Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Fietsen 2010

tweety
Forum-lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 21 dec 2009 11:46

tweety 28 dec 2009 14:06

Patrickh schreef:Die 5226 € is toch de prijs die hij voor de fiets betaald heeft en geen advies prijs .

Tweety Schreef :

Het is een hoop geld, dat moet ik toegeven, maar als je alle aspecten meeneemt is de prijs gewoon marktconform.. en je hebt een unieke fiets.
Tuurlijk had ik er ook een Pinarello, Scott of iets anders voor kunnen kopen.. maarja helaas rijdt half Nederland daar al op.


Als die 5226 € de advieprijs is heb ik niets gezegd .


Haha wees niet bang, €5000 geef ik niet uit aan een fiets. Het is inderdaad de adviesprijs.

Je rekensom klopt dan natuurlijk ook van geen kant; een adviesprijs van een frame berekenen terwijl je outlet-prijzen van de onderdelen van de totaalprijs gaat afhalen is natuurlijk verre van reeël.

Maargoed, laten we het kosten verhaal maar lekker vergeten.. Misschien dat ik hem zo wel even ga uittesten om de kilo's van de kerstdagen te laten smelten.

wilcopot
Forum-lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 dec 2009 01:02

wilcopot 29 dec 2009 01:29

leuk om te zien wat ik weer eens in gang gezet heb door simpel weg de prijs te noemen van de fiets van Tweety. Doordat ik zelf ook op de site van Koga bezig ben geweest om dit zelfde frame op te bouwen ben ik zo vrij geweest om Tweety zijn fiets na te bouwen.
Dan kom je op het bedrag wat ik melde. Verder schreef ik er gelijk bij dat je dan nog korting krijgt bij geen inruil of je eigen fiets inruilen op dit bedrag. Dus tuurlijk gaat het dan over een adviesprijs. Hieronder de link waar je de fiets kan samenstellen.

http://www.koga-signature.com/Build-You ... atortype=2

kalkko
Forum-lid
Berichten: 235
Lid geworden op: 17 feb 2007 23:10

kalkko 29 dec 2009 01:36

wilcopot schreef:leuk om te zien wat ik weer eens in gang gezet heb door simpel weg de prijs te noemen van de fiets van Tweety. Doordat ik zelf ook op de site van Koga bezig ben geweest om dit zelfde frame op te bouwen ben ik zo vrij geweest om Tweety zijn fiets na te bouwen.
Dan kom je op het bedrag wat ik melde. Verder schreef ik er gelijk bij dat je dan nog korting krijgt bij geen inruil of je eigen fiets inruilen op dit bedrag. Dus tuurlijk gaat het dan over een adviesprijs. Hieronder de link waar je de fiets kan samenstellen.

http://www.koga-signature.com/Build-You ... atortype=2


Ik vind het allemaal mooi hoor die prijsjes, maar om daar nu meerdere pagina's over tehebben is toch wat overdreven, de ene pakt daar vijf euro op de anderepakt weer ergens een paar euro op, eigenlijk totaal niet intressant. Er laat iemand zijn mooie nieuwe Koga zien, en inplaats dat er gemeld word wat men van de fiets vind, gaat het over advies prijzen of dan weer niet advies prijzen, ik denk dat zo'n jongen iets over zijn nieuwe trots wil lezen, en geen geneuzel over advies prijzen of wat dan ook.

wildromance
Forum-lid
Berichten: 155
Lid geworden op: 08 okt 2009 10:48

wildromance 29 dec 2009 07:48

kalkko schreef:
wilcopot schreef:leuk om te zien wat ik weer eens in gang gezet heb door simpel weg de prijs te noemen van de fiets van Tweety. Doordat ik zelf ook op de site van Koga bezig ben geweest om dit zelfde frame op te bouwen ben ik zo vrij geweest om Tweety zijn fiets na te bouwen.
Dan kom je op het bedrag wat ik melde. Verder schreef ik er gelijk bij dat je dan nog korting krijgt bij geen inruil of je eigen fiets inruilen op dit bedrag. Dus tuurlijk gaat het dan over een adviesprijs. Hieronder de link waar je de fiets kan samenstellen.

http://www.koga-signature.com/Build-You ... atortype=2


Ik vind het allemaal mooi hoor die prijsjes, maar om daar nu meerdere pagina's over tehebben is toch wat overdreven, de ene pakt daar vijf euro op de anderepakt weer ergens een paar euro op, eigenlijk totaal niet intressant. Er laat iemand zijn mooie nieuwe Koga zien, en inplaats dat er gemeld word wat men van de fiets vind, gaat het over advies prijzen of dan weer niet advies prijzen, ik denk dat zo'n jongen iets over zijn nieuwe trots wil lezen, en geen geneuzel over advies prijzen of wat dan ook.




Mee eens!
Als je wint heb je vrienden

Plaats reactie