Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het Stel-je-eens-voor-Topic

delirium
Forum-lid
Berichten: 722
Lid geworden op: 23 aug 2005 18:05

delirium 05 apr 2006 18:58

Quoten: Origineel geplaatst door bushbike op 05 April 2006


Ik zal me ook even voorstellen,
Ik ben Jan, 38 jaar en woonachtig in Meppel.
Ik fiets nu 4 jaar, zodra het mooi weer wordt op de racefiets, en 's winters op de mountainbike.
Ik heb een Giant OCR2 als racefiets, als mountainbike een GT Avalanche 0.0
Superfanatiek ben ik niet, probeer wel 2 keer in de week een km of 60 te fietsen met een gemiddelde rond de 30 km/u (op de racefiets dan he)

meppel? Is dat niet waar de kingstoned is? Jaren geleden ben ik daar wel eens gepasseerd.

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 05 apr 2006 23:49

Quoten: Origineel geplaatst door snotlap op 02 April 2006

Wat een warm welkom. Dank!
Tja, ik zat voor het registratiescherm, tikte het waanzinnig gave 'Noppie' in. Bleek dat al bezet te zijn! Ik raakte in paniek en in maar radeloosheid tikte ik maar wat in...

Er een apart topic waar je kan uitleggen, hoe je aan je nickname komt. Ja er kan maar 1 Noppie zijn!

http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... Position=1
kiekeboe

bushbike
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 apr 2006 14:16

bushbike 06 apr 2006 17:35

Quoten: Origineel geplaatst door delirium op 05 April 2006


Quoten: Origineel geplaatst door bushbike op 05 April 2006


Ik zal me ook even voorstellen,
Ik ben Jan, 38 jaar en woonachtig in Meppel.
Ik fiets nu 4 jaar, zodra het mooi weer wordt op de racefiets, en 's winters op de mountainbike.
Ik heb een Giant OCR2 als racefiets, als mountainbike een GT Avalanche 0.0
Superfanatiek ben ik niet, probeer wel 2 keer in de week een km of 60 te fietsen met een gemiddelde rond de 30 km/u (op de racefiets dan he)

meppel? Is dat niet waar de kingstoned is? Jaren geleden ben ik daar wel eens gepasseerd.

De Kingstoned ? is dat een coffeshop of zo (zo klinkt het wel). Ik ken de kingstoned verder niet.e

Gebruikersavatar
alpdhuez53:15
Forum-lid
Berichten: 2435
Lid geworden op: 24 feb 2006 12:21
Locatie: Deventer
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 06 apr 2006 21:26

Paar weekjes ben ik alweer actief hier dus de hoogste tijd om mijzelf voor te stellen!
Ik ben Siebe Vrieswijk, 21 jaar en woon in Kampen. Ik ben student Milieutechnologie aan de Saxion hogeschool te Deventer en bevind me op dit moment in m'n derde jaar. Dit is tevens m'n stagejaar waardoor ik helaas wat minder vrije tijd heb om te fietsen!
Ik heb zelf een MTB, een Giant XTC 850, inmiddels alles al aan vervangen en is nog steeds een prima fietsje! Ben op deze fiets begonnen met fietsen en heb zo'n 1,5 jaar later een racefiets gekocht. Dit is meteen een nieuwe JanJanssen Paris-Nice geworden waarmee ik een maand later meteen mee naar de Alpen ben gegaan. Sindsdien ben ik eigenlijjk wel verslaafd aan fietsen en zit ik vooral op de racefiets. De MTB bewaar ik voor de winter en af en toe wat zomerse ritjes. Op 27 mei komt mijn nieuwe racefiets. Dit gaat een Cannondale R1000 worden en dan helemaal afgemonteerd naar eigen smaak!
Dit alles financier ik mijn bijbaantje bij de PTT, iedere zaterdag en in de vakanties ben ik postbode en ben ik lekker buiten aan het werk. Ik doe dit nu alweer voor m'n zesde jaar!
Verder zit ik het bestuur van een kanovereniging (www.skonenvaarder.nl) en probeer ik ook nog eens in een bootje te zitten. Ben in het dagelijkse leven behoorlijk druk maar omdat in single ben lukt het allemaal nog wel aardig.
Verder ben ik een paar weken geleden begonnen met flink hard te lopen, ik wil in het najaar de marathon van Amsterdam gaan lopen. Ook ben ik druk bezig met de voorbereidingen voor de zomervakantie. Ik ga dan samen met een vriend op de fiets naar Schotland. Dit doen we op de racefiets met een BOB kar dr achter. Daarna ga ik nog een weekje uitpuffen in Finland!
Dat was mij in het kort!

conomorales
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 22 mar 2006 19:48

conomorales 06 apr 2006 23:52

Ik kan ook niet achterblijven.
Ik ben Menno. Ik kom uit Prinsenbeek, een dorpje onder de rook van Breda. In het dagelijks leven studeer ik (vliegtuigoperatie) en werk in Tilburg bij de firma Standard Aero.
Wat fietsen betreft rij ik mijn rondjes meestal in de omgeving van Breda en dan meestal richting het Belgische land. Dus mocht je als fiets-forummer mij zien rijden op m'n Orbea, haak eens aan voor een babbeltje!
Klimmen is (een) kunst!

bowi
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 feb 2006 12:44

bowi 08 apr 2006 00:24

Hallo, Ik ben sebastiaan 18 jaar, student IPO en zaterdag postbode(mijn pa is een van de grondleggers van Bowi ligfietsen), Ik heb een hele tijd geligfietst, maar ik zit te gespannen op die fiets, dus ben terug naar de bukfiets gegaan.
Ik rij nu rond op een afgetrapt coga fietsje, ooit van de buurman geweest, nieuwe groep op gezet, wieltjes gespaakt en rijden maar. Ik ben veel te groot voor de fiets, maar dat boeit nog niet, ik wil naar school gaan fietsen, das van Rotterdam naar Den Haag, en terug als ik het haal, hahaha
Ik rij vaak een rondje Rotte en vindt het verschirkkelijk als mensen harder gaan dan ik. Ik hoop dat er een hogere snelheid in mijn beentjes gaat komen, maargoed.
 

