Het dopingtopic 2.0
- distortion
- Forum-lid
Wat een gezeik met de tour! Het is echt niet meer leuk en zeker dit jaar met alle uitvallen. Frank is ook ook een sukkel. Ook al heeft hij geen doping toegepast dan ga je ook geen middelen gebruiken die op de lijst staan als verdacht. Je gaat toch ook geen wapen bewaren waar een misdrijf is mee gepleegd waar je niks mee te maken hebt als je veel te verliezen hebt als je wordt geassocieerd met misdrijven...
Simpelweg omdat het zo is!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
1 van de Russen is vorig jaar ook op zoiets betrapt. Dat was een miniscule hoeveelheid, uiteindelijk is hij niet geschorst, maar heeft hij wel bijna een jaar niet kunnen fietsen.
Ik verbaas me over felle reacties zoals hier boven. We weten helemaal niet wat er aan de hand is.
Ik verbaas me over felle reacties zoals hier boven. We weten helemaal niet wat er aan de hand is.
Misschien een storm in een potje pis, maar hij is inmiddels wel uit de Tour gezet door de ploeg. Dit nieuws zal het opzetten van die 'nieuwe duitse ploeg' niet helpen...amclassic-fan schreef:1 van de Russen is vorig jaar ook op zoiets betrapt. Dat was een miniscule hoeveelheid, uiteindelijk is hij niet geschorst, maar heeft hij wel bijna een jaar niet kunnen fietsen.
Middel wordt vaak aangetroffen bij bloedtransfusies, wordt gezegd bij Vive le Velo.
Dat hoorde ik ook, maar de logica ontgaat me nog evenhavana schreef:Middel wordt vaak aangetroffen bij bloedtransfusies, wordt gezegd bij Vive le Velo.
Ik wordt overigens wel een beetje ziek af en toe van al die dopinginsinuaties van Karl
Laatst gewijzigd door 53x11 op 17 jul 2012 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Inderdaad, iemand die veel bloed verloren is (een transfusie krijg je niet zo maar) vervolgens een vochtafdrijven toe dienen lijkt me vrij onlogisch.53x11 schreef:Dat hoorde ik ook, maar de logica ontgaat me nog evenhavana schreef:Middel wordt vaak aangetroffen bij bloedtransfusies, wordt gezegd bij Vive le Velo.
Ik wordt overigens wel een beetje ziek af en toe van al die dopinginsinuaties van Karl
53x11 schreef:Dat hoorde ik ook, maar de logica ontgaat me nog evenhavana schreef:Middel wordt vaak aangetroffen bij bloedtransfusies, wordt gezegd bij Vive le Velo.
Water afdrijven om bloedvolume weer omlaag te krijgen en [Hb] omhoog?
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Wielrenners schijnen ook transfusies te krijgen als ze geen bloed verloren hebben.amclassic-fan schreef: Inderdaad, iemand die veel bloed verloren is (een transfusie krijg je niet zo maar) vervolgens een vochtafdrijven toe dienen lijkt me vrij onlogisch.
![Uber Geek :ugeek:](./images/smilies/icon_e_ugeek.gif)
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
-
- Forum-lid
Sluit mij hier volledig bij aan. Men is onschuldig zolang er geen bewijs is.amclassic-fan schreef:Ik verbaas me over felle reacties zoals hier boven. We weten helemaal niet wat er aan de hand is.
Laten we proberen te genieten van de mooie momenten, de "strijd" tussen Froome en Wiggins.
Wellicht een goede renner voor Rabobank die vrome Froome
![Surprised :o](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
It's nice to be important, but it is more important to be nice.
Volgens mij wordt er bij transfusies al nauwelijks plasma toegediend. Vocht afdrijven jaagt het hematocriet helemaal de lucht in. Volgens mij zit je op die manier zo boven de 50. Niet logisch lijkt me.scepticus schreef:53x11 schreef:Dat hoorde ik ook, maar de logica ontgaat me nog evenhavana schreef:Middel wordt vaak aangetroffen bij bloedtransfusies, wordt gezegd bij Vive le Velo.
Water afdrijven om bloedvolume weer omlaag te krijgen en [Hb] omhoog?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?