Pinarello
Quoten: Origineel geplaatst door laser op 17 Mei 2006
Alles klopt! Alleen beetje jammer van het matige frame.
Wat is er mis met dit frame? Laat mij eens horen wat hier nu "matig"aan is! Ik heb ook hetzelfde frame + Campa Chorus en dat loopt als een trein! Moet het persé totaal carbon zijn? Heb je persoonlijk slechte ervaringen ?????
Wat is er mis met dit frame? Laat mij eens horen wat hier nu "matig"aan is! Ik heb ook hetzelfde frame + Campa Chorus en dat loopt als een trein! Moet het persé totaal carbon zijn? Heb je persoonlijk slechte ervaringen ?????
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
Quoten: Origineel geplaatst door santos op 15 Mei 2006
Quoten: Origineel geplaatst door drummer op 15 Mei 2006
Hallo,
een Pinarello frame is los te koop bij Van Eyck Sport in Tessenderloo
Oh daar woon ik maar 70 km van vandaan.
Zij ze daar dan ook goedkoper dan bij ons in Nederland?
de prijs is 1880 €
Quoten: Origineel geplaatst door drummer op 15 Mei 2006
Hallo,
een Pinarello frame is los te koop bij Van Eyck Sport in Tessenderloo
Oh daar woon ik maar 70 km van vandaan.
Zij ze daar dan ook goedkoper dan bij ons in Nederland?
de prijs is 1880 €
pina f4.13
Heel mooi en stijlvol, Daniel.
Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 17 Mei 2006
Hoe kom je tot deze conclusie?
Ik denk dat hij tot die vaststelling gekomen is omdat het frame, als je het gamma van Pinarello volgens prijs aflopend op een rijtje zet, niet op de hoogste 3 plaatsen komt...
Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 17 Mei 2006
Hoe kom je tot deze conclusie?
Ik denk dat hij tot die vaststelling gekomen is omdat het frame, als je het gamma van Pinarello volgens prijs aflopend op een rijtje zet, niet op de hoogste 3 plaatsen komt...
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quote: Origineel geplaatst door drummer op 17 Mei 2006
Quoten: Origineel geplaatst door santos op 15 Mei 2006Quoten: Origineel geplaatst door drummer op 15 Mei 2006 Hallo,een Pinarello frame is los te koop bij Van Eyck Sport in TessenderlooOh daar woon ik maar 70 km van vandaan.Zij ze daar dan ook goedkoper dan bij ons in Nederland? de prijs is 1880 €
Quoten: Origineel geplaatst door santos op 15 Mei 2006Quoten: Origineel geplaatst door drummer op 15 Mei 2006 Hallo,een Pinarello frame is los te koop bij Van Eyck Sport in TessenderlooOh daar woon ik maar 70 km van vandaan.Zij ze daar dan ook goedkoper dan bij ons in Nederland? de prijs is 1880 €
Quote: Origineel geplaatst door max8450 op 18 Mei 2006
Quoten: Origineel geplaatst door santos op 15 Mei 2006Quoten: Origineel geplaatst door drummer op 15 Mei 2006 Hallo,een Pinarello frame is los te koop bij Van Eyck Sport in Tessenderloo
Oh daar woon ik maar 70 km van vandaan.Zij ze daar dan ook goedkoper dan bij ons in Nederland?
de prijs is 1880 €
Is dat voor een F4:13 of Paris Carbon?
Is meer dan 1000 € goedkoper dan bij mijn FM (prijs Paris Carbon)
Quoten: Origineel geplaatst door santos op 15 Mei 2006Quoten: Origineel geplaatst door drummer op 15 Mei 2006 Hallo,een Pinarello frame is los te koop bij Van Eyck Sport in Tessenderloo
Oh daar woon ik maar 70 km van vandaan.Zij ze daar dan ook goedkoper dan bij ons in Nederland?
de prijs is 1880 €
Is dat voor een F4:13 of Paris Carbon?
Is meer dan 1000 € goedkoper dan bij mijn FM (prijs Paris Carbon)
Ziet er strak uit Daniel! Ik zelf zou er wel wat 'fleurigere' bandjes op hebben gezet, deze zijn een beetje aan de sombere kant (daardoor wordt de hele fiets in mijn optiek va somberder).
En toch maar wel het zadel verandert na het vele aandringen.
En toch maar wel het zadel verandert na het vele aandringen.
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door Wesley op 18 Mei 2006
Ziet er strak uit Daniel! Ik zelf zou er wel wat 'fleurigere' bandjes op hebben gezet, deze zijn een beetje aan de sombere kant (daardoor wordt de hele fiets in mijn optiek va somberder).
Ja die rare grijze Michelins staan op geen enkele fiets echt mooi eigenlijk. Een stel zwarte Veloflexen zal wellicht een stuk beter staan
Ja die rare grijze Michelins staan op geen enkele fiets echt mooi eigenlijk. Een stel zwarte Veloflexen zal wellicht een stuk beter staan
- daniel1975
- Forum-lid HC
Michelin moet eens ZWARTE Prorace-bandjes maken, zou veel mooier zijn idd. Maar dit rijdt zo goed, dan is functie echt ondergeschikt aan vorm.
En het is idd een Galileo 2005. Die is beter dan de 2006 verise. Ze hebben de 2006 versie wat gedowngraded qua frame om plaats te maken voor de F4.13.
En het is idd een Galileo 2005. Die is beter dan de 2006 verise. Ze hebben de 2006 versie wat gedowngraded qua frame om plaats te maken voor de F4.13.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Fraaie fiets, lijkt mij niets matig aan!!!
Gewoon een heel mooi racekarretje hoor, errug smaakvol.
Gewoon een heel mooi racekarretje hoor, errug smaakvol.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
Mooie pina, is totaal niks mis mee denk ik zo.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die