Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2009?

.jeroen.
Forum-lid

.jeroen. 17 jul 2009 14:54

@ GastheerG, Ziet er weer goed uit! Vooral die langs de Rotte is super! :D

Gisteren 102km 'klimtraining' gedaan op de Veluwe.

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 19 jul 2009 01:06

Eigenlijk had ik voor vandaag plannen om een rondje Markermeer te doen. Maar de weersvoorspellingen zagen er gisteren niet erg uitnodigend uit. Alternatief was een ritje Utrechtse heuvelrug want de verschillende weersites beloofden me droog weer tot een uur of twee. Toen ik vanmorgen vroeg m'n bed uit kwam zag ik echter alleen maar regen. Zowel bij mij in de buurt als op de heuvelrug. Nou ja, terug m'n bed in en lekker uitgeslapen.

's Middags daarom lekker op de bank om te zien hoe die taaie Ivanov een mooie zege pakte. Inmiddels was het droog en brak er een voorzichtig zonnetje door dus ben ik toch nog maar even actief geworden. Van de week had ik al kennisgemaakt met de stevige wind en dat smaakte naar meer. Altijd lekker om je dan even uit te leven. Uiteindelijk het volgende rondje van 117km gereden

[img=http://www.xs4all.nl/~deweijer/route1872009.jpg]

Zo'n beetje de eerste 65 kilometer vol door de wind. Dat was aardig doorwerken en dan de beloning waar je al zo'n 2 uur naar uit kijkt. Het bochtje bij Leiderdorp waarna de wind ineens een vriend werd. :)

Eens kijken of ik morgen ook nog een gaatje tussen de buien door kan vinden.

kino
Forum-lid

kino 19 jul 2009 01:13

Vanavond met mijn dochter Kiki van 8 een rondje van 20km gemaakt ! Ook mijn dochter wordt enthousiast voor het fietsen. Nieuw Vennep -Hooofddorp-Nieuw Vennep door de polder met tegenwind.
pinarellorules

zapperdeflap
Forum-lid

zapperdeflap 19 jul 2009 15:04

Gestimuleerd door o.a. de foto's van Timo en andere,
ook even 'n kleine selectie van mijn vaste route ± 70 km.

OOK 'N MOOI STUKJE NEDERLAND

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Grt. Zapp

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 19 jul 2009 15:09

Mooi man! Als je het zo ziet lijkt de tijd er te hebben stilgestaan :)
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 19 jul 2009 19:24

@ZAPPerdeflap: Ziet er goed uit zeg. Geen straf om daar te rijden. En leuk om te zien dat steeds meer mensen met foto's van hun trainingsrondjes af komen.

Zelf ben ik vandaag voor de 5e keer op rij de strijd met de wind aangegaan. Gisteren begonnen met wind tegen zodat ik terug een makkie had. Vandaag was het andersom. Ik had vooraf niet echt een rondje in m'n hoofd. Dit kwam er uit rollen:

[img=http://www.xs4all.nl/~deweijer/route1972009.jpg]

Met name het stuk door Flevoland en bij de stichtse brug was hard werken. In de 'afdaling' van die brug ging ik, terwijl ik toch echt bijtrapte, slechts 32km/h. :)

Twee keer natgeregend. De eerste keer was ik echt koud Hilversum uit. Terwijl ik toch echt in het zonnetje vertrok was ik binnen 5km helemaal doorweekt. En toen ik net zo'n beetje was opgedroogd kreeg ik bij Barneveld voor de tweede keer de volle laag. Best weer een lekker dagje. Zon, regen, wind mee en tegen. Alles zat er in. En net op tijd thuis om Contador even de tour te zien beslissen dus ook daar niets gemist.

jre
Forum-lid

Gebruikersavatar jre 19 jul 2009 19:55

mooie route bottecchia heb vandaag ook rondje hilversum gedaan via soesterberg wilde richting utrecht maar heb me route ingekort ivm met de buien begon zelfs te onweren
waar teken jij je route in wil hem ook eens rijden.

rubenio
Forum-lid

rubenio 19 jul 2009 20:04

@jan R, ik vermoed via afstandmeten.nl ;)

@Bottecchia, mooi rondje;) Wat is de reden om amersfoort&leusden zo centraal aan te doen? Ik vind die route op de racefiets nooit echt prettig.

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 19 jul 2009 20:36

Dat kaartje komt van bikeroutetoaster.com en is gemaakt op basis van de output van m'n Edge.

Dat ik door Amersfoort en Leusden ging was omdat ik op zoek was naar een leuke route. Vanaf de N234 draai ik op een gegeven moment rechtsaf en dan kom je op een rustige weg met een mooi pad door het bos en dan een stuk langs het spoor. Je komt dan uit naast de dierentuin. Dat is een heel leuk stuk maar het nadeel is dat ik dan in Amersfoort sta en daar structureel verdwaal. Echt, dat gaat altijd mis. Ik had daar inmiddels bedacht om langs Leusden richting Barneveld te gaan maar het duurde dus even voor ik de juiste route had gevonden.

jre
Forum-lid

Gebruikersavatar jre 19 jul 2009 21:02

klopt amersfoort is een ramp om doorheen te fietsen beste kun je de ringweg volgen de wegbewijzering voor fietsers is gewoon slecht in amersfoort en zeker door die nieuwe wijken aan de oostkant

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 19 jul 2009 21:15

Zo, mijn rondje van vandaag:
[img=http://img518.imageshack.us/img518/4937/rondjegooi.jpg]
Eigenlijk geen zin om ver te fietsen en dus maar een wat langer rondje door het Gooi dan ik 's avonds in trainingen rijd. Goed voor 81 km en 32 kmh gemiddeld (dankzij de forse wind mee op de terugweg)
Live fast; die young. mijn blog

Plaats reactie