Titanium fietsen
- Vieux chnoque
- Forum-lid
Gefeliciteerd, ik zag hem bij mijn LFB, mooi klassiek frame.
Vieux Chnoque
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
- vrderuiter
- Forum-lid
Mooi!
Wat zit daar boven op je stuurpen? Garmin? Lampje?
Wat zit daar boven op je stuurpen? Garmin? Lampje?
Hier had net zo goed niets kunnen staan...
Volledig off topic (sorry): maar wat voor zadeltasje is dat? (Ik zoek nog iets voor de transAlp, zodat ik de zakjes kan vullen met eten/winsdstopper/been-/armstukken)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- vrderuiter
- Forum-lid
705, of niet? Bestaat daar ook een out-front mount voor? Dat staat ook wat fraaier, denk ik.bluv107 schreef:Dat is de Garmin
PS: lente komt eraan, maar landschap doet soms toch nog anders vermoeden... De tita mag iig weer voorzichtig naar buiten!
Hier had net zo goed niets kunnen staan...
Dit zadeltasje wel altijd borgen met een tiewrap is mijn advies. Ben er al diverse verloren.
Inderdaad, dat is me ook al een keer overkomen. Overigens kun je in dit formaat niet veel meer dan een binnenband kwijt. Lezyne heeft een chiquere versie, de Road Caddy.havana schreef:Dit zadeltasje wel altijd borgen met een tiewrap is mijn advies. Ben er al diverse verloren.
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
-
- Forum-lid
De bruine Continental bandjes moet je erbij denken, doen of niet doen?
-
- Forum-lid
Die bestaat maar dat klappert is mijn ervaring.vrderuiter schreef:705, of niet? Bestaat daar ook een out-front mount voor? Dat staat ook wat fraaier, denk ik.bluv107 schreef:Dat is de Garmin
PS: lente komt eraan, maar landschap doet soms toch nog anders vermoeden... De tita mag iig weer voorzichtig naar buiten!