Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

ervaringen met math salden

ijzerenbriek
Forum-lid
Berichten: 1665
Lid geworden op: 27 aug 2007 14:34

ijzerenbriek 20 jan 2010 21:10

Yups en wat die kabelset betreft, het is geen originele Campa kabelset en hij is beduidend minder van kwaliteit.
In België kennen we ECO-cheques waar je mileuvriendelijke producten kan mee kopen. Ook daar verliezen de handelaars ik meen 10% op. Sommige fietshandelaars aanvaarden ze niet op promotie's. Van Eyck in Aalst trekt zich dat allemaal niet aan, promotie's, solden allemaal geen probleem. Ze geven er zelfs op terug. Van Eyck is dan ook een echte topzaak en alle vlamingen die er gaan (en in mindere mate waarschijnlijk ook de nederlanders) zullen dat kunnen beamen. Math Salden komt niet eens tot aan de knieën ervan.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.

peter30
Forum-lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 02 mei 2009 17:29

peter30 20 jan 2010 21:11

Amclassic-fan schreef:Uh als 't een topzaak was dan was je de 1e keer niet de winkel uitgegaan zonder bevestiging. Lijkt me sterk dat de fabrikant die vergeten is...


Helemaal eens.

ttinnman
Forum-lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 07 aug 2009 00:17

ttinnman 20 jan 2010 21:30

peter30 schreef:
Amclassic-fan schreef:Uh als 't een topzaak was dan was je de 1e keer niet de winkel uitgegaan zonder bevestiging. Lijkt me sterk dat de fabrikant die vergeten is...


Helemaal eens.


Nee maar foutjes zijn menselijk en zij hebben hun fout goed opgelost.

dat is MIJN ervaring die van jullie kan verschillen

gijs01
Forum-lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 jun 2009 16:47

gijs01 20 jan 2010 21:31

peter30 schreef:
Amclassic-fan schreef:Uh als 't een topzaak was dan was je de 1e keer niet de winkel uitgegaan zonder bevestiging. Lijkt me sterk dat de fabrikant die vergeten is...


Helemaal eens.


beetje spijkers op laag water, Salden heeft het toch opgelost?
Camerig is prachtig!

simic
Forum-lid
Berichten: 1338
Lid geworden op: 22 jan 2008 19:45

simic 20 jan 2010 21:36

Dat is niet een geval opzich hoor, gebeurd "toevallig" vaker. Maargoed, niet iedereen gaat terug als er iets mist en ze lijken er ook helemaal niets van te leren. De winkel is een troep, tenminste toen ik er voor het laatst was zag het er erg rommelig uit. En achter de toonbank, waar die lui dus werken, is het echt een puinzooi. Beetje oftopic dat wel, maar ik had er gesolliceerd als netwerkbeheerder en die man wil je niet als baas hebben. Gaf geen hand en praatte Limburgs(waar ik een hekel aan heb!). Tevens verdiende ik 3 euro minder per uur als waar ik nu werk, maar dat mocht niet de drijfveer zijn (aldus die man). Ja hallo, ik werk om wat bij te verdienen, niet om er mijn toekomst op te bouwen.

gijs01
Forum-lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 jun 2009 16:47

gijs01 20 jan 2010 23:27

Ik heb wel sympathie voor een ondernemer die zichzelf overschattende en overbetaalde ICT-mannetjes op hun plek wijst....

bonuspunten voor salden in deze!
Camerig is prachtig!

jaapieo
Forum-lid
Berichten: 3173
Lid geworden op: 19 feb 2007 19:53

jaapieo 20 jan 2010 23:31

Zelf heb ik bij salden mijn centaur groep gekocht en deze bevalt prima.
Ze zijn goedkoop, meer ook eigenlijk niet...
mijn Flickr

simic
Forum-lid
Berichten: 1338
Lid geworden op: 22 jan 2008 19:45

simic 20 jan 2010 23:31

Uhum, ICT? Voorraadbeheer, niets moeilijks aan. Doe geen ICT, maar fysiotherapie (en doe daar ook stage in). Wil niet in de ict- winkel brance werken. Als dit goed voor je toekomst en verdere loopbaan goed is, is het natuurlijk een ander verhaal. Prima, mag jij vinden. Vacature staat er al vanaf mei vorig jaar.

sjefjanssen
Forum-lid
Berichten: 450
Lid geworden op: 29 feb 2008 22:44

sjefjanssen 20 jan 2010 23:35

simic schreef:Dat is niet een geval opzich hoor, gebeurd "toevallig" vaker. Maargoed, niet iedereen gaat terug als er iets mist en ze lijken er ook helemaal niets van te leren. De winkel is een troep, tenminste toen ik er voor het laatst was zag het er erg rommelig uit. En achter de toonbank, waar die lui dus werken, is het echt een puinzooi. Beetje oftopic dat wel, maar ik had er gesolliceerd als netwerkbeheerder en die man wil je niet als baas hebben. Gaf geen hand en praatte Limburgs(waar ik een hekel aan heb!). Tevens verdiende ik 3 euro minder per uur als waar ik nu werk, maar dat mocht niet de drijfveer zijn (aldus die man). Ja hallo, ik werk om wat bij te verdienen, niet om er mijn toekomst op te bouwen.


Je zult er toch aan moeten wennen dat we hier in LIMBURG zijn.
Anders ben je hier op de verkeerde plaats.
Dit zegt een rasechte LIMBURGER,die trots is op het LIMBURGSE dialect.

gijs01
Forum-lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 jun 2009 16:47

gijs01 20 jan 2010 23:40

sjefjanssen schreef:[]

Je zult er toch aan moeten wennen dat we hier in LIMBURG zijn.
Anders ben je hier op de verkeerde plaats.
Dit zegt een rasechte LIMBURGER,die trots is op het LIMBURGSE dialect.


+1

Steun van een Rotterdammer voor de Limburgers!

Simic, kijk om je heen bij je stage, je steekt er misschien nog wel wat van op.
Camerig is prachtig!

sjefjanssen
Forum-lid
Berichten: 450
Lid geworden op: 29 feb 2008 22:44

sjefjanssen 20 jan 2010 23:41

Gijs01 schreef:
sjefjanssen schreef:[]

Je zult er toch aan moeten wennen dat we hier in LIMBURG zijn.
Anders ben je hier op de verkeerde plaats.
Dit zegt een rasechte LIMBURGER,die trots is op het LIMBURGSE dialect.


+1

Steun van een Rotterdammer voor de Limburgers!


Dank je.
Groet,Sjef

simic
Forum-lid
Berichten: 1338
Lid geworden op: 22 jan 2008 19:45

simic 20 jan 2010 23:45

gijs01 schreef:Simic, kijk om je heen bij je stage, je steekt er misschien nog wel wat van op.

Zal ik doen joh, en jawel hoor, we praten gewoon Nederlands tegen elkaar en toch zijn we Limburgs, mooi toch.

Lachwekkend dit..zal wel aan mij liggen dat ik het onfatsoenlijk vind dat hij dialect begint te praten in het begin van het gesprek :/ . Ik ben Limburgs, maar heb nooit dialect gesproken. Ben ik nu geen echte Limburger? (al zou ik dialect praten is het nog onfatsoenlijk!) Ontopic dan maar! Want dit gaat werkelijk nergens over.

Plaats reactie