dogmadude
Forum-lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 22 feb 2006 11:22

dogmadude 13 apr 2006 12:50

Na langdurig te hebben 'meegelezen' ...
Ook even kort; Roland, 37 jaar, woonachtig in midden-limburg (NL), probeert tussen de bedrijven (o.m. 2 kinderen) door zoveel mogelijk te fietsen...
na tot m'n 20 wedstrijden (nieuw-jun-ama) te hebben gefietst, heb ik een paar jaar geleden draad weer opgepakt met zo fanatiek mogelijk 'tour'-fietsen... gestart met leuke Chesini
eind verleden jaar Pinarello Dogma gekocht; deze echter alweer moeten achterlaten bij FM...exotische magnesium buizen bleek te zijn gescheurd! (na ca. 15 ritjes buiten en enkele keren op de rollen...)
sinds kort vanuit garantie uitgerust met Pinarello Paris Carbon (Paris Dude klinkt niet) Deze rolt minimaal net zo lekker
grappig overigens hoe hier in de 'tech-talk' veelvuldig wordt gesproken over grammetjes/hoe zo licht mogelijk materiaal bouwen..? terwijl gros niet kijkt op kilootje meer of minder rond de buik en vervolgens gaat fietsen met 'weekend-tas' onder het zadel (uitgerust met workmate, accu-boormachine en wat al niet meer)

groenespicht
Forum-lid
Berichten: 682
Lid geworden op: 03 sep 2005 02:39

groenespicht 13 apr 2006 21:38

Quoten: Origineel geplaatst door dogma dude op 13 April 2006


Na langdurig te hebben 'meegelezen' ...
Ook even kort; Roland, 37 jaar, woonachtig in midden-limburg (NL), probeert tussen de bedrijven (o.m. 2 kinderen) door zoveel mogelijk te fietsen...
na tot m'n 20 wedstrijden (nieuw-jun-ama) te hebben gefietst, heb ik een paar jaar geleden draad weer opgepakt met zo fanatiek mogelijk 'tour'-fietsen... gestart met leuke Chesini
eind verleden jaar Pinarello Dogma gekocht; deze echter alweer moeten achterlaten bij FM...exotische magnesium buizen bleek te zijn gescheurd! (na ca. 15 ritjes buiten en enkele keren op de rollen...)
sinds kort vanuit garantie uitgerust met Pinarello Paris Carbon (Paris Dude klinkt niet) Deze rolt minimaal net zo lekker
grappig overigens hoe hier in de 'tech-talk' veelvuldig wordt gesproken over grammetjes/hoe zo licht mogelijk materiaal bouwen..? terwijl gros niet kijkt op kilootje meer of minder rond de buik en vervolgens gaat fietsen met 'weekend-tas' onder het zadel (uitgerust met workmate, accu-boormachine en wat al niet meer)

Ha Roland, heb je de kleding van L1 al gezien? Die scheurtjes in de Dogma komen meer voor, schijnt een bekend probleem te zijn. Kennis van me heeft hier ook last van gehad en ook een Paris Carbon hiervoor in de plaats gekregen. Da's wel heel toevallig hè! Fiets je wedstrijden?
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 14 apr 2006 02:29

Ken ook een andere (wel Belgische) Limbo met een gescheurde Dogma... Hij komt vaak op de baan in Geleen trainen. En zijn naam is ook bijna hetzelfde als Roland hierboven...

groenespicht
Forum-lid
Berichten: 682
Lid geworden op: 03 sep 2005 02:39

groenespicht 14 apr 2006 21:45

Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 14 April 2006

Ken ook een andere (wel Belgische) Limbo met een gescheurde Dogma... Hij komt vaak op de baan in Geleen trainen. En zijn naam is ook bijna hetzelfde als Roland hierboven...

Blijkbaar hebben veel Rolandts uit Limburg een Dogma. Ik heet geen Rolandt....ja...juist...geen Rolandt. Ik moet het met een Prince, liever een Princes, doen!
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

Gebruikersavatar
alpdhuez53:15
Forum-lid
Berichten: 2435
Lid geworden op: 24 feb 2006 12:21
Locatie: Deventer
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 16 apr 2006 16:11

Quoten: Origineel geplaatst door bowi op 07 April 2006


Hallo, Ik ben sebastiaan 18 jaar, student IPO en zaterdag postbode(mijn pa is een van de grondleggers van Bowi ligfietsen), Ik heb een hele tijd geligfietst, maar ik zit te gespannen op die fiets, dus ben terug naar de bukfiets gegaan.
Ik rij nu rond op een afgetrapt coga fietsje, ooit van de buurman geweest, nieuwe groep op gezet, wieltjes gespaakt en rijden maar. Ik ben veel te groot voor de fiets, maar dat boeit nog niet, ik wil naar school gaan fietsen, das van Rotterdam naar Den Haag, en terug als ik het haal, hahaha
Ik rij vaak een rondje Rotte en vindt het verschirkkelijk als mensen harder gaan dan ik. Ik hoop dat er een hogere snelheid in mijn beentjes gaat komen, maargoed.
 

Moi is ook zaterdagpostbode! Maak dr een sport van om sneller de brug over de IJssel bij Kampen te fietsen met zware fietstassen dan mensen zonder fietstassen. Probeer dus een training te maken van je wijkje!

Plaats reactie