daniel1975 schreef:53x11 schreef:7% is prima haalbaar weet ik uit ervaring (lager ook, maar da's niet meer zo gezond).
7% is toch wel heel weinig hoor. Dan begin je wel op een dun koordje te lopen qua vatbaarheid etc.
Ik denk dat de meeste klassementsrenners en klimmers daar wel onder zitten. Je bent inderdaad wat vaker verkouden in de winter, maar voor mij persoonlijk was 7% vet goed te doen. Voor een renner scheelt het toch weer een kilootje.
On topic: ik begrijp 2 dingen nog steeds niet zo goed in de Schleck casus:
Als het om dopinggebruik gaat tijdens de Tour, dan kan dit eigenlijk alleen bloeddoping zijn. Ik kan iig niets anders verzinnen dat snel genoeg een prestatiebevorderend effect heeft. ALS dit inderdaad het geval was:
- Hoe kan een diureticum dit maskeren?
- Waarom een middel gebruiken dat detecteerbaar EN verboden is (en dus tot schorsing zal leiden), terwijl bloeddoping weliswaar zichtbaar is in het bloedbeeld, maar volgens mij indirect bewijs is, waardoor je als sporter weliswaar onder verdenking komt te staan, maar niet geschorst kan worden?
Schleck zelf suggereerd nu vergiftiging. Kan ik me eerlijk gezegd ook weinig bij voorstellen