Scott
-
- Forum-lid HC
Mooie bike, Wasbeer!
Je zou ook een zwart zadel met zwart stuurlint kunnen proberen, zal ook goed staan.
Blauw is ook een goede keuze, wanneer je achter je fiets staat, zie je alleen maar blauw en zwart!
Je zou ook een zwart zadel met zwart stuurlint kunnen proberen, zal ook goed staan.
Blauw is ook een goede keuze, wanneer je achter je fiets staat, zie je alleen maar blauw en zwart!
-
- Forum-lid HC
@Nijkie. Het is een compact stuur. Lijkt zo door de foto. Syntace CDR
@Scottpch. Thx, je er zijn met deze frame kleuren meerdere opties. Zwart vond ik zelf niet zo worden. Wit en blauw kunnen beide goed. Ik doe het nu om en om.
@Scottpch. Thx, je er zijn met deze frame kleuren meerdere opties. Zwart vond ik zelf niet zo worden. Wit en blauw kunnen beide goed. Ik doe het nu om en om.
- Wolfhound32
- Forum-lid
Ik vind 'm met blauw mooi Wasbeer. Het had mij overigens niet veel uitgemaakt, geel met wit, of rood met groen... Het is een Foil dús altijd mooi.
- Forum-lid HC
Ja dat kan ik ook nog een keer proberen, wit boven en blauw in de beugel.
Zwart zadel ik heb nog wel een tundra liggen kan ik er voor het gezicht wel eens opzetten.
Zwart zadel ik heb nog wel een tundra liggen kan ik er voor het gezicht wel eens opzetten.
-
- Forum-lid
Mooie fiets!
Maak joe woar