Honderd? Verkoop je ze door?joeptimmermans schreef:100 co2 patronen, onder het mom van: die zijn altijd handig
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Vier buffs, werkplaatsfles Squirt Lube, twee setjes overschoenen en wintersokken van Rose, SPD-plaatjes. Dat was het wel weer voor deze maand.
http://www.twitter.com/marcodej" onclick="window.open(this.href);return false;
- plantagenet
- Forum-lid
Ik heb AGU waterproof II hanschoenen gekocht http://www.agu.com/?pag=26&prod=846 maar de handschoenen passen mij niet. Ik heb weliswaar de grootste maat (XXL) gekozen maar desondanks zijn de hanschoenen mij te klein. Ik ga ze verkopen aan iemand die kleinere handen heeft....iemand nu al belangstelling?
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
-
- Forum-lid
Nieuwe Pro vibe carbon stuur en stuurpen modeljaar 2010. Nu de bijbehorende zadelpen nog, dat blijkt iets lastiger...
oh ja, een paar carbon spacertjes en een nieuwe momentsleutel...
resterend lijst: zadelpen, zadel (ws Flite Max) en een paar mooie carbon bidonhouders
oh ja, een paar carbon spacertjes en een nieuwe momentsleutel...
resterend lijst: zadelpen, zadel (ws Flite Max) en een paar mooie carbon bidonhouders
Specialized Tarmac Pro
Specialized Venge Pro
Specialized Venge Pro
- KogaKimera
- Forum-lid
Softcell winterjack en een zomertenue 2012 van Leopard, kon 'm niet laten hangen
Koga Kimera alloy ultegra 2011
Ik trek niet gauw teamkleding aan...heb tijdens fietsen altijd ons eigen clubtenue aan....heb 3 zomershirts, 3 zomerbroeken, 3 lange broeken, 3 windjacks, 3 lange mouwen-shirts, 1 winterjack, 2 windjacks, 2 paar handschoenen en 3 paar sokken van de club.
Ow ja...en 2 bandana's
Vanmiddag wel 2 reservebanden gekocht, voor in zadeltasje
Ow ja...en 2 bandana's
Vanmiddag wel 2 reservebanden gekocht, voor in zadeltasje
Still the same....maar dan 60 kilo lichter! And it feels great!! / rides a Stevens Aspin Ultegra
- boswielrenner
- Forum-lid
Specialized Tarmac S-works SL4
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Niet gekocht. Gewonnen.
Fijne muts.