Scott
-
- Forum-lid
Wat een kwijl fiets allemachtig!!
Maak joe woar
-
- Forum-lid HC
Mooi!
Voor mij staat de nieuwe ook op de wishlist, echter dit jaar even het huis verbouwen en mijn huidige is pas twee jaar.
Ik vind de nieuwe ook gewoon mooi, het is even wennen, maar in het echt ziet ie er nog beter uit.
misschien gemist, maar welke maat is dit een L met 11cm stuurpen?
Voor mij staat de nieuwe ook op de wishlist, echter dit jaar even het huis verbouwen en mijn huidige is pas twee jaar.
Ik vind de nieuwe ook gewoon mooi, het is even wennen, maar in het echt ziet ie er nog beter uit.
misschien gemist, maar welke maat is dit een L met 11cm stuurpen?
Ca. €2300,- adviesverkoop ... Doe daar tussen ca. 10-20% vanaf en je zit een heel eind in de richting lijkt mehavana schreef:Schitterende fiets.
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat zo'n frameset kost?
Ik zou overigens wel wat transparante sticker/folie op je balhoofdbuis plakken want anders krijg je gegarandeerd beschadigingen door de kabels.
Of niet JasperGR?
Schitterende fiets overigens! Heb een zwak voor Scottjes
Anima Sana In Corpore Sano.
De Addict vind ik persoonlijk een mooier frame, alleen de paint jobs van Scott tegenwoordig, niet om aan te zien. Ik rij al jaren naar volle tevredenheid op de 1e versie van de Addict maar zou bij vervanging helaas op dit moment niet bij Scott kijken.
-
- Forum-lid
idd
-
- Forum-lid HC
In euro,s of in ponden?
De HMX krijg je wel een stuur bij, dus daar hoeft alleen nog een groep wielen en een zadel bij en je kunt fietsen
De HMX krijg je wel een stuur bij, dus daar hoeft alleen nog een groep wielen en een zadel bij en je kunt fietsen