Canyon
2 vragen;
- weet iemand wanneer de "grote" kortingacties van Canyon starten? Ik dacht na Eurobike, klopt dat?
- weet iemand wanneer het nieuwe tijdritframe leverbaar is en wat de prijs ongeveer wordt?
- weet iemand wanneer de "grote" kortingacties van Canyon starten? Ik dacht na Eurobike, klopt dat?
- weet iemand wanneer het nieuwe tijdritframe leverbaar is en wat de prijs ongeveer wordt?
Laatst gewijzigd door tomtom op 08 aug 2012 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
Helemaal mee eens,daniel1975 schreef:Bovenbuis is imho veel belangrijker dan hoogtemaat.
Bovenbuislengte kijk ik ook altijd eerst naar.
Ook de lengte van het balhoofd kan belangrijk zijn.
Verder de afstand hart bracket naar bovenkant zadel ( en kijken of er voldoende zadelpen uitsteekt boven de bovenbuis anders is het geen gezicht.)
Daar hoop ik eerlijk gezegd ook op, gezien de vervanging van de slx en de groepen door een nieuwe versie......tomtom schreef:, geinig maareuh ze hebben toch ook altijd een "rabat/sparbuch action" oder nicht?litespeed schreef:De grote kortingactie start over een klein jaartje. Bij aanvang van de Tour...
Ik heb drie kleine scheurtjes (mss lak-scheurtjes) rondom mijn bracket. 2jaar geleden had ik een scheur in mijn staande buis, ben toen naar Heerlen gereden en heb toen een nieuwe fiets opgestuurd gekregen.
Iemand ervaringen hoe dat nu zit met het nieuwe kantoor in Utrecht? Moet je eerst een afspraak maken om langs te komen en hoe is de service afhandeling anno nu?
Iemand ervaringen hoe dat nu zit met het nieuwe kantoor in Utrecht? Moet je eerst een afspraak maken om langs te komen en hoe is de service afhandeling anno nu?
Het had ook een serieuze ondertoon, hoor. Een CF frameset koop je aan 899,- incl. zadelpen en stuurpen. Koopje.tomtom schreef:, geinig maareuh ze hebben toch ook altijd een "rabat/sparbuch action" oder nicht?litespeed schreef:De grote kortingactie start over een klein jaartje. Bij aanvang van de Tour...
Zo , ik kan al beginnen zoeken naar " van waar komt nu dit kraakje ?"brekson schreef:Test om een foto te plaatsen
Zo , fietsje gekocht
Zadel staat waterpas , oprit bewust niet
Heb woensdag een ritje gedaan op een nat wegdek en de fiets was behoorlijk smerig geworden
Gepoetst natuurlijk en donderdag gemerkt dat hij zachtjes kraakt bij het aanzetten, zowel links als rechts
Vandaag idem dito
Morgen eens beginnen met de pedalen er terug af te schroeven en terug in te vetten ( zijn van carbon )
Ook de schroeven van de schoenplaatjes zal ik eens een beurt geven
Misschien dat de ketting die sowieso een beetje kraakt van het zand ook een oorzaak is
Duimen maar , want meer ga ik nu zeker niet doen bij een nieuwe bike
Sworks Venge
En als dat niet werkt de trapas eruit en alles daar eens goed invetten, standaard is dit vaak amper of helemaal niet gedaan.brekson schreef:Zo , ik kan al beginnen zoeken naar " van waar komt nu dit kraakje ?"
Heb woensdag een ritje gedaan op een nat wegdek en de fiets was behoorlijk smerig geworden
Gepoetst natuurlijk en donderdag gemerkt dat hij zachtjes kraakt bij het aanzetten, zowel links als rechts
Vandaag idem dito
Morgen eens beginnen met de pedalen er terug af te schroeven en terug in te vetten ( zijn van carbon )
Ook de schroeven van de schoenplaatjes zal ik eens een beurt geven
Misschien dat de ketting die sowieso een beetje kraakt van het zand ook een oorzaak is
Duimen maar , want meer ga ik nu zeker niet doen bij een nieuwe bike
Wist ik maar helaas is mijn maat uitverkocht..... Een complete fiets zou dus ook nog kunnen (in de rabat). Maar wellicht dan toch nog maar ff wachten op het nieuwe CF SLX frame (hoewel ze daar idioot genoeg ook wel weer geen losse DI frames van zullen verkopen... )litespeed schreef:Het had ook een serieuze ondertoon, hoor. Een CF frameset koop je aan 899,- incl. zadelpen en stuurpen. Koopje.tomtom schreef:, geinig maareuh ze hebben toch ook altijd een "rabat/sparbuch action" oder nicht?litespeed schreef:De grote kortingactie start over een klein jaartje. Bij aanvang van de Tour...
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
Heb alles nagekeken en met montagepasta ingesmeerdNoChain schreef:
En als dat niet werkt de trapas eruit en alles daar eens goed invetten, standaard is dit vaak amper of helemaal niet gedaan.
De trapas wordt dus het volgende : met wat wordt dit het beste ingevet ? Met het beroemde witte vet van campa ? Of mijnzelfde allround
noname montagevet dat ik van bij de fm heb ( hopmans zijn eigen merk montagepasta )
Sworks Venge