Titanium fietsen
Gaaf man!! Echt sjiek. Zo gaat de mijne ook worden. Ik zit nog te dubben wat bidoenhouders betreft. Ik heb hele mooie tita exemplaren gezien op internet bij Ribble. Maar dan betaal je ook de hoofdprijs. Er zijn ook nog oude modellen van Elite met de kleuren zwart en chroom. Die staan ook erg goed en zijn lang zo duur niet. Maar eerst het zaakje nog opbouwen. Ook ben ik nog niet zeker van de kleur zadel en stuurlint. Zwart is uiteraard altijd goed, maar dat bruine op die Dedaccai vind ik ook "sophisticated". Nog eens een nachtje over slapen....
Veel plezier met je mooie Allure!
Veel plezier met je mooie Allure!
Gios Titanio, Chorus, DT Swiss RR 511, 240S.
Batavus Professional Team 1987 Dura Ace.
Batavus Professional Team 1987 Dura Ace.
Die Dedaccai is ook bijzonder mooi en ziet er ook niet te klassiek uit. Ik heb bewust gekozen voor zwart om het een moderne look te geven, maar wel clean. Op mijn vorige fiets had ik de stickers van de velgen gehaald, bij deze velgen wil dat niet. Anders had ik dat ook nog overwogen.
Gilbertson Allure, Quasar QS4, 105 5800, 3T componenten
Nu drie ritten er op zitten. Ik kan niet anders zeggen dan dat dit een fantastische fiets is. Hij rijdt heerlijk, stuurt direct en ziet er ook nog eens fantastisch uit.Douglas schreef:@brinks
Ik ben erg benieuwd hoe je eerst rij ervaringen zijn. Laat even iets van je horen als je je eerste rit hebt gehad.
Gilbertson Allure, Quasar QS4, 105 5800, 3T componenten
Erg mooie fiets, zeker met deze wielen! Zou persoonlijk wel andere bidonhouders en zwarte pedalen monteren.
Welke banden zijn dat als ik het vragen mag? Twijfel zelf steeds meer mn volgende banden met gumwall te nemen.
Welke banden zijn dat als ik het vragen mag? Twijfel zelf steeds meer mn volgende banden met gumwall te nemen.
Ik heb op mijn winterfiets dezelfde pedalen en voel nog niet meteen behoefte andere pedalen te monteren, maar ik wil op den duur wel van Campagnolopedalen af. Bidonhouders ben ik nog niet uit... Banden zijn Vittoria Open Corsa Evo SC (draadbandjes); prachtig spul, maar wel kwetsbaar bij natte omstandigheden. Bij regen pak ik in de winter mijn Gios en in de zomer mijn andere wielset, beide met Schwalbe Ultremo's.
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Ik ben sinds vandaag de eigenaar van een Vannicholas Ventus SE. Vandaag opgehaald in Doetinchem. Echt een mooie tijdloze fiets. Ik kan niet wachten om hem goed te gaan testen.
Ik zal binnenkort ook even een foto posten (al weten jullie wel hoe hij eruit ziet).
Ik zal binnenkort ook even een foto posten (al weten jullie wel hoe hij eruit ziet).