Aah, heerlijk! Doet me denken aan mijn tienerjaren...
Al waag ik me daar nu niet meer aan: daarvoor was het net iets te lang geleden dat ik nog geschaatst had - en op noren ben je sowieso iets minder wendbaar dan op de hockeyschaatsen die ik vroeger had... (ook zonder strapatsen ben ik de voorbije week een paar keer flink gevallen - en ik wil volgende week nog een beetje heel zijn om te skiën!)
Maar gelukkig zijn er andere jongelui die de stick ter hand nemen!
[img=http://img187.imageshack.us/img187/2528 ... en1pk8.png]
Andere sporten gedaan vandaag?
Ben vandaag begonnen aan Corus Chess 2009. Het ging niet zo best, en ik verloor. Nog 8 kansen om het beter te doen. Al met al is dat schaken niet voor m'n trainingskilometers, maar dat moge duidelijk zijn.
Verslagje
Verslagje
He deze sport ???? .... is ook de nieuwe hobby van onze grote vriend Big Rosa.
Oftewel Braudi zoals hij zich nu noemt.
Voor de ouderen was dit een zeer gewardeerd forumlid die we nog steeds iedere dag missen met zijn scherpe opmerkingen en zijn lachwekkende manier van schrijven.
BR kom terug....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Oftewel Braudi zoals hij zich nu noemt.
Voor de ouderen was dit een zeer gewardeerd forumlid die we nog steeds iedere dag missen met zijn scherpe opmerkingen en zijn lachwekkende manier van schrijven.
BR kom terug....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
cornelli racing cycles Uden
Spinning doe ik vaker (ca 3 x in de week) maar vanavond zo'n lekkere les gehad!!
We deden een zgn race-day. Van de 55 minuten niet onder de 80% van mijn max. geweest. En 2 x gesprint op 100%.
Tjonge, wat heb ik een voldaan gevoel, toch weer die endorfine.
Sorry dat ik dit met jullie deel, maar ik moest het even kwijt.
En nu nog minstens een uur bijkomen anders lig ik te stuiteren in m'n bed.:rolleye:
We deden een zgn race-day. Van de 55 minuten niet onder de 80% van mijn max. geweest. En 2 x gesprint op 100%.
Tjonge, wat heb ik een voldaan gevoel, toch weer die endorfine.
Sorry dat ik dit met jullie deel, maar ik moest het even kwijt.
En nu nog minstens een uur bijkomen anders lig ik te stuiteren in m'n bed.:rolleye:
-
- Forum-lid
Ik vind mijn Avatar anders ook wel okee. Zeker gezien mijn leeftijd en fysieke gesteldheid.
Cést incroyable!
- robbebopper
- Forum-lid HC
Hartstikke mee eens Jean. Top dat je 2009 vol gemaakt hebt! Doe zo voort.
gister 40km geschaatst bij FlevOnice