Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Het grote OAKLEY topic

teutoon
Forum-lid
Berichten: 230
Lid geworden op: 27 aug 2005 15:16

teutoon 15 aug 2010 15:16

Winkels hebben alleen recht van spreken als hun collectie nieuw en compleet is en de service goed maar niet opdringerig. Als ik een helm wil hebben maar ik moet de maat weten dan pas ik die in de winkel. Daar heb ik geen enkel advies bij nodig. Dan wil ik dus met rust gelaten worden.

Koop ik iets technisch, bijvoorbeeld een Garmin Edge en ik laat mij uitgebreid voorlichten omdat ik te lui ben om zelf info te zoeken of er weinig verstand van heb dan vind ik het wel zo netjes om dan ook daar die Garmin aan te schaffen en niet via een webshop.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 15 aug 2010 15:19

jeraffiti schreef:uiteindelijk vraag ik geen expertise vind ik, ik weet voor welk model ik ga. Ik ga gewoon heel even de winkel binnen en vraag of ik de bril even mag passen. Niet meer, maar ook niet minder.

De vraag die ik heb, stel ik wel op het forum. Wat vinden jullie van een witte bril voor mannen? ben van plan om een van de volgende kleuren te kopen.


En jij denkt dat voorraad geen geld kost?
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

jeraffiti
Forum-lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 01 okt 2006 13:21

jeraffiti 15 aug 2010 16:29

dat zeg ik toch helemaal niet. Maar ik stel voor om deze discussie te eindigen. Ik begrijp jullie standpunten heel goed, maar het blijft een oneindige discussie.

Iemand die ma kan helpen met de keuze van de kleur?
koersen is als ne penis, altijd kei hard, maar veel te kort

DeletedUser02
Forum-lid HC
Berichten: 4290
Lid geworden op: 23 jul 2009 02:25

DeletedUser02 15 aug 2010 18:05

Keuze van de kleur is nogal persoonlijk, daar kunnen we je niet echt mee helpen helaas.

Een klein portie manieren is je echter nog wel aan te leren heb ik begrepen. Ik hoop dat je dat zelf ook nog eens in gaat zien.

Overigens 'Ik ben een student' is geen excuus, dan moet je ook geen Oakley nemen als je het echt zo nauw hebt in de financien.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39522
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 15 aug 2010 18:10

Ypuh schreef:
Overigens 'Ik ben een student' is geen excuus, dan moet je ook geen Oakley nemen als je het echt zo nauw hebt in de financien.


Lol, geweldig verwoord!
Less is bore

Gebruikersavatar
litespeed
Forum-lid
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2007 09:32

Gebruikersavatar litespeed 15 aug 2010 18:21

teutoon schreef:Als ik een helm wil hebben maar ik moet de maat weten dan pas ik die in de winkel. Daar heb ik geen enkel advies bij nodig. Dan wil ik dus met rust gelaten worden.
Als je even nadenkt, kun je vast wel bedenken wat voor kosten de winkelier allemaal moet maken om jou in de gelegenheid te stellen om die helm op je hoofd te zetten en dan kan je toch niet anders dan concluderen dat jouw aanpak zeer asociaal is.

De arrogantie dan ook om met rust gelaten te willen worden... Je bent te gast in z'n toko notabene!

jeraffiti
Forum-lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 01 okt 2006 13:21

jeraffiti 15 aug 2010 18:59

lol, ik dacht dat forum dient om raad te vragen, niet om les gespeld te worden. Jullie zijn mijn vader of moeder niet en ik bepaal zelf wel wat ik doe en wat niet doe en wat ik laat en niet laat.

Ik koop veel dingen op die manier of ga vb bij salden shoppen omdat het goedkoper is en ja, na een tijd is dat een hoop geld. Maar als jullie te veel willen betalen voor een product moet je dat vooral blijven doen ;) En de kleuren die ik wil in een frogskin is in geen enkele brillenshop waar ik ben geweest op voorraad of kan nog bijbesteld worden. Dus daar nog eens een voordeel van een online shop, dat een heleboel inkoopt en in stock heeft!
koersen is als ne penis, altijd kei hard, maar veel te kort

darkdriver
Forum-lid
Berichten: 91
Lid geworden op: 30 dec 2006 17:13

darkdriver 15 aug 2010 19:43

Op Ebay is een bedrieger aan het werk, hij verkoopt zelf bewerkte chrome white frames en zegt dat het de zeldzame radar van Evans is

http://cgi.benl.ebay.be/NEW-Oakley-rada ... Domain_123

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39522
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 15 aug 2010 19:53

jeraffiti schreef:lol, ik dacht dat forum dient om raad te vragen, niet om les gespeld te worden. Jullie zijn mijn vader of moeder niet en ik bepaal zelf wel wat ik doe en wat niet doe en wat ik laat en niet laat.

Ik koop veel dingen op die manier of ga vb bij salden shoppen omdat het goedkoper is en ja, na een tijd is dat een hoop geld. Maar als jullie te veel willen betalen voor een product moet je dat vooral blijven doen ;) En de kleuren die ik wil in een frogskin is in geen enkele brillenshop waar ik ben geweest op voorraad of kan nog bijbesteld worden. Dus daar nog eens een voordeel van een online shop, dat een heleboel inkoopt en in stock heeft!


Het gaat er niet om dat je bij de goedkoopste winkel of een webshop koopt, maar het onbeschofte feit dat er veel mensen bij de normale winkel advies komen vragen en gaan passen en vervolgens weer de winkel uitlopen.
Waar moet die ondernemer dan van leven?
Less is bore

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 15 aug 2010 20:12

Het punt is mij volledig duidelijk, zullen we nu weer over Oakley's praten?!

rezne
Forum-lid
Berichten: 1907
Lid geworden op: 09 jul 2006 16:27

rezne 15 aug 2010 20:16

Is er geen topic waar al het off-topic geneuzel kan worden voortgezet?
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 15 aug 2010 22:19

Het grote-off-topic-topic. Klinkt gezellig;)

Ooit word jeraffiti wel verstandig...

Plaats reactie