Het grote OAKLEY topic
@ DeKlimmer; kijk even op [284] van dit topic inzake Steptoes. Hebben geen licentie meer om Oakley's te leveren. Heb daar ook een alternatief (in UK) aangegeven.
Succes ermee!
Succes ermee!
- daniel1975
- Forum-lid HC
wpigge schreef:@ DeKlimmer; kijk even op [284] van dit topic inzake Steptoes. Hebben geen licentie meer om Oakley's te leveren. Heb daar ook een alternatief (in UK) aangegeven.
Succes ermee!
Huh??? Vond oakley dat ze te goedkoop leverden oid?
Ik heb de mijne er nog besteld in juni.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Daniel1975 schreef:
Huh??? Vond oakley dat ze te goedkoop leverden oid?
Ik heb de mijne er nog besteld in juni.
Weet het niet; heb er in mei nog een custom besteld voor m'n vriendin. Denk dat de prijzen toch te laag waren voor Oakley.
De frogskin zit eigenlijk net zo strak om mijn hoofd als de jawbone... dus zal redelijk dezelfde breedte zijn. De frogskin is wel wat hoger, de glazen zijn gewoon wat groter, zoals ook op de foto te zien is.
hoop dat t een beetje helpt!
hoop dat t een beetje helpt!
Giant TCR Advanced - 7.3 kg
ja, helpt me, want van de jawbone ken ik de pasvorm. Maar zal voor alle zekerheid ergens eens een winkel zoeken en de bril passen en dan online bestellen.
Bedankt voor het snelle antwoord!
koersen is als ne penis, altijd kei hard, maar veel te kort
-
- Forum-lid HC
jeraffiti schreef:eens een winkel zoeken en de bril passen en dan online bestellen.
Foei, stoute jongen. Dat is niet eerlijk tegenover de hardwerkende winkelier!
Ik wilde jullie de m-frame van m'n vrouw niet onthouden, hij is namelijk erg geslaagd. Zat eerst een fire iridium vented sweep in, maar die is inmiddels verkocht en omgeruild voor een Jade Iridium Hybrid-s. Raad eens wat haar favoriete kleur is...
Zo was ie:
En dit is hem geworden:
Zo was ie:
En dit is hem geworden: