Giant
-
- Forum-lid
Dat is idd het allerbelangrijkste maar verhoudingsgewijs vind ik het verschil wel te groot. De Defy had prima rond de 3200 euro kunnen kosten.mhr-zip schreef: ↑30 sep 2020 12:12Wanneer je het zo bekijkt wel ja.sensawielerfan schreef: ↑27 sep 2020 11:04 Dus als je het zo bekijkt, heb je veel meer voor je geld bij de tcr.
Ik bekijk het zo, een goed passende racefiets is meer waard dan welke powermeter, wielset of afmontage groep dan ook.
Wanneer je goed op een TCR past heb je weinig op een Defy te zoeken. Pas je goed op een Defy kan je die TCR wel op je buik schrijven.
Wat een prachtfiets!!JorgV schreef: ↑30 sep 2020 12:27 Dank! Ik ben er ook erg blij mee. Ik vind skinwall juist tof, omdat het 't zwarte breekt. Een helemaal zwarte fiets vind ik minder mooi. De shifters moeten nog wat versteld worden, ze wijken minimaal af van elkaar, maar qua positie op het stuur blijven ze voorlopig zo staan.
Edit: nog 2 foto's bijgevoegd.
Heb mijn zwarte TCR ook op skinwall banjes staan, hele vooruitgang t.o.v. helemaal zwarte banden.
Erg mooi! Als zou ik het balhoofd wat inkorten.twingens schreef: ↑01 okt 2020 11:38Wat een prachtfiets!!JorgV schreef: ↑30 sep 2020 12:27 Dank! Ik ben er ook erg blij mee. Ik vind skinwall juist tof, omdat het 't zwarte breekt. Een helemaal zwarte fiets vind ik minder mooi. De shifters moeten nog wat versteld worden, ze wijken minimaal af van elkaar, maar qua positie op het stuur blijven ze voorlopig zo staan.
Edit: nog 2 foto's bijgevoegd.
Heb mijn zwarte TCR ook op skinwall banjes staan, hele vooruitgang t.o.v. helemaal zwarte banden.
Jouw skinwall-banden zijn nog nadrukkelijker aanwezig. Dat smoelt inderdaad toch mooier dan volledig zwarte banden, bij een zwart/donker frame.
Ketting erop en hij is klaar om te racen.
- Jaap Telder
- Forum-lid
[/quote]
Erg mooi! Als zou ik het balhoofd wat inkorten.
[/quote]
Als je het balhoofd gaat inkorten is de fiets klaar voor de schroot...
[/quote]
Is dit niet een ietwat te simpele conclusie?!
Ik heb een defy en een tcr. Ik zit op beide fietsen prima en ik kan het urenlang vol houden op beide fietsen. Mijn tcr is mijn racer en mijn defy mijn toer/gravel.
-
- Forum-lid HC
[/quote]
[/quote]
Gaat idd niet lukken...
Maar de vorkbuis inkorten gaat het gewenste resultaat opleveren!
zojuist een tweetal winkels gebeld in de buurt die Giants verkopen (niet een Giant store zelf) voor een 2021 DEFY ADVANCED PRO 1 DI2, echter de 2 winkels gaven aan dat er geen levertijd nog beschikbaar is voor de ML of L maat. Daaropvolgend heeft 1 winkel Giant gebeld voor een indicatie en is aangegeven dat alle 2021 modellen al uitverkocht/uitgeleverd/gereserveerd zijn....
Dat is toch een tegenvaller als dat waar is (zou niet weten waarom het niet waar zou zijn)
Dat is toch een tegenvaller als dat waar is (zou niet weten waarom het niet waar zou zijn)
phranck schreef: ↑06 okt 2020 16:47 zojuist een tweetal winkels gebeld in de buurt die Giants verkopen (niet een Giant store zelf) voor een 2021 DEFY ADVANCED PRO 1 DI2, echter de 2 winkels gaven aan dat er geen levertijd nog beschikbaar is voor de ML of L maat. Daaropvolgend heeft 1 winkel Giant gebeld voor een indicatie en is aangegeven dat alle 2021 modellen al uitverkocht/uitgeleverd/gereserveerd zijn....
Gisteravond stond een di2 versie op site nog als beschikbaar in maat M/L.
Iemand overigens al iets van reviews gezien van de nieuwe defy? Enige korte review die ik zie is de volgende:
https://youtu.be/c8r6cZCXpIc
Ik zit niet vast aan die Giant store. Maar ik wil hem bij mijn eigen dealer kopen. Met het kortingspercentage dat ik altijd krijg (wat ook makkelijk in de marge zit). Maar ik heb het idee dat de fiets het niet gaat worden.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl