijn verwacht ik.
-
- Forum-lid
Laten we hopen dat ze nog wel de uitstaande bestellingen netjes afwerken dan.. Ik wacht al een kleine maand op mijn custom Radar
Stefan schreef:Dat gaat waarschijnlijk niet meer werken. Ze hebben geen contract meer. Staat al enkele pagina´s terug te lezen.
Goed. Maar wat is dan de oplossing voor mijn vraag? Waar best een custom Radar bestellen?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
bij een oakley-dealer in een winkelC a s r a n schreef:Stefan schreef:Dat gaat waarschijnlijk niet meer werken. Ze hebben geen contract meer. Staat al enkele pagina´s terug te lezen.
Goed. Maar wat is dan de oplossing voor mijn vraag? Waar best een custom Radar bestellen?
DarkDriver schreef:bij een oakley-dealer in een winkel
Als je bij een Oakley dealer al 4 weken op earsocks voor M-Frames moet wachten is mij dat niet de aangewezen plaats om custom Radars te bestellen... dus ga ik op zoek naar een dealer (online dan maar) die serieuze afzet heeft en de zaakjes vlotter doet gaan, want bestellingen bij Oakley-dealers (in Vlaanderen alvast) gaan gewoon tergend traag!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
-
- Forum-lid
C a s r a n schreef:DarkDriver schreef:bij een oakley-dealer in een winkel
Als je bij een Oakley dealer al 4 weken op earsocks voor M-Frames moet wachten is mij dat niet de aangewezen plaats om custom Radars te bestellen... dus ga ik op zoek naar een dealer (online dan maar) die serieuze afzet heeft en de zaakjes vlotter doet gaan, want bestellingen bij Oakley-dealers (in Vlaanderen alvast) gaan gewoon tergend traag!
Geen idee bij welke Oakley-dealer jij dan zit maar daar heb ik dus nog geen probleem mee gehad! Een custom Oakley binnen de 4 weken heb ik hier al geleverd gekregen...
M-frame earsocks hadden ze bij mij ook niet standaard in stock maar na 4 dagen kon ik ze afhalen.
Nulla tenaci invia est via!
-
- Forum-lid
C a s r a n schreef:DarkDriver schreef:bij een oakley-dealer in een winkel
Dan is er bij jouw oakley-dealer toch iets niet juist ik heb al een custom jawbone binnen gekregen op 1 week tijd
online zou je ook nog eens hier kunnen bestellen. Laatste een 'gewone' radar bestelt!
http://www.theinternetopticians.co.uk/oakley_c-551.html
Succes!
http://www.theinternetopticians.co.uk/oakley_c-551.html
Succes!
-
- Forum-lid
Toch jammer dat ze niet meer leverbaar zijn bij Steptoes...
Raar dat ze geen contract meer krijgen, ik dacht da er genoeg klanten waren die ze afnamen.
Raar dat ze geen contract meer krijgen, ik dacht da er genoeg klanten waren die ze afnamen.
Cannondale Six (costum rebuild) SRAM RED + Kuiper FCC50 & SRAM S27AL
Cannondale Flash 29'er SRAM X.9/ X.0
Cannondale Flash 29'er SRAM X.9/ X.0
-
- Forum-lid
Weet er iemand hoedat ik de pootjes van een jawbone kan afhalen?
Het gaat om da pootjes die tegen je hoofd zitten
Het gaat om da pootjes die tegen je hoofd zitten