Cannondale
Een dag voor vertrek huiswaarts. Voor een laatste keer de Alpe d'Huez op met de SS EVO. En meteen ook in een persoonlijke recordtijd. 52'40", van begin beklimming tot de Office du Tourisme. Een verbetering van 3'35" tegenover m'n vorige besttijd (in 2012). Ik super content huiswaarts!
Mooie foto, mooie fiets en een prachtig PR!
Inmiddels mijn Caad 10 wat aangepast. Stuurlint vervangen voor zwarte lizard skin, en een fizik zadel geplaatst.
Tevens de Cosmic Elite wielen vervangen voor Ksyrium Elite wielen. Cosmics zijn qua looks wat mooier, maar qua rijgedrag is de fiets er zoveel op vooruit gegaan. De Cosmics waren naar mijn idee erg slap, en matig van kwaliteit.
pc screenshot
Als iemand nog tips heeft voor een leuke upgrade, houd ik mij aanbevolen.
Tevens de Cosmic Elite wielen vervangen voor Ksyrium Elite wielen. Cosmics zijn qua looks wat mooier, maar qua rijgedrag is de fiets er zoveel op vooruit gegaan. De Cosmics waren naar mijn idee erg slap, en matig van kwaliteit.
pc screenshot
Ik weet nog wel een leuk crankstel
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Tip: monteer een ketting, hier ga je echt veel lol aan belevenSpeedster schreef:Inmiddels mijn Caad 10 wat aangepast. Stuurlint vervangen voor zwarte lizard skin, en een fizik zadel geplaatst.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
Altijd leuk zo'n foto geschoten onder een hoek of geroteerd. Geeft een compleet andere dimensie.jakkel schreef:havana schreef:Mooie foto, mooie fiets en een prachtig PR!Thx. Mag ook mooi zijn, kostte 19 euro.Jac Bulls schreef:Zeker een hele mooie foto .
@Jakkel. Van waar al die Belgische (zwart-geel-rood) strepen die ik trouwens ook op je frame zie. Jakkel impliceert iets meer Duits maar dat is zwart-rood-geel.
Beetje een Ullrich outfit . Erg mooi.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Het is een heuglijke dag geworden. Heb vanmiddag de supersix evo team editie 2014 besteld. Laat er Sram Force op zetten. Nu 3 weken geduld uitoefenen (kan ik wel rustig nadenken over de wielen upgrade welke ik zal doorvoeren).. Een nieuwe fiets was totaal de bedoeling niet, heb mijn Sensa Trentino SL immers nog geen jaar. Maar werd op slag verliefd bij het bezoeken van een lokale fm. Nu mijn vrouw nog vertellen..