Cervélo
Eind februari mag ik mijn R3 verwachten. Ik heb hem speciaal dit tijdstip laten afkomen zodat ik tegen het nieuwe wielerseizoen begint mijn fietsje heb. En ook omdat ik nog een beetje moet sparen natuurlijk
Hij is zal afgemonteerd zijn met full dura ace, easton ec90 zadelpen, wit slr zadel, stuur syntace racelite carbon met de syntace F99 stuurpen, pedalen look keo carbon en de wielen die easton vista als trainingswielen.
Ma wil nog andere wielen erbij en heb al gekeken naar lightweight, easton tempest II ma vind ik toch wel duur hoor voor een paar wielen en had gedacht aan corima aero en die lijken mij wel wat!
Ma ik zou graag eens een fotootje zien hoe die wielen staan onder een r3??
Dus als er iemand zo een foto of zo een r3 heeft met corima wielen mag ik dan eens kijken???
Thanks
Hij is zal afgemonteerd zijn met full dura ace, easton ec90 zadelpen, wit slr zadel, stuur syntace racelite carbon met de syntace F99 stuurpen, pedalen look keo carbon en de wielen die easton vista als trainingswielen.
Ma wil nog andere wielen erbij en heb al gekeken naar lightweight, easton tempest II ma vind ik toch wel duur hoor voor een paar wielen en had gedacht aan corima aero en die lijken mij wel wat!
Ma ik zou graag eens een fotootje zien hoe die wielen staan onder een r3??
Dus als er iemand zo een foto of zo een r3 heeft met corima wielen mag ik dan eens kijken???
Thanks
Quoten: Origineel geplaatst door stijnie op 15 November 2006
Hij is zal afgemonteerd zijn met full dura ace, easton ec90 zadelpen, wit slr zadel, stuur syntace racelite carbon met de syntace F99 stuurpen, pedalen look keo carbon en de wielen die easton vista als trainingswielen.
Je moet de F119 stuurpen hebben, die is geschikt voor de Racelite Carbon van rond 31,8 mm. De F99 is voor rond 26 mm sturen zoals de alu racelite 7075.
Hij is zal afgemonteerd zijn met full dura ace, easton ec90 zadelpen, wit slr zadel, stuur syntace racelite carbon met de syntace F99 stuurpen, pedalen look keo carbon en de wielen die easton vista als trainingswielen.
Je moet de F119 stuurpen hebben, die is geschikt voor de Racelite Carbon van rond 31,8 mm. De F99 is voor rond 26 mm sturen zoals de alu racelite 7075.
Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 15 November 2006
Quoten: Origineel geplaatst door stijnie op 15 November 2006
Hij is zal afgemonteerd zijn met full dura ace, easton ec90 zadelpen, wit slr zadel, stuur syntace racelite carbon met de syntace F99 stuurpen, pedalen look keo carbon en de wielen die easton vista als trainingswielen.
Je moet de F119 stuurpen hebben, die is geschikt voor de Racelite Carbon van rond 31,8 mm. De F99 is voor rond 26 mm sturen zoals de alu racelite 7075.
Zijn FM weet dat hoor, geen vuiltje aan de lucht
Quoten: Origineel geplaatst door stijnie op 15 November 2006
Hij is zal afgemonteerd zijn met full dura ace, easton ec90 zadelpen, wit slr zadel, stuur syntace racelite carbon met de syntace F99 stuurpen, pedalen look keo carbon en de wielen die easton vista als trainingswielen.
Je moet de F119 stuurpen hebben, die is geschikt voor de Racelite Carbon van rond 31,8 mm. De F99 is voor rond 26 mm sturen zoals de alu racelite 7075.
Zijn FM weet dat hoor, geen vuiltje aan de lucht
Quoten: Origineel geplaatst door TS-Biker op 15 November 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 15 November 2006
Quoten: Origineel geplaatst door stijnie op 15 November 2006
Hij is zal afgemonteerd zijn met full dura ace, easton ec90 zadelpen, wit slr zadel, stuur syntace racelite carbon met de syntace F99 stuurpen, pedalen look keo carbon en de wielen die easton vista als trainingswielen.
Je moet de F119 stuurpen hebben, die is geschikt voor de Racelite Carbon van rond 31,8 mm. De F99 is voor rond 26 mm sturen zoals de alu racelite 7075.
Zijn FM weet dat hoor, geen vuiltje aan de lucht
waren er daar maar meer van dan ...
Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 15 November 2006
Quoten: Origineel geplaatst door stijnie op 15 November 2006
Hij is zal afgemonteerd zijn met full dura ace, easton ec90 zadelpen, wit slr zadel, stuur syntace racelite carbon met de syntace F99 stuurpen, pedalen look keo carbon en de wielen die easton vista als trainingswielen.
Je moet de F119 stuurpen hebben, die is geschikt voor de Racelite Carbon van rond 31,8 mm. De F99 is voor rond 26 mm sturen zoals de alu racelite 7075.
Zijn FM weet dat hoor, geen vuiltje aan de lucht
waren er daar maar meer van dan ...
Goed,
Zoals het er nu uit ziet, komen er:
Sram force "shifters " op achter der SRam forcevoorder. dura-aceMavic SCC remmenFSA Carbon Pro Light crank (wellicht een andere..)cassette SRam + ketting (kmc)
De keuze voor Sram is dat ik het getest heb, en het prima vond werken.Dus daar ben ik niet bang voor.van Shimano vind ik het minder mooi, dat de kabels voorlangs lopen, van campa ben ik niet weg van het schakelgevoel. Maar.... bovenal hou ik wel van wat anders...De ' shifters ' zijn niet elegant, maar dat is mijn frame ook niet. tikje agressief, dat moet het worden.Over de remmen hoor ik niets dan goeds en ze zijn mooi zwart. Die kon ik kopen i.c.m. met de crank voor een leuke prijs, incl BB.Bevalt de crank niet, dan komt er wat anders op, het ging mijn in 1ste instantie op de remmen namelijk.Sram, via Ebay, betaal zo'n 330 euro voor shifters en achter der ...
Ben erg benieuwd...nog een zadel stuur en stuurpen en ik kan de weg op...
Zoals het er nu uit ziet, komen er:
Sram force "shifters " op achter der SRam forcevoorder. dura-aceMavic SCC remmenFSA Carbon Pro Light crank (wellicht een andere..)cassette SRam + ketting (kmc)
De keuze voor Sram is dat ik het getest heb, en het prima vond werken.Dus daar ben ik niet bang voor.van Shimano vind ik het minder mooi, dat de kabels voorlangs lopen, van campa ben ik niet weg van het schakelgevoel. Maar.... bovenal hou ik wel van wat anders...De ' shifters ' zijn niet elegant, maar dat is mijn frame ook niet. tikje agressief, dat moet het worden.Over de remmen hoor ik niets dan goeds en ze zijn mooi zwart. Die kon ik kopen i.c.m. met de crank voor een leuke prijs, incl BB.Bevalt de crank niet, dan komt er wat anders op, het ging mijn in 1ste instantie op de remmen namelijk.Sram, via Ebay, betaal zo'n 330 euro voor shifters en achter der ...
Ben erg benieuwd...nog een zadel stuur en stuurpen en ik kan de weg op...
Waarom ook niet gewoon SRAM voorderailleur? Werkt dat wel goed icm. Shimano voorderailleur?
Het wordt zeker iets bijzonders!
Het wordt zeker iets bijzonders!
Quoten: Origineel geplaatst door havana op 20 November 2006
Waarom ook niet gewoon SRAM voorderailleur? Werkt dat wel goed icm. Shimano voorderailleur?
Het wordt zeker iets bijzonders!
Ik heb die dura-ace nog liggen, een Sram is zwaarder en kost ook nog geld.Dus, vandaar eigenlijk.., misschien dat ik er nog eerder een record op zet, lekker zwart..
Waarom ook niet gewoon SRAM voorderailleur? Werkt dat wel goed icm. Shimano voorderailleur?
Het wordt zeker iets bijzonders!
Ik heb die dura-ace nog liggen, een Sram is zwaarder en kost ook nog geld.Dus, vandaar eigenlijk.., misschien dat ik er nog eerder een record op zet, lekker zwart..
"Inderdaad, soms wil je iets nieuws en volgens mij hoort Cervello tot dé vernieuwers / technische hoogstaanders op het race vlak"
Klein beetje off topic maar: Cervelo is een relatief kleine fabrikant en maakt gebruik van de productiekennis en mogelijkheden van Scott (daar wordt keurig voor betaald dus no problem).
Het ontwikkelwerk (basiskennis) van het frametype/produktiemateriaal komt van Peter Denk (werkzaam bij Scott).
Een Cr1 doet overigens absoluut niets onder voor de R3 (zeker niet qua rijeigenschappen die ik in de dagelijkse praktijk, bij niet wedstrijdgebruik zelfs iets hoger inschat). Het gaat me te ver om te zeggen dat de Addict weer boven de produkten van Cervelo komt (eerst maar eens zien/rijden) maar ere wie ere toekomt. Scott heeft het leeuwendeel van de ontwikkeling van de Sub 1000 gram frames voor zijn rekening genomen.
Klein beetje off topic maar: Cervelo is een relatief kleine fabrikant en maakt gebruik van de productiekennis en mogelijkheden van Scott (daar wordt keurig voor betaald dus no problem).
Het ontwikkelwerk (basiskennis) van het frametype/produktiemateriaal komt van Peter Denk (werkzaam bij Scott).
Een Cr1 doet overigens absoluut niets onder voor de R3 (zeker niet qua rijeigenschappen die ik in de dagelijkse praktijk, bij niet wedstrijdgebruik zelfs iets hoger inschat). Het gaat me te ver om te zeggen dat de Addict weer boven de produkten van Cervelo komt (eerst maar eens zien/rijden) maar ere wie ere toekomt. Scott heeft het leeuwendeel van de ontwikkeling van de Sub 1000 gram frames voor zijn rekening genomen.