Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Het grote OAKLEY topic

cancellara_rules
Forum-lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 29 nov 2009 17:21

cancellara_rules 16 aug 2010 01:28

@DarkDriver
Ik heb al contact met hem gehad over die vorige zeldzame bril van Evans. Die was echt, kon je ook zien (zwart icoontje met ook op het neusstukje de stippen).
Deze is echter nep, want hij heeft een geel icoontje en mist stippen op het neusstukje.
Goed opgemerkt trouwens, ik zag het pas toen jij het vertelde;)
Oakley rules!

masterb
Forum-lid
Berichten: 1892
Lid geworden op: 25 aug 2006 16:34

masterb 16 aug 2010 13:03

Eerlijk gezegd twijfel ik ook een beetje aan de echtheid van de vorige. Ik heb er zelf een maar hij is wel echt super goed gemaakt, alleen heeft hij er inmiddels al drie of vier aangeboden.

De stippen op het frame die hij nu aanbied zijn wel precies hetzelfde als op die anderen.

darkdriver
Forum-lid
Berichten: 91
Lid geworden op: 30 dec 2006 17:13

darkdriver 16 aug 2010 15:32

@ cancellara_rules

Wat heeft hij tegen jou gezegd? Ik krijg geen antwoord van hem...



Je ziet goed dat de stippen zelf zijn aangebracht, ik denk met alcoholstiften...

DeletedUser02
Forum-lid HC
Berichten: 4290
Lid geworden op: 23 jul 2009 02:25

DeletedUser02 16 aug 2010 16:46

Zelf ben ik overigens ook een student, heb ik een Oakley en hoop ik deze maand nog een Cervelo te kunnen presenteren aan mijn ouders. Medelijden hoef je dus niet te hebben met de student anno 2010, maar ik vind het zeuren over geld gewoon altijd zo leuk.

Overigens ben ik zelf nog op zoek naar een Jawbone, alleen ben ik er nog niet helemaal overuit welke kleur ik wil en of deze net zo lekker zit als een Radar. Aangezien ik niet een winkel in loop om te passen en vervolgens de kleur die ik wil op internet bestel, slinger ik gewoon de eerste beste Jawbone-drager van zijn fiets af en vraag ik vriendelijk of ik zijn bril even mag passen. Er is nog geen haast bij, omdat het Cervelo frame de studentenrekening toch behoorlijk plundert.

Kan iemand van jullie misschien vertellen hoe een Jawbone zit i.t.t. een Radar? Ik heb een vrij bolle kop, maar mijn Radar zit echt heer-lijk.

Heb jij eventueel ook een Jawbone, Mensma?

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 16 aug 2010 17:31

Ypuh schreef:Zelf ben ik overigens ook een student, heb ik een Oakley en hoop ik deze maand nog een Cervelo te kunnen presenteren aan mijn ouders. Medelijden hoef je dus niet te hebben met de student anno 2010, maar ik vind het zeuren over geld gewoon altijd zo leuk.

Heb jij eventueel ook een Jawbone, Mensma?


@ Ypuh, ik heb gelukkig geen Jawbone, die dingen vind ik niet om aan te zien, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak

En wat lees ik over een Cervelo? Vertel!

DeletedUser02
Forum-lid HC
Berichten: 4290
Lid geworden op: 23 jul 2009 02:25

DeletedUser02 16 aug 2010 17:59

mensma schreef:
Ypuh schreef:Zelf ben ik overigens ook een student, heb ik een Oakley en hoop ik deze maand nog een Cervelo te kunnen presenteren aan mijn ouders. Medelijden hoef je dus niet te hebben met de student anno 2010, maar ik vind het zeuren over geld gewoon altijd zo leuk.

Heb jij eventueel ook een Jawbone, Mensma?


@ Ypuh, ik heb gelukkig geen Jawbone, die dingen vind ik niet om aan te zien, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak

En wat lees ik over een Cervelo? Vertel!

Ik zag de Jawbone vorige week voor het eerst in het echt op het vliegveld van Mallorca. Zelf vind ik hem toch wel het aanschaffen waard en ik zoek nog een bril voor de avonden/donkere dagen. Lenzen wisselen is niets voor mij.

Wat betreft een Cervelo, ik ben altijd al verkocht van het design van Cervelo en heb nu nog een klein budget over. Ik ben op zoek naar een S2 (2009) of Soloist Carbon (2008) frameset. Als dat niet lukt word het een nieuwe S1 (2010) frameset. Ik ben al vrij zeker dat het dus een zwart-rood kleurschema word, net als ik nu heb. Volgend jaar nog een nieuwe groep en ik ben helemaal tevreden (voor zover een mens dat kan zijn).

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 16 aug 2010 18:23

Damn, cool man, als het zover is wil ik hem zeker even in levende lijve zien!

Gebruikersavatar
alpdhuez53:15
Forum-lid
Berichten: 2435
Lid geworden op: 24 feb 2006 12:21
Locatie: Deventer
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 16 aug 2010 19:08

Inmiddels een paar ritjes gemaakt met mn polarized radar (positive red polarized) en best grappig om het verschil tov een normaal glas te zien. Displays en autoruiten (vooral bij Peugeot) krijgen ineens andere kleuren....Of de 'glare' nou echt minder is weet ik niet (was een iridium postive red M-frame gewend) maar het kijkt in ieder geval wel rustig. Denk dat dit brilletje het ook goed gaat doen bij het skien.

buurman
Forum-lid
Berichten: 122
Lid geworden op: 26 aug 2009 22:29

buurman 16 aug 2010 20:12

Ypuh, als je uit de buurt komt mag je mijne best een keer passen.

DeletedUser02
Forum-lid HC
Berichten: 4290
Lid geworden op: 23 jul 2009 02:25

DeletedUser02 16 aug 2010 21:19

Uit de buurt van Groningen/Friesland?

buurman
Forum-lid
Berichten: 122
Lid geworden op: 26 aug 2009 22:29

buurman 16 aug 2010 22:53

is een eind vanaf almelo;) helaas.

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5231
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 16 aug 2010 23:03

Alp d'Huez53:15 schreef:Of de 'glare' nou echt minder is weet ik niet


Vorige zomer hadden we een appartement aan het strand in Portugal, en als de zon zo over het water scheen dan zag ik duidelijk dat de schittering een heel stuk minder was dan met een normaale lens. Het was heel veel rustgevender.
Wat ook een vreemd gezicht is, zijn de gerepareerde stukjes asvalt.

@ ypuh: Ik vind de jawbone iets minder dan een radar. Ik heb sneller last dat hij aanslaat (heb ik redelijk snel) En hij zakt ook een beetje van mijn neus. Nou hoeft dit bij jou niet te zijn maar het neusstukje is duidelijk anders dan een radar/M-frame

Plaats reactie