Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Pinarello

madhill
Forum-lid
Berichten: 1330
Lid geworden op: 23 mar 2006 19:55

madhill 15 jun 2010 12:27

brekson schreef:
Daniel1975 schreef:De Sky staat bij Evertse te pronken voor het raam met een SR-groep en hoge velgen.
Erg fraai!


Stond er een tijdje terug ook al tussen zijn andere fietsen, zeer mooie fiets trouwens
Vind het knap dat de claw wielen aangepast zijn ( zit nu een blauw accent in )
Heeft hij m.i zelf gedaan



Evertse doet ook belettering dus die kan alle stickers zelf maken
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra

turbo66
Forum-lid
Berichten: 250
Lid geworden op: 06 jul 2006 11:46

turbo66 15 jun 2010 19:13

Rene schreef:Prachtige fiets Turbo 66 en prachtige wielen - en ze rijden heerlijk - kan ook ik - uit ervaring vertellen. Afgelopen zaterdag was Carbon Sports bij de Delta Ride for the Roses en heb ik de SKY uitvoering gezien met Corima carbon wielen zonder logo's .... wel heel erg mooie fiets , dus wie weet volgend jaar...... maar ja als ze van Cardsports de stand verlaten om mijn fiets te bekijken dan zegt dat ook wel iets.... :D


Bedankt Rene, karrewielen zijn top , heb ze nu zo´n 2 jaar echt geweldig maar over smaak valt natuurlijk niet te twisten.

Je maakt me nieuwschierig naar jouw fiets, foto´s wil ik zien!

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39533
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 15 jun 2010 20:30

De term karrewielen komt oa van mij ;)
Less is bore

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6346
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 15 jun 2010 20:34

Turbo66 schreef:
Rene schreef:Prachtige fiets Turbo 66 en prachtige wielen - en ze rijden heerlijk - kan ook ik - uit ervaring vertellen. Afgelopen zaterdag was Carbon Sports bij de Delta Ride for the Roses en heb ik de SKY uitvoering gezien met Corima carbon wielen zonder logo's .... wel heel erg mooie fiets , dus wie weet volgend jaar...... maar ja als ze van Cardsports de stand verlaten om mijn fiets te bekijken dan zegt dat ook wel iets.... :D


Bedankt Rene, karrewielen zijn top , heb ze nu zo´n 2 jaar echt geweldig maar over smaak valt natuurlijk niet te twisten.

Je maakt me nieuwschierig naar jouw fiets, foto´s wil ik zien!




Ik ga in het Pinarello topic geen foto's plaatsen van mijn fiets - maar zal een foto neerzetten van mijn oude fiets(en) met de Lightweights ( ik noem ze nooit karrewielen )

1e was een stalen Pinarello Opera , Deda staal 16.5 EOM - zeer licht met 7,2 kg compleet voor de fiets. Wel heel erg dus staal maar zeer sterk frame - en superwielen die Nucleon.

2e was een Pinarello Paris Carbon - ook licht met ca 6,6 kg - fijne fiets , maar net als de Pina Opera qua geometrie niet echt geschikt voor mij en door rugklachten verkocht.

Voor mijn huidige fiets moet je maar even kijken in mijn onderschrift aan de linkerzijde. De verkoper/ vertegenwoordiger van Cardsport vond hem heel erg mooi en gaf me een compliment voor het geheel wat erg leuk was ondanks dat het geen Pinarello is.

Afbeelding

Afbeelding
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

turbo66
Forum-lid
Berichten: 250
Lid geworden op: 06 jul 2006 11:46

turbo66 15 jun 2010 21:42

Daniel1975 schreef:De term karrewielen komt oa van mij ;)


Ja daarom Daniel:D

Oh wat rijden ze toch lekker zoem, zoem :)

Even nog over de kleuren voor 2011. Ik heb begrepen dat de glitters verdwijnen
uit het gamma omdat het spuitproces teveel stagnatie oplevert in de productie.
Ik denk dat dit wel goed nieuws is. Persoonlijk ben ik ook niet van de glitters maar bij de witte uitvoering kan ik er wel me leven.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39533
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 15 jun 2010 21:48

Weet je al iets over de 2011 schema's dan?
Bij de wit-blauwe vond ik de glitters wel fraai. Nog een week of 5-6 en dan zullen de eerste 2011 schemas wel naar buiten komen denk ik.
Less is bore

turbo66
Forum-lid
Berichten: 250
Lid geworden op: 06 jul 2006 11:46

turbo66 15 jun 2010 21:53

@Rene, Heel heel mooi.

