Bianchi
- marcojoore
- Forum-lid
Laatst gewijzigd door marcojoore op 29 jan 2014 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Als het niet gaat zoals het moet dan moet het zoals het gaat.
Ze is prachtig in deze kleuren. Mijn RegalE team edition zadel zou er qua kleuren uitstekend bij passen Veel plezier ermee!
(zonder een glazen bol denk ik ook al te weten wat er in de volgende posten gaat staan )
(zonder een glazen bol denk ik ook al te weten wat er in de volgende posten gaat staan )
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
- marcojoore
- Forum-lid
Thx het was me totaal nog niet opgevallen, morgen gaat het stuur omlaag en laten we dit direct corrigeren
Met het maken van de foto had ik er nog niet op gereden.( al staat het achterwiel nu ook een paar cm van de grond wat het beeld nog wat versterkt)
Met het maken van de foto had ik er nog niet op gereden.( al staat het achterwiel nu ook een paar cm van de grond wat het beeld nog wat versterkt)
Als het niet gaat zoals het moet dan moet het zoals het gaat.
Ah, ik had die standaard niet meteen gezienmarcojoore schreef:Thx het was me totaal nog niet opgevallen, morgen gaat het stuur omlaag en laten we dit direct corrigeren
Die wielen zijn echt super, ik heb ze ook namelijk
- Jaap Telder
- Forum-lid
Huh? Staat toch Campa op?flores schreef:Ze is prachtig in deze kleuren. Mijn RegalE team edition zadel zou er qua kleuren uitstekend bij passen Veel plezier ermee!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Jaaah, maar die kleur hè?dario schreef:Huh? Staat toch Campa op?flores schreef:Ze is prachtig in deze kleuren. Mijn RegalE team edition zadel zou er qua kleuren uitstekend bij passen Veel plezier ermee!
Zonder gekheid: hele mooie fiets!
- Italia_david
- Forum-lid
- Italia_david
- Forum-lid
de eerste sneaks van de Belkin Infinito CV
#passioneceleste #ridebianchi