Specialized
- enrico-s-works
- Forum-lid
@SpecializedMerida; al naar een Romin of Chicane zadel gekeken? Vooral de Chicane lijkt mij een opvolger te zijn van jouw zadel. Gr.
Ik zou eerder zeggen Romin. De Chicane is wat ronder.
Heeft iemand hier ervaring met de aluminium CruX? Ik wil wel een nieuwe crosser en ondanks dat ik een beetje een haat-liefde verhouding met Specialized heb (stiekem is het een arrogant, Apple-achtig rotmerk maar ze maken mooie fietsen) vind dit een supermooi frame. De prijs voor een los frame is ook prima. Ik vraag me af hoe het rijdt en weet iemand wat voor bottombracket er in zit en of deze compatibel is met Shimano cranks?
Heeft iemand hier ervaring met de aluminium CruX? Ik wil wel een nieuwe crosser en ondanks dat ik een beetje een haat-liefde verhouding met Specialized heb (stiekem is het een arrogant, Apple-achtig rotmerk maar ze maken mooie fietsen) vind dit een supermooi frame. De prijs voor een los frame is ook prima. Ik vraag me af hoe het rijdt en weet iemand wat voor bottombracket er in zit en of deze compatibel is met Shimano cranks?
-
- Forum-lid
enrico-s-works schreef:@SpecializedMerida; al naar een Romin of Chicane zadel gekeken? Vooral de Chicane lijkt mij een opvolger te zijn van jouw zadel. Gr.
Bedankt voor de tip, de Romin ga ik denk ik maar eens proberen !
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
- IkBenSpecialized
- Forum-lid
@SpecializedMerida:
Je kan ook eens naar de Riva Road kijken: http://www.s-winkel.nl/index.php/zadels ... l-wht.html
Deze zat op mijn Allez Comp 105 uit 2012. Lijkt er nog op alleen met een gat in het midden.
Je kan ook eens naar de Riva Road kijken: http://www.s-winkel.nl/index.php/zadels ... l-wht.html
Deze zat op mijn Allez Comp 105 uit 2012. Lijkt er nog op alleen met een gat in het midden.
-
- Forum-lid
Mijn nieuwe specialized secteur
- Stuntman Mike
- Forum-lid
- Stuntman Mike
- Forum-lid
?
-
- Forum-lid HC