Vooral de Paris, heel mooie uitgebalanceerde fiets. De Scott is ook een strakke bak
maar waarom daar de LW's niet in ?
Waar zit nu precies het verschil in qua geometrie dat je rugklachten doet verdwijnen bij de Scott ?

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 15 jun 2010 21:56

Rene schreef:
Turbo66 schreef:
Rene schreef:Prachtige fiets Turbo 66 en prachtige wielen - en ze rijden heerlijk - kan ook ik - uit ervaring vertellen. Afgelopen zaterdag was Carbon Sports bij de Delta Ride for the Roses en heb ik de SKY uitvoering gezien met Corima carbon wielen zonder logo's .... wel heel erg mooie fiets , dus wie weet volgend jaar...... maar ja als ze van Cardsports de stand verlaten om mijn fiets te bekijken dan zegt dat ook wel iets.... :D


Bedankt Rene, karrewielen zijn top , heb ze nu zo´n 2 jaar echt geweldig maar over smaak valt natuurlijk niet te twisten.

Je maakt me nieuwschierig naar jouw fiets, foto´s wil ik zien!

Voor mijn huidige fiets moet je maar even kijken in mijn onderschrift aan de linkerzijde. De verkoper/ vertegenwoordiger van Cardsport vond hem heel erg mooi en gaf me een compliment voor het geheel wat erg leuk was ondanks dat het geen Pinarello is.


Ik vind je keuken erg mooi!!
Niets is wat het lijkt..

turbo66
Forum-lid
Berichten: 250
Lid geworden op: 06 jul 2006 11:46

turbo66 15 jun 2010 22:00

@Daniel,

nee nog geen kleuren bekend. Wel heb ik gezien dat de roze Dogma van de giro andere graphics heeft maar dat kan ook wel een custom spuit versie zijn
[img=http://img203.imageshack.us/img203/8107/homepage21.jpg]

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39533
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 15 jun 2010 22:04

Als het rose wit wordt en de zwarte stripings blauw ben ik er snel uit... :D
Less is bore

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6346
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 15 jun 2010 22:06

Turbo66 schreef:@Rene, Heel heel mooi.

Vooral de Paris, heel mooie uitgebalanceerde fiets. De Scott is ook een strakke bak
maar waarom daar de LW's niet in ?
Waar zit nu precies het verschil in qua geometrie dat je rugklachten doet verdwijnen bij de Scott ?


Ik heb de wielen niet meer - rij nu met de Dura Ace wielen. Ik gebruikte de Lightweights te weinig daar ik bang was dat er iets mee zou gebeuren ...stom natuurlijk want het is een gebruiks product.

Wel 2 weken geleden met de lage Dura Ace 7850c24 tube wielen een ongelukje gehad en voorwiel naar de Filisteinen... Daarom maar de hoge 7850c50 wielen gekocht. Ik wacht nog op de verzekering van de tegenpartij en dan weer een nieuw laag voorwiel hoop ik.

Ik weet ook niet wat het is met de geometrie - wie het weet mag het zeggen - qua afstelling nagenoeg hetzelfde - maar ik had er geen goed gevoel mee .... Daniel had het zelfde maar dan anderom - die kon niet weg op de Scott - terwijl ik heerlijk zit op de Scott.


@ Maurice - de keuken is ook erg mooi - en toch al wat jaartjes oud. Wel ideaal met Inductie koken !
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

gijs01
Forum-lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 jun 2009 16:47

gijs01 15 jun 2010 22:51

Daniel1975 schreef:Beter frame? Daar wil ik nog wel een boompje over opzetten.....

Qua kleur ben ik het helemaal met je eens, erg fraai!


Voor alle duidelijkheid. Ik bedoelde hier de PF3 vs de Prince.

Maar allicht Daniel kun je iets meer vertellen over de verschillen tussen de Prince en de Dogma.
Camerig is prachtig!

Plaats reactie