Canyon
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Bedankt voor alle reacties tot nu toe
[quote="bert01"]
Helaas de spacers niet goed zichtbaar. Balhoofd is inderdaad 20 cm, daarboven zit nog 1cm spacer en 6graden stuurpen
Zit relatief diep ten opzichte van het zadel. Zadel staat vrij ver naar achteren.
[quote="bert01"]
Helaas de spacers niet goed zichtbaar. Balhoofd is inderdaad 20 cm, daarboven zit nog 1cm spacer en 6graden stuurpen
Zit relatief diep ten opzichte van het zadel. Zadel staat vrij ver naar achteren.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5374
- Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15
Denk dat je eerder aan een 62 of 64 canyon vastzit (60 is zeker te klein) als je overigens met afgebeeld frame al zo gestrekt zit zou ik ook eens naar een 63 cannondale kijken.
Stuur en zitbuis zijn 73 graden
Stuurpen is 11cm
Dat de 60 geen optie is begint duidelijk te worden. De 64 lijkt me dan weer wat te groot(?)
Ben gaan kijken naar Canyon omdat ik ze erg mooi vind en er prijs/kwaliteit weinig vergelijkbaars is....
Stuurpen is 11cm
Dat de 60 geen optie is begint duidelijk te worden. De 64 lijkt me dan weer wat te groot(?)
Ben gaan kijken naar Canyon omdat ik ze erg mooi vind en er prijs/kwaliteit weinig vergelijkbaars is....
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 39975
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Fraai!
En fraaie bak er achter geloof ik
En fraaie bak er achter geloof ik
Less is bore
Juist eerste 60km gedaan, rijdt vlotjes Exalith remblokjes piepen nog wel als gek, maar dat zal wel beteren
'K twijfel enkel nog over de gele stickertjes van mavic , ik vind het wel iets hebben
De warningklevertjes zijn er af
Ook steek ik er nog lange-ventiel-biba's er in ( voorwiel is al ok )
Bandjes gaan er soepel af en op
De originele biba's zijn wel mooi verzonken, maar het oppompen ( 2dagelijkse controle ) is een te lastig werkje
Eerste x campa : schakelt vlotjes, maar is toch wat wennen Handpalmen zijn wel wat meer belast doordat de campa een verdikking heeft net voor de schakelgreep ( de stuurovergang naar de shifters )
Nieuwe look keo's vind ik minder aangenaam ( te straf ) dan mijn spd-sl op de pina ( maar ik vond het niet kunnen op deze fiets )
Heb ze op zijn soepelste gezet......zal wel beteren zeker
'K twijfel enkel nog over de gele stickertjes van mavic , ik vind het wel iets hebben
De warningklevertjes zijn er af
Ook steek ik er nog lange-ventiel-biba's er in ( voorwiel is al ok )
Bandjes gaan er soepel af en op
De originele biba's zijn wel mooi verzonken, maar het oppompen ( 2dagelijkse controle ) is een te lastig werkje
Eerste x campa : schakelt vlotjes, maar is toch wat wennen Handpalmen zijn wel wat meer belast doordat de campa een verdikking heeft net voor de schakelgreep ( de stuurovergang naar de shifters )
Nieuwe look keo's vind ik minder aangenaam ( te straf ) dan mijn spd-sl op de pina ( maar ik vond het niet kunnen op deze fiets )
Heb ze op zijn soepelste gezet......zal wel beteren zeker
Sworks Venge
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Berichten: 2435
- Lid geworden op: 24 feb 2006 12:21
- Locatie: Deventer
- Contact
Tijdens de vakantie is mn bidonhouder op mn AL 2008 frame los gaan zitten. Blijkt dat de omhuizing van de schroef heeft losgelaten van het frame. Iemand enig idee of en hoe te repareren? Evt. kan ik vanavond wel ff een foto posten. 't Rammelt nu nogal dus niet ideaal (gaat ook nog eens om de houder op de schuine buis).