Joe1972 schreef:@ Eelcoz. Als dat de echte reden is, dan laat Bruyneel zich wel kennen, erg kinderachtig. En niet alleen dat, ook heel erg fout. Als de pers iets schrijft dat je niet zint, dan ga je die in de tour boycotten. En dan nog wel een zender als Sporza. Wat mij betreft heel erg fout.
Misschien wel. Maar Mr. Wuyts denk echter wel dat hij de alleswetende is. Hij kan ook zijn "partijdigheid" nooit onder stoelen en banken steken. En meestal hoort hij het nog donderen in Keulen ook. Ik kijk altijd sporza, maar ik vindt het meestal een verademing als er een andere commentator zit dan Wuyts. Vannieuwkerke begint stilaan ook Wuyts trekjes te krijgen tijdens zijn Tour 2009 uitzending. Het is natuurlijk moeilijk te verkroppen dat de "oh zo grote Sporza" nu op zijn honger blijft zitten en geen enkele reactie krijgt vanuit het Bruyneel kamp. Moedige beslissing ook om "de media" eens lik op stuk te geven.
zal hen misschien leren op wat genuanceerder op de feiten in te gaan. Bloggen en colums zijn leuk en interessant maar net als "het lijntje van Bonen" heeft ook de persoon Wuyts een bepaalde "voorbeeldfunctie". Hier gaat hij mijn insziens over de lijn met zijn column, je kunt de comeback van Lance veroordelen, pro of contra zijn, uiteindelijk lijkt hij me niet de Armstrong te zijn van 4 jaar geleden en komt hij zeker veel sympathieker en bereikbaarder over dan toen. Wuyts gaat te kort door de bocht en veroordeelde hem nog voor dat hij hem werkelijk aan het werk zag. (over vooroordelen gesproken). Denk dat hij het zich binnenin nu wel ergens beklaagd van zijn "loslippigheid". Uiteindelijk worden zijn collega's mede gestraft en kunnen ze hun werk niet naar volle 100% uitvoeren.
Hopelijk wordt dit achter de schermen uitgeklaard en kunnen we op Sporza alsnog genieten van Alle reactie's uit alle kampen.
Voor de rest : dit is tot nu toch echt wel een tour om de vingers van af te likken.