Cannondale
-
- Forum-lid
Ik fiets in dit jaargetijde ook wel 2 km per uur harder dan in de winter (zelfs wel 3 a 4). Ik denk dat dit weinig heeft te maken met de fiets.
Dat je er comfortabel je km-ers op kan maken is dan wel weer belangrijk.
Dat je er comfortabel je km-ers op kan maken is dan wel weer belangrijk.
Even wat anders.
Bij mijn Cannondale zat een velletje protectie stickers. Weet iemand een type/merk welke daar erg op lijken?
Zijn veruit de beste stickers die ik gehad heb. Niet zo zichtbaar of stugge domme rondjes ook!
Bij mijn Cannondale zat een velletje protectie stickers. Weet iemand een type/merk welke daar erg op lijken?
Zijn veruit de beste stickers die ik gehad heb. Niet zo zichtbaar of stugge domme rondjes ook!
Trappe doe je met je benen.
-
- Forum-lid HC
Zeker op de onderbuis zou ik het niet doen (de bussen kunnen daar zeer slecht tegen, zeker als de bidonhouders niet zelf op het frame steunen)50 ml. heb ook de 500 ml. versie maar met warm weer gebruik ik dit ongeveer wel in een lange klim.
-
- Forum-lid
Hij bedoeld de bussen in het frame
Hoezo dan, kans op inscheuren? Door 750 ipv 500ml? Dat is nieuw voor me...sharkman113 schreef:Zeker op de onderbuis zou ik het niet doen (de bussen kunnen daar zeer slecht tegen, zeker als de bidonhouders niet zelf op het frame steunen)50 ml. heb ook de 500 ml. versie maar met warm weer gebruik ik dit ongeveer wel in een lange klim.
Do not CROSS the road!
Ik heb geen Cannondale maar het moet toch niet gekker worden. 250ml op de schuine buis extra en die bussen kunnen het niet aan?zorba schreef:Hoezo dan, kans op inscheuren? Door 750 ipv 500ml? Dat is nieuw voor me...sharkman113 schreef:Zeker op de onderbuis zou ik het niet doen (de bussen kunnen daar zeer slecht tegen, zeker als de bidonhouders niet zelf op het frame steunen)50 ml. heb ook de 500 ml. versie maar met warm weer gebruik ik dit ongeveer wel in een lange klim.
@sharkman113, hoe kunnen die bidonhouders niet zelf op het frame steunen? Wat zou er dan tussen moeten zitten? Ringetje?
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Ik gebruik toch al dik 3 jaar 750 ml bidons, gaat gewoon prima. Als die fiets daar niet tegen kan dan maar geen Cannondale meer.