Schone dames!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Je zou toch serieus triatlons gaan kijken.... Een van de mooiste dames in dit hele topic imho. Beter dan al die zogenaamd erotische bimbo's of "spannende" kiekjes.
Less is bore
+1daniel1975 schreef:Je zou toch serieus triatlons gaan kijken.... Een van de mooiste dames in dit hele topic imho. Beter dan al die zogenaamd erotische bimbo's of "spannende" kiekjes.
triathlon is bij deze bewezen het betere 'materiaal' op te leveren
zowel qua fiets als fietsters....
-
- Forum-lid
Dat +1 ik dan weer. Vind het ook te mager en gespierd!
- jeroenkuiper
- Forum-lid
ben ik niet helemaal met je eens...bmwpower schreef:Doe mij toch maar wat ronders ipv zo'n mannelijk lijf..
kijk als je naar de actiefoto waar ze rent in het heetst van de strijd, kijk dan zijn veel vrouwen niet op hun mooist
maar ik zie op de andere fotos een mooi afgetraind strakke sportvrouw, i like!!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Grootste misser op die foto's: gouden stuurlintje ipv een witte
Less is bore
Om nog maar te zwijgen van de verschillende bidons en het zadel dat te ver naar achteren gemonteerd is.daniel1975 schreef:Grootste misser op die foto's: gouden stuurlintje ipv een witte
-
- Forum-lid
Vind die Look toch mooier dan de vrouw.
Marc
Marc
people are strange when you\'re a stranger
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat zou je dan liever willen? Een dagje op die Look mogen fietsen of een nachtje met die dame het bed delen?marcvmegroot schreef:Vind die Look toch mooier dan de vrouw.
Marc
Live fast; die young. mijn blog
Een Look heb ik ik al, dussss.....rob74 schreef:Wat zou je dan liever willen? Een dagje op die Look mogen fietsen of een nachtje met die dame het bed delen?marcvmegroot schreef:Vind die Look toch mooier dan de vrouw.
Marc
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.