wat ik nu weer op ebay zag!
dit zeer interessante frame
link!
Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
[quote="GastheerG"][quote="ZorroI"]Reden waarom ik Marktplaats nooit vertrouw en er ook nooit zal kopen. [/quote]
Ik heb al 100en keren wat via Marktplaats verkocht en ben er echt niet op uit om iemand te beduvelen. Sterker ik verkoop het vooral om ruimte te krijgen.
Een beetje in m'n kuif gepikt voel ik me door deze opmerking dus wel:(
Maar om het allemaal even op een hoop te gooien:rolleye:
[/quote]
Hoi,
Je impliceert dat ik jou aanstip als mogelijke zwendelaar aangezien je zegt dat JIJ er niet op uit bent om iemand te beduvelen. Je weet toch wel beter GastheerG.
De generalisatie komt puur voort uit het feit dat er toch wel vele rotte appels op Marktplaats te vinden zijn en zoals altijd lijden dan de goede onder de kwaden.
Je weet het gewoonweg vaak niet op Marktplaats en met bovenstaande in acht genoemen bedank IK ervoor (en dat is dus persoonlijk) om iets via die site te kopen.
Zit je haar nu weer iets beter?
Mvg, Zorro
Ik heb al 100en keren wat via Marktplaats verkocht en ben er echt niet op uit om iemand te beduvelen. Sterker ik verkoop het vooral om ruimte te krijgen.
Een beetje in m'n kuif gepikt voel ik me door deze opmerking dus wel:(
Maar om het allemaal even op een hoop te gooien:rolleye:
[/quote]
Hoi,
Je impliceert dat ik jou aanstip als mogelijke zwendelaar aangezien je zegt dat JIJ er niet op uit bent om iemand te beduvelen. Je weet toch wel beter GastheerG.
De generalisatie komt puur voort uit het feit dat er toch wel vele rotte appels op Marktplaats te vinden zijn en zoals altijd lijden dan de goede onder de kwaden.
Je weet het gewoonweg vaak niet op Marktplaats en met bovenstaande in acht genoemen bedank IK ervoor (en dat is dus persoonlijk) om iets via die site te kopen.
Zit je haar nu weer iets beter?
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Dit is ook een mooie, slechts 3,45kg!
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
[quote="Arepol"]wat ik nu weer op ebay zag!
link![/quote]
Als je de specs leest:
Kestrel 500 SCI Carbon Fiber Road Bicycle Bike
404 Zipp 650c Tubular Wheelset
Zipp Carbon Cranks
Profile bars
Carbon Hubs
Race Face Seatpost
Ging voor 1045 dollar = 800 euro, Dat was hij best wel waard.
link![/quote]
Als je de specs leest:
Kestrel 500 SCI Carbon Fiber Road Bicycle Bike
404 Zipp 650c Tubular Wheelset
Zipp Carbon Cranks
Profile bars
Carbon Hubs
Race Face Seatpost
Ging voor 1045 dollar = 800 euro, Dat was hij best wel waard.
[quote="WouterF"]Dit is ook een mooie, slechts 3,45kg![/quote]
Hoe komen 'ze' er toch bij om 3,45kg te schrijven - en dan ook nog erbij zetten "Alleen echte liefhebbers"...
Afijn, als old-timer zou het iets kunnen zijn.
Hoe komen 'ze' er toch bij om 3,45kg te schrijven - en dan ook nog erbij zetten "Alleen echte liefhebbers"...
Afijn, als old-timer zou het iets kunnen zijn.
'I have too many bikes', said no cyclist ever.
[quote="Dario"]Silvan, zeker vragen via welke 'shipping company' de fiets verstuurd wordt, en of die ook een website heeft! (eerst was het Shwexx, dan Fugilamare; benieuwd hoe dezelfde nepfirma ondertussen heet - en hun website was hi-la-risch!)[/quote]
Heb inmiddels mailtje terug. Deze bedrijf ziet er dan nog wel betrouwbaar uit: www.air-international-freight.com
Heb inmiddels mailtje terug. Deze bedrijf ziet er dan nog wel betrouwbaar uit: www.air-international-freight.com
[quote="Silvan"][quote="Dario"]Silvan, zeker vragen via welke 'shipping company' de fiets verstuurd wordt, en of die ook een website heeft! (eerst was het Shwexx, dan Fugilamare; benieuwd hoe dezelfde nepfirma ondertussen heet - en hun website was hi-la-risch!)[/quote]
[/quote]
Dat meen je toch zeker niet? Die website is hét voorbeeld van een scamcarrier. Volledig gemaakt ter ondersteuning van scams.
[/quote]
Dat meen je toch zeker niet? Die website is hét voorbeeld van een scamcarrier. Volledig gemaakt ter ondersteuning van scams.
Niet op marktplaats ,maar toch een toppertje.
http://www.kapaza.be/Fietsen_en_accesso ... ielen.html
http://www.kapaza.be/Fietsen_en_accesso ... ielen.html
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless